www.chainreactioncycles.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Hmhmm, heb ik nu dat ook een DHL-elletje met problemen..? Nou ja, niet echt maar ik heb voor komend weekeinde (Mill-Man) nog wat (light-)protectie besteld met 'next day delivery' optie. Maandagavond besteld, dat telt dus als dinsdag dus verwacht ik iets op woensdag. Krijg ik van DHL dinsdagavond een mail met daarin de optie om een bezorgdatum en tijd af te spreken. Dat vind ik wel handig maar wat schetst mijn verbazing...ik kon alleen iets vanaf donderdag inplannen.... :~ Geen man overboord maar wel raar...? Had ik niets ingevuld dan was het wel gisteren (woensdag) bezorgd (en laat ik nu net de hele dag thuis zijn geweest). Geen idee of die optie dus altijd leidt tot een dag vertraging maar wel iets om rekening mee te houden lijkt mij.

Edit: CRC geeft mij wel de verzendkosten a 11,99 terug ondanks dat dit akkefietje ook gedeeltelijk mijn eigen schuld is. En dat terwijl ik na mijn eerste mailtje nog een mailtje heb gestuurd dat CRC hier niets aan kan doen. Dat is wel heel coulant! :-q

Verder ook mijn velgen binnen via de gratis verzendoptie. Dat wel weer keurig geregeld! :-q
BMW325TI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: za 22 december 2012, 22:09

Ja goede ervaringen met CRC, alleen jammer van mijn laatste order.
Het bleek in voorraad te zijn (4 stuks), dus gelijk eentje besteld.
Dag later is mijn geld terug gestort, geen voorraad meer??? :(( :oops:
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

Vind zo jammer he... 40 euro tegoed bon nog van CNC, maar zelfs daarmee ben ik bijna even duur uit dan als ik het zou bestellen op bike components.. Jammer altijd :(

Gaat om een ZEE remsetje.
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Zit er een uiterste datum op die tegoedbon?
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

KleinPalomino schreef:Zit er een uiterste datum op die tegoedbon?
Ja, 2 maanden.
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
dre0_5
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 18 maart 2010, 21:02

ik ook goede evaringen maar idd in Duitsland zoeken kan je wel goedkoper uit zijn,veel goede shops
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Zitten een paar scherpe aanbiedingen tussen (waaronder een paar handschoenen voor 6,49!):

http://www.chainreactioncycles.com/nl/e ... lackfriday" onclick="window.open(this.href);return false;
ger--nl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 21:12

KleinPalomino schreef:Zitten een paar scherpe aanbiedingen tussen (waaronder een paar handschoenen voor 6,49!):

http://www.chainreactioncycles.com/nl/e ... lackfriday" onclick="window.open(this.href);return false;

Je link werkt helaas niet.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Bij mij wel :wink:

Maar hoe dan ook, ik zal het even voorkauwen, even naar de site van CRC gaan en dan zie je vanzelf de banner van de 'Black Friday deals' al staan. :-q
ger--nl
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 29 maart 2010, 21:12

KleinPalomino schreef:Bij mij wel :wink:

Maar hoe dan ook, ik zal het even voorkauwen, even naar de site van CRC gaan en dan zie je vanzelf de banner van de 'Black Friday deals' al staan. :-q
Tnx :-q
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Op dit moment zijn er ook mooie deals te verkrijgen :)
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 891
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Voor mij nooit meer CRC. Pakketje retour, ze zeggen niks ontvangen te hebben. PostNL onderzoek, kwam niks uit. Contact met Yodel (de vervoerder in UK) gaf aan dat ze 100% zeker het pakket afgegeven hebben, met timestamp en handtekening erbij. Ontelbaar keer gevragen aan CRC of ze contact wilden maken met Yodel over deze kwestie, maar Mark (head of returns) kon ECHT niks voor me betekenen en ik moest het zelf maar regelen met Yodel.
Yodel gaf aan dat CRC gewoon in kan loggen bij Yodel om alles te regelen maar gewoon niet willen helpen. Dus weer mailen naar CRC wat Yodel zegt en dat zij het gewoon moeten regelen. Niet lang daarna eindelijk een mailtje (van iemand anders opeens) dat het pakket terecht is en ik mijn geld terug kreeg. Wat ook gebeurde, zo'n 150 euro.

Ging gewoon anderhalve maand overheen, veel mailen en bellen met CRC, PostNL en Yodel. K*tbedrijven. PostNL is net zo erg want uit hun onderzoek bleek dat ze het pakket hadden gevonden, en toen opeens weer kwijt waren, en ik gewoon dikke pech had. Terwijl het pakket al die tijd al bij CRC was...
Oakley
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: do 10 juli 2003, 11:23
Mijn mountainbike: Rotterdam
Contacteer:

Hierbij ook mijn ervaring met CRC.
In 2013 voor het eerst iets aangeschaft en dat ging toen prima. Afgelopen najaar wilde ik een setje tubeless buitenbanden voor de racefiets kopen en toen liep het mis bij het afrekenen. Ik kreeg iedere keer een vreemde foutmelding, zowel met afrekenen via creditcard als via PayPal. Uiteindelijk voor de weg van de minste weerstand gekozen en bij een andere webshop de banden gekocht.
En 2 weken geleden gebeurde eigenlijk hetzelfde. Flinke berg producten in het virtuele winkelmandje gegooid en vervolgens afrekenen. Toen ging de "deal" niet door omdat ik geen "billing address" had ingevuld. Echter hoezeer ik het ook probeerde, ik KON dat adres nergens invullen. Omdat het dit keer een bestelling betrof die alleen bij CRC volledig op voorraad was, heb ik een mailtje gestuurd. Als antwoord kreeg ik dat ik mijn cookies en cache moest weggooien en het opnieuw kon proberen. Echter kreeg ik dezelfde foutmelding ook op een andere computer. En dus ging de niet geringe bestelling alsnog naar een andere webshop. Waar ik helaas moet wachten tot 1 van de onderdelen van de order kan worden geleverd...
Hebben anderen ook een vergelijkbare ervaring?
MTB: Scott Scale RC
Gravel/race: Mason Bokeh 650b/700c
Strava
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1798
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Nee nog nooit problemen gehad met bestellen daar eigenlijk.. :-?
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5238
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Oakley schreef:Hebben anderen ook een vergelijkbare ervaring?
Nee, bestel er best wel vaak. Laatst nog wat kleine dingen in de opruiming.

Bij aankomst bleek dat een stickerset gevouwen was, en er dus al eentje los liet en bij deze sticker was er kleine witte vouwrand door het zwart heen. Moeilijk op de foto te zetten, maar na een berichtje naar ze direct antwoord met excuses, dat meer info niet nodig was en er een andere stickerset ondewerg was.

Oude hoefde niet retour, de nog bruikbare stickers kon ik als reserve gebruiken.

Top dus.

Levering duurt meestal wat langer dan je gewend bent (ongeveer 1 week).

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
Plaats reactie