Goedkope batterijtjes (CR2032)

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
mountainfreak
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 20:22
Mijn mountainbike: Giant NRS, Rock Shox Reba Race, Shimano XTR Dual Disc, XTR group

Je kent ze wel die platte batterijtjes voor je fiets computer of (hartslag) sensor. (CR2032) Bij de fietsen maker betaalde ik er altijd 3 euro voor. Deze week een strip gekocht bij een bouwmarkt 5 stuks voor 1,35. was dus geen aanbieding!
Doe er je voordeel mee
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Hier past je topic beter thuis!
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

welke bouwmarkt ?
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
mountainfreak
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: di 11 oktober 2005, 20:22
Mijn mountainbike: Giant NRS, Rock Shox Reba Race, Shimano XTR Dual Disc, XTR group

Was bij Hornbach. Maar hoorde dat ze ook bij Praxis te koop waren voor iets van 1,50.
Laatst gewijzigd door mountainfreak op di 11 december 2007, 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
jankoets
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: zo 22 juli 2007, 22:59
Mijn mountainbike: Surly Straggler SS, Giant XTC 29er, Giant TCR Advanced

Blokker doet het wat dat betreft ook erg goed. Ik geloof 4 voor 2 euro, iets duurder dan, maar misschien iets makkelijker te bereiken.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Vergeten we even niet dat de "dure" fietsenmaker vaak de merkbatterijen (Varta, Panasonic e.d.) in huis haalt en de bouwmarkt de merkloze, kinderarbeidsgevoelige, meuk in huis haalt?

Juist met batterijen zijn er zo veel verschillende kwaliteiten, met dito prijsverschil op de markt, dat vergelijken erg lastig is als je de zaken niet goed benoemt.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Erikje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2968
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00

Wicked DJ schreef:Vergeten we even niet dat de "dure" fietsenmaker vaak de merkbatterijen (Varta, Panasonic e.d.) in huis haalt en de bouwmarkt de merkloze, kinderarbeidsgevoelige, meuk in huis haalt?

Juist met batterijen zijn er zo veel verschillende kwaliteiten, met dito prijsverschil op de markt, dat vergelijken erg lastig is als je de zaken niet goed benoemt.
Mee eens, de ene batterij is niet de andere, mocht je voor een lage prijs een "betere" willen zou ik voor 1,80 Euro bij de Hema de batterijen halen, in de Hema verpakking zit "gewoon" een Varta.

Erikje
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Idd en die van de hema gaan bij ook nog eens lang mee
mountain-biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: zo 5 februari 2006, 10:23
Mijn mountainbike: Singular Swift, Salsa El Mariachi

Helemaal mee eens!

Bij de Hema zijn ze wellicht iets duurder, maar gaan ook gewoon lang mee.

Is er ook ervaring met de veel voor weinig batterijen?
speedpiet
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 376
Lid geworden op: do 29 december 2005, 05:16
Mijn mountainbike: Cube LTD 4 en Giant XTC Composite
Contacteer:

Het kan nog goedkoper 0,89€ voor 6 stuks CR2032 bij de Action.
Vraag niet hoe het kan maar profiteer ervan.

Zelf heb ik wel het idee dat de Varta of Hema batterijen langer meegaan.
Gebruikersavatar
Oystein
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 375
Lid geworden op: vr 2 maart 2012, 14:00
Mijn mountainbike: Stanton Sherpa

Laatst liep ik in de Saturn in Rotterdam en daar vragen ze gerust 4,95 voor een enkele Varta CR2032.

Bij de HEMA (verpakking met HEMA opdruk) waren ze net geen 3 Euro en heb daar 2 st. gekocht. Maak ik thuis de verpakking open blijkt het een Varta batterij te zijn ... doen ze toch goed bij de HEMA ;-)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Hee, grappig, die heb ik dit weekend ook gehaald! 2,80 p.s. als ik het me goed herinner. Heb bij de Ikea ook wel eens een strip gehaald. Doh! Verkeerd gelezen, waren CR2023...:(.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gloster
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1284
Lid geworden op: do 25 juni 2009, 17:03
Mijn mountainbike: Trek Superfly FS 7 2015
Contacteer:

Oystein schreef:Laatst liep ik in de Saturn in Rotterdam en daar vragen ze gerust 4,95 voor een enkele Varta CR2032.
Voor zo'n zelfde batterij durven ze hier bij de Formido € 9,95 te vragen...
Heb ze daar dus lekker laten hangen, en ze bij de Marskramer gehaald voor € 3,95.
En ja, exact dezelfde van Varta
Wat is het verschil tussen onwetendheid en onverschilligheid?
Ik weet het niet en het kan me ook niet schelen!
Gebruikersavatar
Axium
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3348
Lid geworden op: vr 19 november 2010, 17:07
Mijn mountainbike: Merida TFS Matts XT-Edition(RS SID/BRm775)

bij mij op het werk slopen er een paar jongens geregeld oude pc's voor oud ijzer. op elk moederbordje zit een goede kwaliteit 2032tje. doe er je voordeel mee.
owwwwk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2737
Lid geworden op: za 3 april 2010, 00:01
Mijn mountainbike: Nog meer plastic... :-)

Ik heb niet zo lang geleden een hele lading Sony CR2025's gekocht via m'n werk. Dacht dat ze batterijen van m'n borstband echt zo snel leeg gingen maar bleek kortsluiting te zijn..... Kan voorlopig vooruit nu..... ;-).

Ik zal ook eens nazoeken wat goede CR2032's kosten. Als de prijs van de 2032's acceptabel is kan ik wel wat bundeltjes maken (bijvoorbeeld 2x2032 en 4x2025) die ik tegen kostprijs en verzendkosten op de post gooi. Volgens mij waren de 2025's ruim onder de euro per stuk (zeker weten doe ik het niet meer).

Indien interesse PB me maar. Bij voldoende belangstelling zal ik dan eens wat verder zoeken.
StAlTiCa
Plaats reactie