www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Wederom gebruik gemaakt van de diensten van Wiggle en wederom zeer tevreden.

Wat ik al eerder aangaf: het kan vervelend zijn dat je geen trackingnummer krijgt voor je pakket, maar tot op heden is elk pakket zo'n 2 dagen na verzenden aangekomen.

Als je een beetje de tijd neemt voor het winkelen dan kan je best leuke koopjes tegen komen.
Wat ik persoonlijk als grootste voordeel van Wiggle ervaar is het feit dat je al vanaf 75 euro de boel gratis krijgt opgestuurd. Dat bedrag ligt bij concurrent CRC dubbel zo hoog...
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Faxmulder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: do 2 september 2004, 19:44
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Jah idd prima zaak.

Wel jammer dat je pas die 10% korting krijgt vanaf de 50 pond.
Mijn Bushing kit was precies 49.99...Kreeg dus niks van ze ;)..

Dus maar een voordelig shirtje erbij gedaan.

Btw, woensdag avond besteld, donderdag ochtend de bevestiging en vrijdag ochtend op mijn buro :)

PRIMA
Guytje
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: do 8 november 2007, 17:45
Mijn mountainbike: Fuji Sunfire, komt een nieuwe.

ohh dat is jammer dat ze geen bikes versturen, er staan wel een paar leuke bij met veel korting, wel overjarig maar maakt niet uit, egt jammer
Iemand Chille Dirtjump plekken rondom Landgraaf?? Pm me
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Voor degenen die regelmatig bij Wiggle bestellen en gebruik maken van diverse verzendadressen, het volgende:

Wiggle gebruikt het adres dat in je profiel staat op het moment van verzenden. Een eventuele backorder zal dus ook worden verzonden naar dat adres.
In mijn geval is daardoor een deel van een order naar een ander adres verzonden dan de bedoeling was.

Het is maar dat u het weet.
Maar, tot op heden nog steeds zeer tevreden klant van Wiggle. Ik heb er inmiddels al meer orders uitgezet dan bij CRC.
(maar dat zegt niet zoveel over CRC hoor)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
chestrockwell
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 590
Lid geworden op: wo 27 september 2006, 22:18
Mijn mountainbike: is van eigenaar gewisseld.

Vraagje, is er een limiet van kopen zonder belastingen die betaald moeten worden wanneer je in NL woont?
Dus een bestelling plaatsen in GB (wiggle) en dan in NL ontvangen, omdat GB niet in de EU zit dacht ik misschien
moet je dan invoerbelasting betalen. Is dat zo en zo ja, bij welk bedrag begint dat? En zo nee, dan weet ik genoeg :-)

alvast bedankt.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Ik ken de regelgeving niet exact, maar heb toch al aardig wat bestellingen laten komen die een vermoedelijk belastingvrije waarde (zoals de 45 dollar uit de USA) overstijgen. Zit de UK niet in de EU? Dat lijkt me wel sterk eigenlijk. Volgens mij doet de UK alleen niet meer met de euro als munt, maar goed.

Dus volgens mij kan je je uitleven ;)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
SpeedyZ
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1897
Lid geworden op: zo 17 oktober 2004, 20:20
Mijn mountainbike: Geen meer :-(
Contacteer:

Wicked heeft het helemaal goed. De UK zit gewoon in de EU en doet alleen niet mee met de Euro en andere meer ontwikkelde gebruiken als rechts rijden enzo.

Je kan dus zoveel kopen als je wil, zonder dat invoerrechten verschuldigd zijn.
chestrockwell
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 590
Lid geworden op: wo 27 september 2006, 22:18
Mijn mountainbike: is van eigenaar gewisseld.

Dank je wel jongens.

Ik had al zo'n vermoedde, maar ik ben te lang weg om precies te weten wat er allemaal
op dat eiland gebeurt en het bedrag is te hoog om het te proberen. Dan zou ik beter eens met
het vliegtuig een bezoekje kunnen nemen.

ok, thx en tot laters
R@y
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 25
Lid geworden op: ma 9 april 2007, 23:21
Mijn mountainbike: TREK OCLV Y22 nude carbon 1996
Contacteer:

Deze week voor het eerst wat spullen bestelt bij Wiggle. Een goede ervaring met deze online-shop, 2 dagen levertijd is m.i. erg snel mits op voorraad. Duidelijke site met een actuele voorraad en je wordt goed op de hoogte gehouden middels email en order/tracking nrs.
Prettig zaken doen!

R@y
Retro-biker...
acer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1186
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:10
Mijn mountainbike: Banshee Spitfire

hmm zie wat leuke dingen die ik wil bestellen. Alles ligt op Stock, zou dat dan voor zaterdag binnen zijn? Want dan ga ik op vakantie dus dan moet ik het spul wel hebben...
you ain't much, if you ain't Dutch
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

acer schreef:hmm zie wat leuke dingen die ik wil bestellen. Alles ligt op Stock, zou dat dan voor zaterdag binnen zijn? Want dan ga ik op vakantie dus dan moet ik het spul wel hebben...
Normaal gesproken wel.

Maandag bestellen, dinsdag verwerken en versturen en dan 48 uur later binnen.
Maar een garantie kan ik en Wiggle je niet geven.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
acer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1186
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:10
Mijn mountainbike: Banshee Spitfire

Ik hoop het maar, order is nu al processed dus ik heb er een goed gevoel over. Hoop dat dit wat sneller gaat dan bike-discount want daar zit ik nu al 3 weken op te wachten en moet het spul wel binnen hebben voor zaterdag!
you ain't much, if you ain't Dutch
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Dan was het bij bike-discount uitverkocht denk ik.
Want bij mij was het met 2 dagen in huis.
Born to ride a Storm.
acer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1186
Lid geworden op: do 8 september 2005, 20:10
Mijn mountainbike: Banshee Spitfire

nee was iets niet goed gegaan met betalen, en nu ligt het pakketje in Hengelo en moet bikediscount gaan bellen naar DHL dat ze het pakketje hier nog een keer moeten aanbieden. Echt omslachtig gelul, als DHL nou gewoon dat pakketje bij de onderburen had afgeleverd...
Maarja, het ging over wiggle. Leuk assortiment hebben ze trouwens, kan er heel wat euro's kwijt daar hehe
you ain't much, if you ain't Dutch
JelleB
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 25 mei 2008, 19:31
Mijn mountainbike: Giant XTC 29er 2012

Heb een Cateye HR200DW besteld. Eur 68 inclusief verzending (is gratis vanaf 50 pond), terwijl deze in NL toch minimaal eur 130 kost. :wink:

Keurig afgeleverd na 3 dagen.
Plaats reactie