www.chainreactioncycles.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Ik moet binnenkort wat bestellen, dus als jij nu eerst wat besteld en die kortingscode regelt, ben ik je zeer dankbaar :winkie:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
linkeballer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: di 12 november 2013, 17:38

Haha, ja dat zal best! :D
Ik zal zeker mijn code hier beschikbaar stellen als het zover is! :-q
Education is important, but riding your bike is importanter!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Ik moet eerst nog even wachten tot mijn BB binnen is, voordat ik weet wat ik precies nog meer moet bestellen.
Mocht ik eerder zijn en een code krijgen, dan post ik die hier ;)
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Malleyall
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: zo 16 mei 2010, 21:49
Mijn mountainbike: Stumpjumper comp 29er

Ook hier positieve ervaringen met deze webshop.
Vraag niet naar de weg want iedereen is de weg kwijt!
Gebruikersavatar
linkeballer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: di 12 november 2013, 17:38

Heb inmiddels zelf besteld (zonder code), hoop dus eind deze/ begin volgende week een code te hebben voor de liefhebbers.
Education is important, but riding your bike is importanter!
Gebruikersavatar
linkeballer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: di 12 november 2013, 17:38

En de bestelling is binnen, maar denk dat ze mee hebben zitten lezen hier, want er zat géén kortingscode bij... :(
Wel weer lekker snel binnen vanuit UK zonder verzendkosten!
Education is important, but riding your bike is importanter!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Vlot binnen istie zeker! :-q hier van t weekend eens sleutelen en kijken wat ik nog meer nodig heb.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

Zondag bestelling gedaan, extra betaald... geen dhl gekozen helaas... maar 3 tot 5 dagen wordt aangegeven...Maandag vestuurd en tot op heden staat de status van TRAKPAK nog op:
TRAK PAK PROCESS CENTRE

Oftewel... wss kan ik fluiten dat ze zaterdag binnen zijn.. Vorige keer met gratis verzending was het er toch echt binnen 4 dagen. Volgende keer lekker weer terug naar bike-components :roll:
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
Gebruikersavatar
ori53
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 28 oktober 2007, 14:52
Mijn mountainbike: is klaar

marsjee schreef:Zondag bestelling gedaan, extra betaald... geen dhl gekozen helaas... maar 3 tot 5 dagen wordt aangegeven...Maandag vestuurd en tot op heden staat de status van TRAKPAK nog op:
TRAK PAK PROCESS CENTRE

Oftewel... wss kan ik fluiten dat ze zaterdag binnen zijn.. Vorige keer met gratis verzending was het er toch echt binnen 4 dagen. Volgende keer lekker weer terug naar bike-components :roll:
Kan je niet doorklikken naar PostNL als je op de site van TrakPak zit?
Bij mij was dat wel t geval...en die PostNL link werd beter gerefreshed dan die van TrakPak

Sterker nog: vorige week donderdag besteld, dinsdag geleverd en woensdag email van trakpak dat het pakje was verzonden... :o
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

ori53 schreef: Kan je niet doorklikken naar PostNL als je op de site van TrakPak zit?
Bij mij was dat wel t geval...en die PostNL link werd beter gerefreshed dan die van TrakPak

Sterker nog: vorige week donderdag besteld, dinsdag geleverd en woensdag email van trakpak dat het pakje was verzonden... :o
Ja je hebt gelijk ! al had ik dat ook gedaan en stond toen: Zending aangemeld, maar nog niet ontvangen. Nu keek ik gister avond rond half 9 en dan zie je ineens dat alles 3stappen verder is !? Dus alsgoed is komt het dan alsnog vandaag :lol:
Maar wel erg slecht die tracking zeg..
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Hier hetzelfde. Op 3-11 in de ochtend een mail dat de boel is verzonden en gisteravond 4-11 deed de link het pas. PostNL geeft nu aan dat er morgen een pakketje wordt bezorgd. Ik heb trouwens de 2,99 optie gekozen i.p.v. de gratis verzenden optie. Als het pakketje morgen daadwerklijk aan gaat komen is dat dus wel iets sneller dan de gratis optie (duurt bij mij in de regel 5 dagen) dus is de 2,99 dat voor mij nu waard.
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

KleinPalomino schreef:Hier hetzelfde. Op 3-11 in de ochtend een mail dat de boel is verzonden en gisteravond 4-11 deed de link het pas. PostNL geeft nu aan dat er morgen een pakketje wordt bezorgd. Ik heb trouwens de 2,99 optie gekozen i.p.v. de gratis verzenden optie. Als het pakketje morgen daadwerklijk aan gaat komen is dat dus wel iets sneller dan de gratis optie (duurt bij mij in de regel 5 dagen) dus is de 2,99 dat voor mij nu waard.
Ik had die optie ook gekozen... Echter was mijn gratis pakket van vorige keer net zo snel. Er staat ook aangegeven dat die 2,99 alleen voor hun interne "warehouse" is... wat wilt zeggen dat het daar prioriteit krijgt, heb je weinig aan als iets gewoon op voorraad is volgens mij, aangezien het dan ook vaak zelfde dag / dag erna verzonden wordt..
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Vandaag wederom een bestelling geplaatst, nu zonder bij te betalen. Ga de dagen tellen! :wink:
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Nou, met of zonder 2,99 priority.....morgen komt mijn pakje, géén verschil dus. :~
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

Nee dat dacht ik dus ook al.... thanks iig, doen we dus niet meer !
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
Plaats reactie