Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Patrick-NH
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: do 21 mei 2015, 21:02
Mijn mountainbike: Trek Superfly 7 (2014)

Op de site van Mantel staat duidelijk dat de spullen die op de site staan het complete assortiment is. Meer hebben ze niet en gaan ze ook niet bestellen of leveren.

Heb dat ook al eens mee gemaakt daar. Ze probeerden wel mee te denken, maar konden niet leveren wat ik nodig had.

Dit is niet anders dan bij de lokale fietsenboer. Mantel heeft alleen een veel ruimer assortiment. En dat spreekt mij dan wel weer aan.
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Toch altijd leuk die verkoop jongens. Eerst de blowout sale gehad, nu de moddervette sale. Alleen zijn de prijzen exact hetzelfde.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Martinezz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 247
Lid geworden op: za 19 juli 2014, 18:00
Mijn mountainbike: Bianchi Methanol sx 29.5

In de winter "ijskoude super sale"
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Maandagmorgenvroeg (00.05 uur) mijn bestelling geplaatst en dinsdag al kunnen gebruiken. Als ik dat had gewild. Wederom een dikke :-q voor Mantel.
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Mijn eerste en ook goede ervaring met Mantel.
Woensdag 15.00u bestelling gedaan bij Mantel en de dag daarna (donderdag) 13.00u afgeleverd door post.nl.

...terwijl post.nl beweerde dat ze pas vrijdag zouden afleveren :-{ :roll:
sama
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 20 juni 2011, 16:50
Mijn mountainbike: Yeti asr turq

Ik heb ook goede ervaringen met ze.
Een aantal keren wat laat in de avond besteld, en direct de volgende dag geleverd. Prima!
Sneeuwmonster
v_schultinge

Goede service van Mantel. Mijn XTR pedalen kregen speling op de as. Deze zijn zonder enige discussie netjes vervangen.
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

v_schultinge schreef:Goede service van Mantel. Mijn XTR pedalen kregen speling op de as. Deze zijn zonder enige discussie netjes vervangen.
Die van mij kregen ook speling ik heb ze opnieuw
Ingevet en afgesteld nu al weer 3 maanden speling vrij
v_schultinge

bonzaiking schreef:
v_schultinge schreef:Goede service van Mantel. Mijn XTR pedalen kregen speling op de as. Deze zijn zonder enige discussie netjes vervangen.
Die van mij kregen ook speling ik heb ze opnieuw
Ingevet en afgesteld nu al weer 3 maanden speling vrij
Dat heb ik ook geprobeerd, maar dat stadium waren ze wel voorbij zeg maar. Nou moet ik zeggen dat het mij altijd lukt om dingen kapot te krijgen. Geen idee hoe, maar het gebeurd. :lol:
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Mantel blijft voor mij in veel gevallen een eerste keus.
Zeker als er wat haast bij is.
Gistermiddag wat interne kabels vervangen maar ik bleek er 1 meer nodig te hebben.
's avonds om 8 uur bestelling geplaatst en de vandaag om 10 uur bezorgd.
Ideaal dat ik nu vanavond meteen verder kan met de klus, :)
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Mantel :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

woon er praktisch naast en kom er vaak, maar vind ze de laatste tijd juist veel meer race georiënteerd. Heb het idee dat het MTB kleding assortiment is verkleind, en ook de seizoensopening was 100% race georienteerd (op een 'afgeprijsd' setje 29 inch IKON's na).
Ik zou graag bijvoorbeeld wat FOX of Endura in het assortiment zien. Maargoed zo zal iedereen zijn eigen voorkeur hebben.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

+1
De focus ligt tegenwoordig inderdaad zwaar op de r**tfietsbrigade. Ik woon ook om de hoek, maar de aanbiedingen in aanloop naar de seizoensopening waren zo oninteressant dat ik niet de moeite heb genomen om te gaan kijken.
modder zuigt!
Mtb1988
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: ma 16 april 2018, 22:10
Mijn mountainbike: Assen
Contacteer:

terp1234 schreef:Ik ben ook vaste klant van Mantel; de postbezorger kent de blauwe doosjes intussen maar al te goed. Af en toe combineer ik een afspraak in Arnhem met een bezoekje aan de winkel, maar het was mooi geweest als een nieuwe superstore iets meer richting fietsprovincie Drenthe zou komen.
Hier kan ik mij helemaal in vinden,
Bestel ook veel bij Mantel, en een winkel dichtbij zou fijn zijn.

Zeker in de fietsprovincie drenthe kunnen ze een mooi plekje vinden lijkt mij toch.
https://kvscycling.com/ - mijn fiets blog!
https://www.instagram.com/kvs.cycling/ - Instagram van KVS Cycling
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Paar weken geleden voor de eerste keer in Den Bosch langs geweest. Mooie winkel, ruim assortiment. Ik vond het aanbod aan mountainbikes en aangelegenheden meer dan goed!!! Heb dus ook weer meer meegenomen dan wat ik eigenlijk nodig had..... :lol: :tong
Plaats reactie