Bike2build.nl
- Chakotay67
- Mountainbike Junk
- Berichten: 163
- Lid geworden op: za 13 november 2004, 12:58
- Mijn mountainbike: Focus Raven
in de pre-sale(13-12-2012) ik ik mijn bike gekocht na dat ik eerst per mail overleg heb gehad.
Prima, prima geholpen en toen ik om de bike kwam werden direct alle delen op mijn bike gezet.
Dit terwijl er 100 mensen in de winkel liepen op zoek naar voordeel.
Moet zeggen met de 35% korting op mijn bike, waar niet veel marge inzit voor B2B, een beste service gegeven.
ook op de bike van mijn maat.
En nog eens 20% op alles wat ik ter plaatse kocht.
Toppie
Prima, prima geholpen en toen ik om de bike kwam werden direct alle delen op mijn bike gezet.
Dit terwijl er 100 mensen in de winkel liepen op zoek naar voordeel.
Moet zeggen met de 35% korting op mijn bike, waar niet veel marge inzit voor B2B, een beste service gegeven.
ook op de bike van mijn maat.
En nog eens 20% op alles wat ik ter plaatse kocht.
Toppie
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 2056
- Lid geworden op: di 27 december 2005, 18:11
Nou! Daar heeft een maat van me toch een hele andere ervaring aan overgehouden. Koopt een fonkelnieuwe Cannondale Scalpel bij bike2build, krijgen ze eerst achteraf de wielen ineens niet Tubeless En moest ie vanmorgen in Huijbergen na 20Km afhaken omdat de crank helemaal los zat, die was dus in alle staten Maar zo'n service op een nieuwe fiets van 2395euri? Nee? daar scoort Bike2Build geen punten mee. Not toppie dus!!Chakotay67 schreef:Moet zeggen met de 35% korting op mijn bike, waar niet veel marge inzit voor B2B, een beste service gegeven.
ook op de bike van mijn maat.
Toppie
Zag dat er deze maand geen verzendkosten zijn. Maar zelfs dan zijn de prijzen onaantrekkelijk. Kijk dus weer even verder waar ik wat spullen ga bestellen
Tech videos: WWW.MTBHOWTO.COM
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 353
- Lid geworden op: za 11 april 2009, 22:49
- Mijn mountainbike: Cotic Solaris
Wel de kleine lettertjes lezen... Is pas gratis vanaf €20!marsjee schreef:Zag dat er deze maand geen verzendkosten zijn. Maar zelfs dan zijn de prijzen onaantrekkelijk. Kijk dus weer even verder waar ik wat spullen ga bestellen
Grote wielen, sneller thuis.
pain is brood in het frans
pain is brood in het frans
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 291
- Lid geworden op: do 29 november 2012, 19:50
- Mijn mountainbike: Waalwijk
Heb een keer wat besteld bij b2b stond op hun site uit voorraad leverbaar,
En heeft uiteindelijk 6 weken geduurd.
En heeft uiteindelijk 6 weken geduurd.
Als ik zaterdags uitrust van vrijdag, rust ik maandag uit van zondagochtend.
- JanYoghurt
- Mountainbike Junk
- Berichten: 377
- Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 19:38
- Mijn mountainbike: BMC TeamElite02
- Contacteer:
Verzenden is nu bij B2B vanaf EUR 50 gratis... Maar dan nog:
SLX Cassette bij B2B: EUR 57,95
SLX Cassette bij Mantel: EUR 35,95
Scheelt me toch iets te veel... Mantel is toch ook een redelijk grote zaak, en heeft ook alle hiervoor genoemde kosten. En voor de consument geldt: Een HG81 is een HG81, of ie nou bij B2B vandaan komt of bij Mantel...
SLX Cassette bij B2B: EUR 57,95
SLX Cassette bij Mantel: EUR 35,95
Scheelt me toch iets te veel... Mantel is toch ook een redelijk grote zaak, en heeft ook alle hiervoor genoemde kosten. En voor de consument geldt: Een HG81 is een HG81, of ie nou bij B2B vandaan komt of bij Mantel...
-
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 4900
- Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
- Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
- Contacteer:
Aftersales is niet hun sterkste kant.
Kreeg op 11 januari het antwoord dat ze mijn vraag naar de technische dienst zouden doorsturen en toen werd het stil, heel stil.
Kreeg op 11 januari het antwoord dat ze mijn vraag naar de technische dienst zouden doorsturen en toen werd het stil, heel stil.
- richard_librium
- Extreme Biker
- Berichten: 713
- Lid geworden op: wo 26 januari 2011, 01:34
- Mijn mountainbike: Demo 8one 2006
- Contacteer:
ik lees hier veel slechte reacties... ik heb echt nog nooit slechte ervaringen gehad bij B2B, vrienden van me ook niet... altijd goeie service, wel een beetje op de aanbiedingen letten en we worden altijd goed geholpen
!
!
mijn DH bike: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=89442
mijn XC bike: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=97661
mijn DJ bike: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=98797
mijn XC bike: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=97661
mijn DJ bike: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 14&t=98797
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 198
- Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 14:17
- Mijn mountainbike: Cannondale Factory Racing
Ik heb mijn XT shimano cassette kapot gereden doordat dat de tandwiel van zijn bevestiging is gebroken heb daar 4 dgn geleden opheldering over gevraagd maar tot op heden nog geen antwoord?
Rage with the machine.
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 198
- Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 14:17
- Mijn mountainbike: Cannondale Factory Racing
inmiddels vandaag als verrassing een compleet nieuwe cassette gekregen ik zeg super service met name Edwin bedankt voor de energie!!
Rage with the machine.
Helaas ook slechte ervaring met bike2build.
BBB Helm gekocht bij hun en bij thuiskomst zag ik dat er een montage punt van het vizier kapot was.
Dit meteen telefonisch bij hun gemeld en ze gaven aan een mail te sturen met wat foto's en de aankoop bon. Ze zouden dan een nieuwe helm opsturen.
Vervolgens krijg ik een melding dat mijn mail doorgezet is naar de afdeling garantie en dat het wel iets drukker is wegens vakantie. Tot zover ging het goed.
Vervolgens 1,5 week niet te horen gekregen en zelf maar gaan bellen. Medewerker vond het slordig en melde mij dat hij de helm meteen ging bestellen en ik het zou horen als hij binnen was. Echter dag later krijg ik een email met de vraag of mijn probleem al opgelost was. Ik meteen weer gebeld met de melding dat ik de dag ervoor al gebeld had en dat ze een helm gingen bestellen. Medewerker vond dit ook raar en het leuke was dat zijn naam eronder stond, maar had hij niet gestuurd.
Na ruim 1,5 week weer eens gebeld voor de status. Echter kreeg ik nu te horen dat er niets in bestelling stond, maar ze met spoed het vizier gingen bestellen. Voor de zoveelste keer verteld welke helm, merk en kleur ik had en het kleur vizier. (op één of andere manier doen ze niet aan het maken van een dossier, want moest steeds vertellen welke helm)
Binnen 2 dagen zou een rood vizier binnen zijn, na een dag bellen ze met het nieuws hij is binnen. Leuk maar wordt mij doodleuk verteld dat vizier zwart is, had toch echt rood gezegd en staat ook in de mail. Vervolgens checken ze bij de leverancier (Shimano, ja volgens medewerker is dat ook BBB, vond ik al raar). Nu bleek dat het rode vizier niet meer leverbaar is, dus ik gaf aan bestel dan de hele helm, iets wat mij meerdere keren verteld is dat ze gingen doen. Maar nee die was ineens ook niet leverbaar.
Heb uiteindelijk zelf maar de oplossing bedacht, geld terug. Want na 4 weken zulke slechte service en een lading aan toezeggingen en beloftes was ik er al klaar mee. Medewerker begreep dat niet en kwam met excuses (had ik er echter al iets van 20 van, zei dus niets).
Leuk detail. Contact gehad met BBB nederland en die hebben voor mij nagekeken en zowel helm als vizier was is rood voldoende op voorraad. Ook van het feit dat ze onderdeel zijn van Shimano zei hem niets. Denk dus zoals ik ook al tegen b2b zei dat ze de verkeerde helm in gedachte hadden, terwijl ik in de mail, foto, telefonisch en op kopie bon toch echt duidelijk aangaf welke helm en merk.
Ik koop daar dus voorlopig niets meer!! Ook nog eens stuk duurder zag ik.
BBB Helm gekocht bij hun en bij thuiskomst zag ik dat er een montage punt van het vizier kapot was.
Dit meteen telefonisch bij hun gemeld en ze gaven aan een mail te sturen met wat foto's en de aankoop bon. Ze zouden dan een nieuwe helm opsturen.
Vervolgens krijg ik een melding dat mijn mail doorgezet is naar de afdeling garantie en dat het wel iets drukker is wegens vakantie. Tot zover ging het goed.
Vervolgens 1,5 week niet te horen gekregen en zelf maar gaan bellen. Medewerker vond het slordig en melde mij dat hij de helm meteen ging bestellen en ik het zou horen als hij binnen was. Echter dag later krijg ik een email met de vraag of mijn probleem al opgelost was. Ik meteen weer gebeld met de melding dat ik de dag ervoor al gebeld had en dat ze een helm gingen bestellen. Medewerker vond dit ook raar en het leuke was dat zijn naam eronder stond, maar had hij niet gestuurd.
Na ruim 1,5 week weer eens gebeld voor de status. Echter kreeg ik nu te horen dat er niets in bestelling stond, maar ze met spoed het vizier gingen bestellen. Voor de zoveelste keer verteld welke helm, merk en kleur ik had en het kleur vizier. (op één of andere manier doen ze niet aan het maken van een dossier, want moest steeds vertellen welke helm)
Binnen 2 dagen zou een rood vizier binnen zijn, na een dag bellen ze met het nieuws hij is binnen. Leuk maar wordt mij doodleuk verteld dat vizier zwart is, had toch echt rood gezegd en staat ook in de mail. Vervolgens checken ze bij de leverancier (Shimano, ja volgens medewerker is dat ook BBB, vond ik al raar). Nu bleek dat het rode vizier niet meer leverbaar is, dus ik gaf aan bestel dan de hele helm, iets wat mij meerdere keren verteld is dat ze gingen doen. Maar nee die was ineens ook niet leverbaar.
Heb uiteindelijk zelf maar de oplossing bedacht, geld terug. Want na 4 weken zulke slechte service en een lading aan toezeggingen en beloftes was ik er al klaar mee. Medewerker begreep dat niet en kwam met excuses (had ik er echter al iets van 20 van, zei dus niets).
Leuk detail. Contact gehad met BBB nederland en die hebben voor mij nagekeken en zowel helm als vizier was is rood voldoende op voorraad. Ook van het feit dat ze onderdeel zijn van Shimano zei hem niets. Denk dus zoals ik ook al tegen b2b zei dat ze de verkeerde helm in gedachte hadden, terwijl ik in de mail, foto, telefonisch en op kopie bon toch echt duidelijk aangaf welke helm en merk.
Ik koop daar dus voorlopig niets meer!! Ook nog eens stuk duurder zag ik.
-
- Mountainbike Junk
- Berichten: 354
- Lid geworden op: ma 14 januari 2002, 02:00
- Mijn mountainbike: Canyon Lux CF 7 2021
goede ervaring met de winkel, kocht een Pro spacer set omdat ik op zoek was naar een 2.5mm headset spacer, deze maat zou in de serie spacers zitten. Bij nameten bleek thuis dat er 2 x 2mm inzat. Blijkt een fout van Pro te zijn en er is geen 2.5 spacer leverbaar. Na snel emailcontact (reactie binnen een paar minuten) wordt er kosteloos nog een 3mm spacer opgestuurd om te kijken of die ook past.