Bike2build.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
SnelleJonge
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2056
Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11

Vroeger toen ze nog in dat pakhuis zaten hadden ze personeel met verstand van zaken, personeel van nu is nou niet echt je van het. Ik betrap veel verkoper(tjes) bij B2B dat ze maar een beetje uit hun nek l@llen, en dus geen verstand van zaken hebben. Momenteel heerst er een hoge maten van "oooh dat weet ik niet"
Gebruikersavatar
Fries!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 322
Lid geworden op: ma 16 januari 2012, 20:38
Mijn mountainbike: GT Zaskar Comp 29"

Morgen op alles (behalve fietsen) 14% korting :-q
Gezocht: op afroep beschikbare kabouters (m/v) voor schoonmaken MTB.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Ze hadden maandag nog een Reba RL 29" liggen voor 125 Euro. Volgens mij ZGAN maar wel met een wat korte stuurbuis van 17 of 18cm...
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

1 januari gebruik gemaakt van de 14% actie, vandaag bezorgd, goed op de hoogte gehouden per mail.
Gebruikersavatar
SugarFree
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 698
Lid geworden op: di 6 oktober 2009, 08:29
Mijn mountainbike: Als zo'n beest dat zich aan elke omgeving kan aanpassen. Op het eerste gezicht knalgroen.

Als ik eens iets nodig heb, check ik altijd een vast rijtje zaken, waaronder B2B. Het valt me op dat ze meestal niet hebben wat ik zoek. Vrijwel allemaal 'standaard' zaken, maar net iets specifieks: helaas. Denk aan een Rotor kettingblad, MET helm, Marsh Guard, etc. etc.

Het draait er op uit dat ik B2B niet meer bezoek...
Kracht door eenvoud
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

lkkr dan.. ik zaterdag net geweest en t volle pond afgetikt.. overigens wel goed geholpen door een man die zelf ook biked en volgens mij verstand van zaken had. ging over ervaring over banden.
life starts @ 150bpm...
Peter Vlaardingen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: ma 31 januari 2011, 20:59
Mijn mountainbike: Canyon Exceed cf7

Op dit moment 40% korting op alle winterkleding, was die Castelli softshell windstopper ineens betaalbaar :-D
poiuytr
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 670
Lid geworden op: ma 22 april 2013, 11:31

Peter Vlaardingen schreef:Op dit moment 40% korting op alle winterkleding, was die Castelli softshell windstopper ineens betaalbaar :-D
Zie het anders nergens.
Peter Vlaardingen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: ma 31 januari 2011, 20:59
Mijn mountainbike: Canyon Exceed cf7

Ik kreeg een e-mail.

tot 17-1 zowel in de winkel als via het internet actiecode "winter40"
Riesch
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 414
Lid geworden op: zo 22 oktober 2006, 20:22
Mijn mountainbike: BMC Agonist

Ik ben ook wel klaar met B2B.

Op 2 januari via de mail gevraagd naar een setje banden wat volgens de fabrikant Geax verkrijgbaar zou zijn.
Vriendelijk geholpen in eerste instantie en er werd wel moeite genomen om te zorgen dat ik de banden zou krijgen.
Daarna werd het echter lastiger voor ze.
De banden zouden niet bestaan (volgens de site van de Geax namelijk wel)
Daarna verkeerde banden besteld. (drie weken later)
Alsnog de goeie weten te bestellen enkel waren deze duurder maar dat ging mij niks meer kosten omdat het een fout van hun zijde was. Vind ik netjes.(wederom wachttijd op de levering door een manco gevalletje. 4 weken)

Na vragen van mijn kant betreffende de levertijd van de banden een bericht gekregen dat ze in week 8 (20 feb)geleverd zouden worden bij B2B.

Vorige week er toch zelf maar een telefoontje aan gewaagd gezien ik er nog niks van had vernomen en het vermoeden had dat er wel weer vertraging zou zijn.
Blijkbaar een populaire band want nu werden ze pas in juni verwacht..

Nu kan B2B niks doen aan voorraad problemen bij zijn leveranciers, maar balen doe je dan wel een beetje omdat het al zo'n 2 maand loopt inmiddels.

Dan maar besloten om een ander setje te bestellen wat wel op voorraad lag bij B2B.
Tot 2x toe aangegeven welke uitvoering ik wilde hebben over de telefoon dus dat kan niet meer fout gaan denk je dan.
24 uur later een pakketje van B2B met daarin.. jawel.. De verkeerde uitvoering banden!

Dus ophalen die zooi en geld terug! Ik ben er klaar mee en koop er niks meer.
marsjee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 495
Lid geworden op: zo 28 augustus 2011, 13:11

€7,50 ter vrije besteding op het hele assortiment in de webshop van http://www.bike2build.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Cadeauboncode: Klantonderzoek75


Voor wie het kan gebruiken ;)
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Zo, topic kick, ik wil nu een pluim uitdelen aan B2B. Ik heb een set lagerschalen en een crownrace van een balhoofdstel thuis liggen. Aangezien die semi-integrated dingen nogal prijzig zijn dacht ik de andere onderdelen (lagers, compressiering en afdekkap) los te bestellen. Bij B2B naar een compressiering en een afdekkap voor de bovenzijde gevraagd en deze geheel belangenloos gekregen! (bij VRV verkopen zie die los voor 3 euro p/st).
En dat terwijl de monteur zei dat ze maar weinig compressieringen hadden liggen (en die eigenlijk niet kwijtwilde maar dus toch heeft meegegeven :-q ).

Nu ik achteraf toch een heel balhoofdstel heb besteld ga ik deze onderdelen vanmiddag terugbrengen.
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Maar even weer op gang brengen... :wink: :wink:
Bestel al sinds een paar jaar bij B2B. Helm, schoenen, winterschoenen en laatst nog ketting/cassette....
Altijd middels een kortingscode op een al scherp gestelde prijs. :winkie: :winkie:
Steeds netjes bevestigd en op tijd verstuurd!!! :-q :-q
Dino
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 738
Lid geworden op: ma 16 oktober 2006, 12:18
Mijn mountainbike: Intense sniper T nieuw project

Zoek nog een kortingcode "moet" een nieuwe band hebben en die kan ik alleen vinden bij B2B
zou fijn zijn...
We Are Basta
baron062
Moderator
Moderator
Berichten: 4115
Lid geworden op: vr 25 maart 2005, 17:02
Mijn mountainbike: 101mk1/H3/601mk2/....

Normaal ben ik niet zo'n fan van Bike2build, vanwege de prijzen, maar ja, je hebt wel eens iets snel nodig. B2b heeft mij daarin niet teleur gesteld, ze doen wat ze beloven, en de communicatie met Romy was ook lekker vlot!
Plaats reactie