www.extraparts.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

noontje schreef:Gaat om 150euro, geen mega bedrag, maar zou het toch graag terug zien....
€150 geen mega bedrag? :roll: Dat geld zou ik toch echt hoogst persoonlijk terughalen bij Hanman...
Beemer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1589
Lid geworden op: za 14 november 2009, 21:45
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei Supreme, Kona Raijin, Ghost AMR Lector 9500

Gewoon even aangifte doen van oplichting en het proces verbaal even mailen, dit soort rommelaars hebben geen bestaansrecht.
Gebruikersavatar
noontje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 22 februari 2010, 10:46
Mijn mountainbike: Scott Scale RC900

SnelleJonge schreef:
noontje schreef:Gaat om 150euro, geen mega bedrag, maar zou het toch graag terug zien....
€150 geen mega bedrag? :roll: Dat geld zou ik toch echt hoogst persoonlijk terughalen bij Hanman...
Ik wil het ook wel echt terug, maar ik bedoelde dat het niet het bedrag van een fiets oid is, dan had ik allang rechtsbijstand ingeschakeld. Daar vond ik dit bedrag net te laag voor
~like an eagle cuts through the air, no time for fear
faith in his wings takes him there~
Foxhunter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 433
Lid geworden op: ma 16 november 2009, 17:03
Mijn mountainbike: has a stiff upper lip and an attitude.

Ik heb bij Han een aantal spullen gekocht en nam zijn beweringen van "beter dan Shimano" of "beste dat er eigenlijk is" altijd al met een korreltje zout. Ik heb nooit problemen ondervonden, totdat ik een keer de schakelhendel brak van mijn Red groep, die hij overigens tegen een keurige prijs leverde. Ik kreeg onder garantie een nieuwe, maar moest wel zijn verzendkosten betalen naar Agu. Agu leverde in eerste instantie een verkeerde greep, maar dat werd geregeld. Ik had daarover zelf contact met Agu en van hen hoorde ik dat dat niet kon. Ze handelen zelfs niet meer met Han.

Ik kocht er ook een FSA zadelpen. Han zei: "onbreekbaar". Hij brak toch, dus ik terug. Han weigert zelf de verontwoordelijkheid van garantie te dragen, maar beroept zich altijd op de verdeler. Ik vertel hem dat ik als klant met hem van doen heb en niet met zijn verdeler. Hij moet het met mij regelen en dan zelf de zaken opnemen met zijn verdeler.

Na een flinke tijd niets gehoord te hebben, heb ik meerdere malen gemaild, maar nooit een reactie gehad. Ik ben definitief klaar met deze meneer en zijn winkel. Ik wilde, gezien de prijs van de Red 10 speed groep, er zelfs volgend jaar een Red Etap groep kopen, maar dat laat ik nu wel lekker uit mijn hoofd. Ik wilde dit toch delen. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee.

Ik ga nu wel naar Serge van Bikeparts4u. Uitstekende service! Daar kunnen Han en Hamid nog wat van leren.
Gang is alles!
wesleykock
All rounder
All rounder
Berichten: 88
Lid geworden op: vr 12 december 2003, 11:43
Mijn mountainbike: Rotterdam

Edit: geen crossposting graag

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 1#p2140101" onclick="window.open(this.href);return false;
Ride or Die....
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Ik heb er laatst een demper besteld nav een advertentie op marktplaats. Het duurde even en ook een paar keer contact gehad maar na een 2,5 week kwam de demper binnen. Niet helemaal wat we gewend zijn en ik zal er ook niet zo snel meer een bestelling doen.
"This species has amused itself to death"
dre0_5
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 18 maart 2010, 21:02

ja is een aparte shop ;) ik kom er alleen als ik snel wat nodig heb,maar meestal hebt hij het niet maar ga altijd zelf langs(vlakbij) maar geloof niet dat ik wat zou laten opsturen
eerlijk weet ik niet wat ik van deze shop moet denken
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Ik weet wel wat ik ervan moet denken... :roll:
dre0_5
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 18 maart 2010, 21:02

Smile :D
Ertje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 713
Lid geworden op: do 27 augustus 2015, 11:27

Die :D vergaat snel in :(
Han lijkt een beste vent maar ergens klopt er iets niet. Twee keer naar Rotterdam/Schiedam rijden en daarna nog veel mailen en heen en weer sturen van onderdelen (na een eeuwigheid wachten) was ik na die ene deal klaar met 'm. Ik koop er niets meer in ieder geval.
Had beter ff heen en weer naar Mantel kunnen rijden(!), had ik m'n onderdeel binnen een paar uur in huis gehad :lol:
Plaats reactie