Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Geen idee. Als je de code toevoegt op de site wordt dat bevestigd maar je ziet het bedrag niet veranderen. Daarvoor moet je door naar de volgende stap! Dan wordt het bedrag pas aangepast. Dus je kunt het zo zelf uitproberen of het op alles is.

Bij mij werkt het in ieder geval op een 'outlet' artikel.
BMW325TI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: za 22 december 2012, 22:09

Cool thanks mate! 8)
Gebruikersavatar
Jelle73
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 476
Lid geworden op: wo 1 januari 2014, 11:56
Mijn mountainbike: is smerig...

BMW325TI schreef:Thanks en dat is op alles? :-q
Wel minimal € 100,-- besteden... :wink:
beter scheef erin dan recht ernaast
BMW325TI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: za 22 december 2012, 22:09

Ja heb ik geprobeerd dan zegt de website foutieve code...
Jammer, anders had het weer 10 euro gescheeld.

Thanks anyway! :-q 8)
ChillyWilly
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 219
Lid geworden op: ma 12 maart 2012, 13:35
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2018

Bestelling gedaan die door PostNL niet afgeleverd kon worden en was weer terug gegaan naar Mantel. Goed en snel contact gehad en ze sturen het nog een keer op.
Garcia
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: za 18 februari 2012, 11:28
Mijn mountainbike: Cube Reaction ER

Goede services gehad bij de aankoop van mijn fietsnavigatie. Alles werd rustig en goed uitgelegd en niet alleen over de duurdere apparaten :-)
patrickvb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 augustus 2014, 17:29
Mijn mountainbike: Is neon geel en heeft 2 wielen

Net wat hope spulletjes besteld, crank, blad en trapas. Met kortingscode;) voor deze spulletjes waren ze al heel goedkoop, met kortingscode nu helemaal niet te overtreffen!!!
patrickvb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 augustus 2014, 17:29
Mijn mountainbike: Is neon geel en heeft 2 wielen

Via track and trace zie ik dat het pakket is afgeleverd. Dat is lekker snel!!!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Gaat altijd lekker vlot ja. Dat is zeker een voordeel t.o.v. buitenlandse shops. En als je dan net als CRC wel een nextdaydelivery aanbiedt dan mag je meteen diep in de buidel tasten.
Gebruikersavatar
Gertjanw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 887
Lid geworden op: vr 2 september 2011, 18:35

Vandaag ook weer wat besteld vanwege de code. Wel een verkeerd artikel. Heb een mail gestuurd en zal ze morgen nog even bellen. ;)
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Weer een goede ervaring, en nu met retour sturen...Bij de dinsdagdeal een paar schoenen gekocht, die toch een maat groter hadden moeten zijn (tja... Shimano is voor kleine voetjes :-) )
Schoenen retour en meteen een maat groter besteld, maar de aanbieding was voorbij...dus voor de schoenen een hogere prijs moeten betalen. Even een mailtje aan de service desk, en inderdaad de aanbieding was geldig tot dinsdag middernacht...als goedmaker wel een kortingsbon gekregen...zelfs een hoger bedrag dan het bij te betalen bedrag voor de schoenen... top dus !!
Op naar de volgende bestelling :-)
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Nu tweemaal geprobeerd te onderhandelen over de prijs maar zonder resultaat. :( Wel jammer aangezien er nu euro's naar het buitenland gaan die ik graag bij Mantel had weggezet. Maar goed, zij moeten er ook van leven dus zover snap ik het wel. Mantel is en blijft wel eerste keuze als de prijs juist is! :-q
Pieter348
All rounder
All rounder
Berichten: 67
Lid geworden op: za 9 januari 2016, 13:55

Ik vind de dinsdagdeals toch wel iets somber geworden. Er zit meestal niks in die echt top geprijsd is. In hun dinsdagdeal zeggen ze dan dat de prijs zoveel euros afgeprijsd is maar in realiteit is de prijs dan ongeveer die zoals in andere webshops. Doet mij een beetje denken aan bol.com die hogere prijzen instelt om er dan permanent een korting op in te stellen.

Jammer, vroeger had ik meer de indruk dat daar goeie deals tussen zaten...
BMW325TI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: za 22 december 2012, 22:09

Dat is juist de truc! Zulke ervaringen heb ik ook met andere shops. Ik bestel dan gewoon niet of ik vergelijk eerst....
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

BMW325TI schreef:Ik bestel dan gewoon niet of ik vergelijk eerst....
+1, in mijn geval was dit echt de beste deal die ik kon vinden op het net. Hier kon zelfs BC niet tegen op... betrof trouwens racefiets schoenen :oops: :winkie:
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Plaats reactie