www.chainreactioncycles.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Oeps, te vroeg gesproken, mijn pakket komt pas vandaag, dus dat scheelt dan toch een dag. Of dat aan andere factoren dan de priorityverzending ligt kan ik niet zeggen trouwens. De PostNL app gaf gisteren tegenstrijdige berichten af. In ieder geval nog voor het weekeinde :D

Edit 14 nov: uiteindelijk is het pakket dus zaterdag aangekomen. Dus toch 5 dagen. De PostNL app gaf gistermiddag aan dat het pakket is afgeleverd, helaas niets gezien en geen briefje in de bus. Een telefoontje richting PostNL vandaag gaf iets meer duidelijkheid. Het pakket is via de douane gestuurd en alsnog vandaag aangekomen.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Voor 14-12 besteld, voor kerst geleverd. Dan helpt prioriteit verzenden ook niet ;-)
Als het er dit jaar nog is, :-q
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8042
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Pakket arriveerde gisteren, met P2P -scip Amsterdam als afzender.
Nederlands/ Europees magazijn van CRC?
Gebruikersavatar
KevinBel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1800
Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3

Nee magazijn van de pakketdienst.
P2P is een Engelse dienst en heeft alleen een depot in Amsterdam, en doen geen uitleveringen in Nederland.
Dus vanaf het depot geven ze het door aan PostNL die het uitlevert. Daarom is P2P in Amsterdam de afzender ;)
Racingthewagon
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: do 4 februari 2016, 10:50

They are okay online but I wouldn't go to their shops and expect great advice.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

http://links.chainreactioncycles.mkt511 ... &mt=1&rt=0" onclick="window.open(this.href);return false;

10% off op een flink aantal merken. Kreeg het via de mail binnen, ik zie het niet op de website staan :~ Dus hopelijk werkt het voor jullie.

Toch een mooi setje WTB banden besteld met wat korting en gratis verzenden. Zelf op de normale prijs is CRC goedkoper dan bv. Bike-Components. Nu dus een nog betere deal. Geen tracked priority mailing voor 2,99 meer voor mij. Duurt nl. net zo lang als de gratis optie. :-D
Cube2be
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 998
Lid geworden op: vr 1 januari 2010, 17:09
Mijn mountainbike: Kona Honzo & Surly Krampug singlespeed
Contacteer:

KleinPalomino schreef:http://links.chainreactioncycles.mkt511 ... &mt=1&rt=0

10% off op een flink aantal merken. Kreeg het via de mail binnen, ik zie het niet op de website staan :~ Dus hopelijk werkt het voor jullie.

Toch een mooi setje WTB banden besteld met wat korting en gratis verzenden. Zelf op de normale prijs is CRC goedkoper dan bv. Bike-Components. Nu dus een nog betere deal. Geen tracked priority mailing voor 2,99 meer voor mij. Duurt nl. net zo lang als de gratis optie. :-D
Gister net 2 wtb velgen bij ze besteld :lol: . Wie weet helpt een mailtje er achter aan om alsnog die korting te krijgen. You never know!
Fietsen is gezond dus eet meer fiets.

Veel hoogwaardige mountainbike onderdelen in de verkoop!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

KleinPalomino schreef:Geen tracked priority mailing voor 2,99 meer voor mij. Duurt nl. net zo lang als de gratis optie. :-D
Het duurt wel even voordat er gegevens op Trak Pak komen te staan. 17 maart verzonden maar tot op heden valt er niets te tracken... Ga er maar vanuit dat de banden ondertussen wel onderweg zijn en dat ik in de loop van deze week positief word verrast als ik thuiskom.
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Toch weer aan de WTB?... Vind je ze niet te zwaar. Die Wolverines die ik toendertijd van jou heb overgenomen vond ik eigenlijk wel een top bandje... Weirwolfs (toendertijd ook een CRC koopje) vond ik veels te zwaar, maar waren eigenlijk ook wel super voor de Alpen...

Ik neem aan dat je gewoon een mailtje ontvangt. Althans, vrijdags 12 maart een setje banden besteld. Maandag 14 maart een mail dat het verstuurd i.c.m. Trak Pak link, die eigenlijk nog niets doet. Woensdag 15 maart doet de link het wel. donderdag 16 maart ontvang ik nog een mail met 2 links, 1 Trak Pack en 1 die direct naar Post.nl linkt. Wat ik wel jammer vind is dat ik niet het bezorgadres kan wijzigen naar een pick-up point omdat ik met de aanbieding bij me thuis niet thuis zal zijn vrijdags overdag. Bij normale pakketbezorging vanuit NL kan ik het adres wel wijzigen voordat het wordt aangeboden. Uiteindelijk ontving ik zaterdagmorgen wel mijn pakketje, gewoon thuis.

Maar in principe zou je toch een link moeten krijgen waarin de post.nl track & trace verschijnt. Denk alleen dat je toch zeker tot morgen moet wachten voordat je een link van post.nl hebt. Je bent gewoon weer ongeduldig... :winkie: Bij CRC moet je gewoon niet al teveel haast hebben... ;) . Priority mail betekent niet dat het sneller gaat. Voor snellere verzending zou CRC een koeriersdienst als DHL of UPS moeten gebruiken die een transit time kunnen garanderen...
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ik rijd sinds november weer met WTB's van 1100gr en 1150gr. :winkie: Dus te zwaar? Mwah. :wink: De Trailboss komt op de carbon wielset. Ik wil graag een band met een beetje volume en daar is Maxxis niet echt een kei in. Anders wist ik het wel! Ziet er naar uit dat de carbon wielset een mooi setje wordt voor hier in de omgeving en dat ik de alu-set houd voor in de Alpen. Ook met het oog op transport via de lift waar bij sommige liften de fiets aan de voorvelg hangt..

Trak Pak staat eindelijk gevuld maar nog geen beoogde leverdatum....en daarom werkt de link naar PostNL nog niet denk ik. Nou ja, ik wacht ook nog op de tubelesstape dus daar is nog geen man overboord.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

En dan gaat het ineens snel. De banden zitten in het bestelbusje. 6 dagen vanaf het moment van bestellen dus (tenzij het nu weer via de douane gaat...). Dan komt er 'afgeleverd' in het scherm te staan maar dan bedoelen ze dus 'afgeleverd' bij de douane. Fingers crossed dus maar.
Skoezie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: za 7 mei 2005, 09:33
Mijn mountainbike: Giant Contend AR2

Zaterdag 19 maart paar Northwave winterschoenen besteld. Overschoenen zijn nu toch wel heel gaar en CRC had een leuke aanbieding voor de Arctic + nog 10 euro extra cleanout korting. Donderdag de 24e afgeleverd. Vlot geleverd vanuit het buitenland wat mij betreft.
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

Mooie aanbieding voor een 29er xc fully bij CRC:
http://www.chainreactioncycles.com/nl/e ... prod146592" onclick="window.open(this.href);return false;
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

En hierbij een positieve ervaring met de garantie van CRC. Een van de bestelde banden heeft om de een of andere redden een 'wobble'. Nu krijg ik twee dagen na het indienen van een garantieclaim een nieuwe band toegestuurd. No questions asked. :-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

WTB Asym velgen zijn ook leuk geprijsd bij CRC. 72 euro t.o.v. 90 euro bij BC of andere (vnl. Duitse) aanbieders. Dus we gaan weer wielen bouwen :winkie:

Goh, de laatste tijd is CRC weer in trek bij mij. Maar vooral voor WTB spullen. Daar heeft CRC al lange tijd (vaak) de beste prijzen. Gratis verzenden helpt ook mee!
Plaats reactie