Superstar Components

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Redframe
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 10 september 2007, 20:53

Biking Rebel schreef:Ik heb ook 4 setjes besteld voor Juicy 7. Ben benieuwd. Verzenden duurt wel redelijk lang. vorige week dinsdag besteld en betaald, maar helaas nog niks binnen.
Ja ze zijn daar niet zo vlug met het verzenden van de bestellingen, ik wacht al ruim 4 weken op mijn bestelling beetje jammer.
Jelger
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 4 februari 2008, 13:57
Mijn mountainbike: Rockrider XC 500

Dat vind ik toch wel een slechte zaak. Hebben jullie via de webshop besteld of via Ebay. Volgens mij zijn ze via Ebay iets sneller omdat daar de positieve feedback van belang is.
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Ik had de remblokken toch binnen 2 weken in huis via hun webshop. Niet snel maar wel acceptabel.
Redframe
All rounder
All rounder
Berichten: 113
Lid geworden op: ma 10 september 2007, 20:53

Ik heb ook via hun webshop besteld, moet natuurlijk niet uit maken of je via ebay of webshop bestellingen doen.
Ik krijg ieder keer mail van Neil Wilkinson dat ze,We would like to apologize for the delay in dispatching your order, one or more of the items you have ordered are out of stock at the moment. We hope to be fully stocked again at the start of next week. Sorry for any inconvenience this may have coursed you.
Maar ja ik wacht het af.
jopieklep
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3076
Lid geworden op: di 3 oktober 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Panasonic m1500
Contacteer:

Okee nou check this! 8 April besteld en vanochtend lagen ze al op de deurmat!! Welgeteld 4 dagen dus :-q Nu maar hopen dat de blokjes langer meegaan dan 4 dagen :-D

By the way voor degenen die willen weten hoe en wat:

supertstarcomponents schreef:

Hello, again! Sorry for the slow reply.

i check my web statistics and it tells me who links to my site, so I can find whos talking about me!

My brake pads compound is a Semi mettallic low temp base with copper, kevlar and steel.

Basically a pad consists of a mixture of items ground up and splodged on a metal back.

resin base, organic base and organic fibres (like kevlar or accrylates), glass fibre, ceramic powder and fibres, metal fibres like steel or copper.

Now the name given to the pads is usually the most important ingredient or more often what the marketing department say will sell for big price.

Hence, caramic pads are very similar to normal pads, but somone gave them a fancy name to look good, an example is scandium alloys, they are not 100% scandium but 98% aluminum and a tiny bit of scandium. Now this makes a totally different alloy, but most of it is marketing!

My pads bite well and work from cold, so they dont glaze over in the wet and thus dont wear out as bad in the wet as you dont have to grind them to get them to work when wet.

If you have any questions mail me!

Thank you, Neil
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Net ook nog effe zo'n keramisch HT2 bottom bracket besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Is in ieder geval niet duur t.o.v. bijv. Acros.
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 692
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Heb ze vandaag binnen gekregen. Zien er goed uit. Ga ze volgende week intensief proberen.
SevenMountains
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2061
Lid geworden op: ma 9 oktober 2006, 09:44

en wat zijn de ervaringen van de keramische bottom brackets?
Biking.. a word with a lot of directions
BSM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 862
Lid geworden op: vr 2 februari 2007, 10:03
Mijn mountainbike: F-SI 29-er / Wilier (La Triestina) Lampre
Contacteer:

Tinman schreef:Net ook nog effe zo'n keramisch HT2 bottom bracket besteld. Ben benieuwd naar de kwaliteit. Is in ieder geval niet duur t.o.v. bijv. Acros.
Houd ons op de hoogte ben benieuwd n.l.
De niet keramische lijkt me ook wel wat (ook niet duur).
Veni, vidi, vici
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Vandaag BB binnen gekregen. Komt op m'n nieuwe fiets en dat duurt nog +/- 2weken voordat die klaar is. Op het eerste oog ziet het er netjes uit.

Afbeelding
balboa
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 692
Lid geworden op: ma 16 juli 2007, 01:55
Mijn mountainbike: Wordt gebruikt

Heb de blokjes erop. Merk geen verschil met de orginele blokjes van Avid. De duurzaamheid zal het moeten uitwijzen. Voor zover tevreden.
Gebruikersavatar
Biking Rebel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2436
Lid geworden op: vr 13 oktober 2006, 10:53
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel HT

Rij nu met de blokken. Remmen prima, duurzaamheid zal ik ook testen :P
SevenMountains
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2061
Lid geworden op: ma 9 oktober 2006, 09:44

hey, ik zag dat ze ook titanium bolts hadden voor je schijven te bevestigen, zijn deze daar ook niet vrij goedkoop ?
Biking.. a word with a lot of directions
jopieklep
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3076
Lid geworden op: di 3 oktober 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Panasonic m1500
Contacteer:

SevenMountains schreef:hey, ik zag dat ze ook titanium bolts hadden voor je schijven te bevestigen, zijn deze daar ook niet vrij goedkoop ?
This Kit Contains: 12 M5x8mm Low Profile Taperhead Bolts

3mm Head Height and tapered for maximum clearance.

13g for a set of 12 bolts, lighter than any other bolts on the market!


voor ongeveer 24 euro dus ja da's volgens mij wel goedkoop ja.
Willy83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: wo 16 januari 2008, 19:14
Mijn mountainbike: Scott Spark 30 (met scale 20 parts)
Contacteer:

Iemand al ervaring met de remblokken? :roll:
Plaats reactie