Mantel Tweewielers

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Ypuh
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: di 1 maart 2016, 18:24
Mijn mountainbike: Wilier 503 Plus

Soms ook Wiggle of Rose, maar voor mij zijn het idd meestal Bike24, Bike-Components en Bike-Discount.
ArcticG
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: za 12 maart 2016, 14:51

Mantel is een goede winkel waar ik mn fiets en vaker spullen heb besteld.

Al met al een winkel met goed personeel en redelijk goede prijzen.

Ook ben ik er vaker voor onderhoud geweest, echter was de een na laatste keer mn body onder garantie hersteld. Maar omdat dit niet in de computer stond kreeg ik een rekening hoger dan het van te voren afgesproken bel bedrag. Daarnaast had de betreffende medewerker tegen meerdere klanten het zelfde riedeltje over het niet mogen wassen met een tuinslang. Verder waren mijn spaken niet goed gesteld.

Maar goed zoals gezegd geen verkeerde winkel met ook een aantal zeer bekwame mensen in dienst. Anders was ik er niet vaker geweest.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Mantel is zeker Mantel niet meer.
Ook hun klantenservice begint te kraken.
Bestel er ook niks meer.
De Duitse site's springen er qua service en assortiment ever boven uit tegenwoordig
Niek123
All rounder
All rounder
Berichten: 140
Lid geworden op: do 24 augustus 2017, 22:21
Mijn mountainbike: Nukeproof Scout, Giant Reign

Ik was altijd groot fan van Mantel maar ik heb heel lang moeten wachten op mijn fietscomputer die ik had teruggestuurd onder garantie. Blijkbaar heeft hij een maand daar in de doos gelegen zonder dat er iemand tijd had om naar te kijken. Na een aantal mailtjes en belletjes is het uiteindelijk goed opgelost maar fijn was dit niet. Het is niet dat ik er nu niks meer bestel aangezien dit eenmalig kan zijn geweest. Hopelijk doen ze er wat aan bij Mantel...
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Groot voordeel van Mantel: je kunt direct kiezen voor aflevering bij een PostNL afhaalpunt. Dat is echt ideaal. En gisteren kon ik m’n pakketje daar dus ophalen, nog geen 24 uur na bestellen.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Jer_81
All rounder
All rounder
Berichten: 60
Lid geworden op: do 19 juli 2018, 16:54

Ik heb er laatst voor het eerst ervaring mee opgedaan. Benodigde onderdelen waren er zo'n beetje het goedkoopst. Dag later lag het bij het plaatselijke Postnl afhaalpunt. Netjes verpakt en geen afwijkingen in de order.

Ik ben er dus content mee. En aangezien het een stuk goedkoper was dan futuremshop is het goed mogelijk dat ik onderdelen er vaker ga bestellen.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Jer_81 schreef: do 1 november 2018, 09:55 I
Ik ben er dus content mee. En aangezien het een stuk goedkoper was dan futuremshop is het goed mogelijk dat ik onderdelen er vaker ga bestellen.
Bike-discount, Bike Components (price matching), Bike-24, Wiggle..vaak goedkoper.
Gebruikersavatar
Duuk
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 29
Lid geworden op: vr 10 oktober 2014, 22:17
Mijn mountainbike: Canyon Spectral 29 CF9
Contacteer:

In Duitsland is Hibike wel een persoonlijke favoriet, Bikester heeft ook wel redelijk wat en Rose is een bekende.

Laatste tijd regelmatig gekeken bij HollandBikeShop.
Naam doet huis tuin en keuken fietsen vermoeden maar hier is zeer veel te vinden op het gebied van MTB en Race, met nette prijzen.
Bijv. ook veel revisie kits voor MTB vering (vooral rockshox en Fox)
Je moet alleen wel erg zoeken, handig hier is weten wat je wil hebben dan dan de zoekfunctie gebruiken.

Verder: Futurum, Math Salden, Mantel, Van bon sport, wigge, bike24 en meer

Zoals eerder gezegd, diverse sites checken en goedkoopste nemen :tong
Hoe ouder ik wordt.....hoe sneller ik was..... :tong

https://www.britishcycling.org.uk/searc ... g-System-0
Biker67
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 356
Lid geworden op: ma 26 juni 2017, 15:09

Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5237
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

Biker67 schreef: wo 19 december 2018, 18:28 Nog een superstore erbij:

https://www.gelderlander.nl/arnhem/arnh ... ~a402d6ab/
Opvallend. Ik kwam vorig jaar regelmatig in de winkel in Den Bosch, en was daar altijd de enige klant, dus leek me niet heel rendabel.

Ciao,
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
futura
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 28 december 2014, 19:57
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 9.0 2019 Stealth

In de wall is begin december publiekstrekker decathlon geopend en wordt dus nu aangevuld met Mantel!
Top locatie aan de a2 en de eerste 2 uur gratis parkeren!
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Dat is leuk nieuws! , ondanks ik veel achter de laptop bestel, vindt ik het altijd leuk om door zo'n winkel te struinen , en soms wat spontane koop doe .

:-q
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
Johangr
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 260
Lid geworden op: wo 27 mei 2015, 23:09

Zeer tevreden over Mantel, ik had een zadel van Pro bij hun besteld. Na 3 maanden brak de rail in het midden aan één kant na een sprong. Heb het zadel teruggestuurd en kreeg mijn geld terug.
Verder altijd snelle levering en meestal scherpe prijzen.
Gebruikersavatar
borre mtb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 466
Lid geworden op: di 12 augustus 2014, 19:52

Al mensen bij de koopjes markt van mantel geweest. Is dat nog wat? Vergelijkenbare kortingen als bij de futurum koopjesmarkt?
Gebruikersavatar
Nespresso
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1569
Lid geworden op: ma 18 oktober 2010, 14:29

futura schreef: zo 23 december 2018, 16:54 In de wall is begin december publiekstrekker decathlon geopend en wordt dus nu aangevuld met Mantel!
Top locatie aan de a2 en de eerste 2 uur gratis parkeren!
Mooi: daar kan ik op de fiets heen :winkie:
Maar superfijn: eindelijk eens de kans om kleding ter plekke te passen ipv online bestellen of minimaal een half uur in de auto voor een zaak met een beetje assortiment. Mantel Utrèg: you're welcome!
carbon bike, titanium collarbone...
Plaats reactie