www.chainreactioncycles.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Walhof schreef:Neem aan (hoop) dat het hierdoor geen 2 weken gaat duren, ipv de 3-4 werkdagen normaal...
Zolang je bestelling nog 'geprocessed' wordt kan je zaken uit je bestelling annuleren. Dus dan kan je dat shirt nog uit de lijst knikkeren en gaat je bestelling gewoon de deur uit.

Maar over het algemeen is het zo dat je bij elke webshop gewoon moet bestellen wat er op voorraad is, want het kan inderdaad je hele bestelling knap lang tegen houden.

Bij mij hebben ze regelmatig wel een deel van de bestelling verstuurd en de rest later, maar dit betrof meestal wel wat grotere zaken dan een t-shirt ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Wicked DJ schreef:
Walhof schreef:Neem aan (hoop) dat het hierdoor geen 2 weken gaat duren, ipv de 3-4 werkdagen normaal...
Zolang je bestelling nog 'geprocessed' wordt kan je zaken uit je bestelling annuleren. Dus dan kan je dat shirt nog uit de lijst knikkeren en gaat je bestelling gewoon de deur uit.

Maar over het algemeen is het zo dat je bij elke webshop gewoon moet bestellen wat er op voorraad is, want het kan inderdaad je hele bestelling knap lang tegen houden.
Bij mij hebben ze regelmatig wel een deel van de bestelling verstuurd en de rest later, maar dit betrof meestal wel wat grotere zaken dan een t-shirt ;)
Zoals bij mij ja. Moet nu weer op mijn wielset wachten, terwijl die toch echt op voorraad was :cry: In eerste instantie was het wachten op de rugzak, en nu dus weer op mijn wonderschone DT Swiss wielen omdat ze ineens de naaf niet op voorraad hebben :cry:
En als je al betaald hebt, wat je toch moet doen om je spullen te krijgen, ga je dat niet ineens weer annuleren. Het mindere vind ik van CRC dat ze gewoon de telefoon niet oppakken, en de mail amper beantwoorden.
Kortom! Tot nu toe krijgen ze van mij een magere 5 als cijfer.
Gebruikersavatar
wab
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 9 oktober 2005, 22:11

Ik ben nou ook niet onverdeeld positief over deze winkel. Onlangs heb ik er een remsetje besteld, waarbij maar één rem geleverd werd. Maar dat gaan ze nu hopelijk oplossen. Verder verpakten ze de spullen bij mij al twee keer in een plastic zak met wat tape eromheen! Dat is wel erg karig vind ik, doe er gewoon een doos omheen.
Digital P
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 17 september 2007, 19:07
Mijn mountainbike: Cannondale Rush 600; Gazelle HeavyDutyNL
Contacteer:

Vandaag mijn spullen netjes en compleet binnen gekregen. Dus tot op heden geheel tevreden met deze site.
De man die het wiel uitvond was een idioot.
De man die de andere drie uitvond een genie.

[Sid Ceasar]
Walhof
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: wo 20 december 2006, 18:57

Wicked DJ schreef:
Walhof schreef:Neem aan (hoop) dat het hierdoor geen 2 weken gaat duren, ipv de 3-4 werkdagen normaal...
Zolang je bestelling nog 'geprocessed' wordt kan je zaken uit je bestelling annuleren. Dus dan kan je dat shirt nog uit de lijst knikkeren en gaat je bestelling gewoon de deur uit.

Maar over het algemeen is het zo dat je bij elke webshop gewoon moet bestellen wat er op voorraad is, want het kan inderdaad je hele bestelling knap lang tegen houden.
Hmm, inmiddels nog niks ontvangen (besteldatum was 27-3)
En bij het t-shirt staat sinds vandaag vermeldt dat het niet meer in stock is, dus ook niet available within 5-10 days. De order staat op processing vanaf het begin, maar kan dit niet cancelen volgens de daarop volgende melding van de site.

Of moet je om 1 item te cancelen naar CRC mailen? Heb in totaal 8 producten in deze bestelling zitten.
Ongeduld :wink:
Laatst gewijzigd door Walhof op di 8 april 2008, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Walhof schreef:Of moet je om 1 item te cancelen naar CRC mailen?
Ongeduld :wink:
In dit geval lijkt een e-mail met de sales afdeling me wel op z'n plaats ja.
Gewoon situatie in je beste Duits uitleggen en dan maar hopen dat ze je snappen ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Walhof
All rounder
All rounder
Berichten: 135
Lid geworden op: wo 20 december 2006, 18:57

Wicked DJ schreef:
Walhof schreef:Of moet je om 1 item te cancelen naar CRC mailen?
Ongeduld :wink:
In dit geval lijkt een e-mail met de sales afdeling me wel op z'n plaats ja.
Gewoon situatie in je beste Duits uitleggen en dan maar hopen dat ze je snappen ;)
Das machen wir, no problem! :wink:
RTG
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 22 september 2007, 02:35
Mijn mountainbike: Specialized Demo 7
Contacteer:

Wicked DJ schreef:In dit geval lijkt een e-mail met de sales afdeling me wel op z'n plaats ja. Gewoon situatie in je beste Duits uitleggen en dan maar hopen dat ze je snappen ;)
Duits? CRC is toch in UK gevestigd...
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

RTG schreef:
Wicked DJ schreef:In dit geval lijkt een e-mail met de sales afdeling me wel op z'n plaats ja. Gewoon situatie in je beste Duits uitleggen en dan maar hopen dat ze je snappen ;)
Duits? CRC is toch in UK gevestigd...
*hap*
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Walhof schreef: Hmm, inmiddels nog niks ontvangen (besteldatum was 27-3)
En bij het t-shirt staat sinds vandaag vermeldt dat het niet meer in stock is, dus ook niet available within 5-10 days. De order staat op processing vanaf het begin, maar kan dit niet cancelen volgens de daarop volgende melding van de site.

Of moet je om 1 item te cancelen naar CRC mailen? Heb in totaal 8 producten in deze bestelling zitten.
Ongeduld :wink:
27 maart? Mijn bestelling van 3 maart staat nog steeds open! dit zijn een set wielen, zadel en rugzak. :-{ En nog voor een aanzienlijk bedrag ook.
Dat ik mijn spullen zal krijgen ben ik niet zo bang voor, maar het duurt allemaal toch VERREKTE lang daar bij CRC :x
RTG
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1389
Lid geworden op: za 22 september 2007, 02:35
Mijn mountainbike: Specialized Demo 7
Contacteer:

Wicked DJ schreef:*hap*
:tong
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

SnelleJonge schreef:27 maart? Mijn bestelling van 3 maart staat nog steeds open! dit zijn een set wielen, zadel en rugzak. :-{ En nog voor een aanzienlijk bedrag ook.
Dat ik mijn spullen zal krijgen ben ik niet zo bang voor, maar het duurt allemaal toch VERREKTE lang daar bij CRC :x
Zeker ook wat besteld wat niet op voorraad was?
Afgelopen zondag wat besteld (voor de zoveelste keer) en maandagmiddag keurig weer een mail dat de bestelde waar ingepakt en wel onderweg is naar NL. Maar daarvan was dus alles gewoon op voorraad volgens de productomschrijving.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Wicked DJ schreef:Zeker ook wat besteld wat niet op voorraad was?
Afgelopen zondag wat besteld (voor de zoveelste keer) en maandagmiddag keurig weer een mail dat de bestelde waar ingepakt en wel onderweg is naar NL. Maar daarvan was dus alles gewoon op voorraad volgens de productomschrijving.
Lieve Wicked,
Lees nou is een paar posten terug, naar boven dan he? :wink: Daar staat warempel dat ik al aangaf dat de ingredienten van de comlete wielset toch echt wel op voorraad was tijdens mijn bestelling. Dat ze achteraf aangeven dat ineens de naaf niet op voorraad is? tsja....
Nou ben ik van natuure en geduldig mens , maar ik ben en blijf een natuurlijk wel een snellejonge 8)

Ik vind gewoon persoonlijk dat CRC hier een paar steekjes laat vallen, ondanks dat ze het druk hebben nu. Maar laat ik nu maar 2x diep zuchten en afwachten, want ik heb die hele handel al betaald. En goedkoper kan ik helaas die wielset niet krijgen :-{
Gebruikersavatar
wab
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 9 oktober 2005, 22:11

Bij vragen zou ik ze even bellen, dat werkt tenminste. Bij onze vorige bestelling was ook wat fout gegaan, na een belletje werd het gelijk opgelost. Antwoord op emails heb ik nog nooit mogen ontvangen van CRC!

Maar ben ik nou de enige die spulletje van CRC telkens geleverd krijgt in een plastic zak met wat tape eromheen gewikkeld?
luukleeftink
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 379
Lid geworden op: wo 28 maart 2007, 12:38

wab schreef:Maar ben ik nou de enige die spulletje van CRC telkens geleverd krijgt in een plastic zak met wat tape eromheen gewikkeld?
Ja, blijkbaar! Ik kreeg mijn trapas mooi verpakt in zacht folie en in een bubbeltjes envelop. Perfect verpakt en kan niks mee gebeuren. Maar wat hebben ze precies nou verzonden in die plastic zak dan? Ik neem aan dat ze meerdere onderdelen gewoon in een doos verzenden. Niet erg netjes om spullen in een plastic zak te verzenden met tape. Je zou toch verwachten dat ze voor alles wel een geschikt doosje hadden. Zeker omdat je volgens mij ook betaalt voor het verpakken en het verpakkingsmateriaal, maar dat weet ik niet 100% zeker.
Plaats reactie