www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.

Moderator: Bas

Plaats reactie
Gebruikersavatar
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6257
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

za 19 november 2011, 13:29

Deze keer maar weer eens wat bij Wiggle besteld.
Bij CRC de laatste keer geen goede ervaring gehad met het bezorgen .
Eens kijken als Wiggle mijn verwachtingen kunnen waarmaken.
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6257
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

vr 25 november 2011, 21:04

Pakketje is binnen alleen zat er het verkeerde onderdeel in :-{
Ik heb via de chat op de Wiggle site de zaak aanhandig gemaakt en binnen 10 min. is alles geregeld.
Het goede onderdeel wordt alsnog verzonden en ik hoef het verkeerd verstuurde niet retour te doen.
Netjes op gelost door Wiggle :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Rijkovich
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 320
Lid geworden op: do 25 maart 2010, 18:11
Locatie: Stanton Sherpa / Dartmoor Primal 29

zo 27 november 2011, 22:21

Exposure lampje besteld, binnen 48 uur in huis!!! (zonder prio te betalen!)
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen...
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1118
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Locatie: One-On Lurcher | Ghost AMR Lector 9500
Contacteer:

vr 2 december 2011, 00:32

Wederom tevreden over wiggle
Vorige week donderdag Sealskinz waterproof winter handschoenen besteld en vandaag binnen gekregen (precies een week)
Iets langzamer dan de vorige keer, maar goed je kunt je bestelling niet altijd binnen 2 a 3 dagen in huis hebben
Gebruikersavatar
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6257
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

di 6 december 2011, 18:08

Pakketje is binnen, wederom een positieve ervaring
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
michel3vb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1118
Lid geworden op: za 6 februari 2010, 16:05
Locatie: One-On Lurcher | Ghost AMR Lector 9500
Contacteer:

wo 14 maart 2012, 21:02

Weer een goede ervaring met Wiggle. Afgelopen woensdagavond een Giro Hex besteld en vandaag in huis!
Gebruikersavatar
Mu``
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1319
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 21:45
Locatie: Close to Jedi.
Contacteer:

do 29 maart 2012, 23:01

Wiggle is top. Punt.
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

vr 30 maart 2012, 08:42

Mu`` schreef:Wiggle is top. Punt.
Ik ben erg positief over Wiggle, maar wel met een komma erachter, want heel fair zijn ze niet. Naja, of ze zijn gewoon slim: Ze hebben de categorie 'pricedrop', waar elke dag 1% van de verkoopprijs afgaat... ik was een broek in de gaten aan het houden: de ene dag 69% korting, de dag erna was het weer 10%. Er waren wel meer items die behoorlijk hoog in korting zaten, maar de dag erna gewoon weer behoorlijk aan de prijs waren met 'slechts' 10% korting. Beetje nepperij...
Gebruikersavatar
Mu``
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1319
Lid geworden op: wo 9 september 2009, 21:45
Locatie: Close to Jedi.
Contacteer:

zo 1 april 2012, 09:06

Dat soort ervaringen heb ik niet, maar dat klinkt inderdaad als goed de kleine letterthes lezen.

Ik vind ze, vergeleken met CRC, goede prijzen hebben en goede service.
Gebruikersavatar
ATX990
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1688
Lid geworden op: do 30 juni 2005, 20:50
Locatie: Loves to ride!
Contacteer:

wo 18 april 2012, 21:35

Gisteren mn eerste bestelling hier geplaatst en vandaag al verzonden. Betalen via de iDeal ook ideaal. Ook goede prijzen t.o.v. CRC. Ga deze vaker meenemen bij mn zoektocht naar spullen.
Love the ride! Rocky Mountain | EATS.place
Gebruikersavatar
Job1
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1073
Lid geworden op: vr 4 januari 2008, 15:51

vr 7 september 2012, 23:50

Gisteren voor het eerst een bestelling bij Wiggle geplaatst en moet zeggen dat ik niets begrijp van hun mailtjes.. Volgens de website zou alles wat ik besteld had (Hope remmen + toebehoren) op voorraad zijn. Nu staat er op de website bij het overzicht van mijn bestelling dat er een ding wordt nageleverd. Het vreemde is echter, dat ik vandaag een mailtje heb gehad dat hetgeen wat nageleverd zou worden, verwerkt is, terwijl ik van de rest nog niets gehoord heb...... Ook op de website staat dat de nalevering al onderweg is, terwijl mijn grote bestelling nog niet weg is.

Erg onduidelijk allemaal!
maaf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2307
Lid geworden op: ma 21 januari 2008, 17:20

za 8 september 2012, 07:30

Wiggle, ik ben er klaar mee, in tegenstelling tot mijn positieve bericht van een half jaar geleden.

Ik had een stuurpen besteld die beschadigd was van de tieraps die er omheen zaten. De stuurpen was niet heel duur, maar ik dacht: ik probeer het gewoon. Ik kreeg netjes een voucher voor 5 pond. Tot daar allemaal prima.
Dus ik wil mijn 5 pond voucher opmaken en bestel een shirt en een paar sokken. Sokken moesten nog even op zich laten wachten, dus het shirt zou ik vast krijgen... blijkbaar hebben ze toen ook 2 rekeningen gemaakt van mijn bestelling. Op het shirt had ik de 5 pond korting gekregen, maaaar ze hadden een ander shirt gestuurd dan ze op het plaatje hadden staan. "Gaaaan we weer" dacht ik. Prima en netjes geholpen (soms mail binnen een paar uur, soms duurde het een week). Enfin, ik kon het shirt gewoon terugsturen naar een Nederlands adres, zou verzendkosten terugbetaald krijgen. Dus ik het shirt opsturen. Weken later (3 weken) nog niks gehoord (en nog geen geld terug), dus ik maar weer eens mailen. Krijg ik een mail terug: sorry, we kunnen de verzendkosten niet in geld terugbetalen, dus krijg je een waardebon van 10 pond en het aankoopbedrag van het shirt terug. Dus ik maar weer terugsturen dat ik geen belang heb bij een waardebon, want ik ben wel uitgebesteld bij Wiggle (helemaal na al deze malaise) met de vraag erbij wanneer ik de 5 pond terugkrijg, die ze ook prima hadden kunnen verrekenen met de andere helft van de bestelling die ik had gedaan. Tot op heden (mail was van 1,5 maand geleden) nog NUL reactie. De verzendkosten die zij in geld zouden uitbetalen + de kortingvoucher van 5 pond is dus omgezet in een code voor 10 euro korting ('eeuwig houdbare korting' om mij tegemoed te komen), waar ik helemaal niet op zit te wachten.

Mailcontact ging trouwens half in het Engels, half in het Nederlands. Ik begon met Engels, maar kreeg in Nederlands terug. Wat die Nederlandse dame met Wiggle heeft weet ik niet.... het komt meer over als een externe medewerker die zich over de Nederlanders ontfermt maar eigenlijk niks met het bedrijf te maken heeft (pas bij navragen, nadat ze het al had beloofd, bleek dat de retourkosten voor het shirt tóch niet konden worden vergoed).
Als ik in het Engels terugmailde kreeg ik overigens ook regelmatig WEL reactie, terwijl ik dat van de Nederlandse miep NIET kreeg.

[einde frustratiemodus]

Conclusie: als het goed gaat is het een prima shop. Als iets je niet zint krijg je ook netjes kortingscodes. Maar zodra er iets mis gaat is het bal.... erg jammer, want ik was altijd erg blij met deze shop.
Paul Rush
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2028
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
Locatie: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20

za 8 september 2012, 22:26

Hé, dat is nieuw voor mij. Het is alweer een paar maanden geleden, maar tot nu tot alleen maar positieve ervaringen.
Wel oppassen dus. Misschien toch maar bij Futurumshop en Bike-components.de blijven bestellen.
En wat is hier het praktisch nut van?
twowheeler
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 373
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Locatie: Canyon Nerve AL29 9.9

di 11 september 2012, 21:41

Dat is wel erg kort door de bocht, je kan er toch prima blijven bestellen.
Met alle respect: een slechte ervaring is voor mij geen reden er niks meer te bestellen.
Als het fout gaat is dat natuurlijk wel vervelend
Who needs roads when there's dirt
Gebruikersavatar
Job1
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1073
Lid geworden op: vr 4 januari 2008, 15:51

vr 14 september 2012, 16:49

Vandaag dan toch mijn pakketje ontvangen. DHL was gisteren al langsgeweest, maar stond blijkbaar voor een dichte deur.. Ik kreeg trouwens een smsje met de vraag of ik even een nieuwe afspraak wilde maken :-q Het pakketje zag er niet netjes uit, zeker in vergelijking met was BC je altijd stuurt, maar de inhoud was nog prima intact!

Al met al een positieve ervaring met Wiggle dus :)
Plaats reactie