www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
blizard
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 9 augustus 2008, 00:57
Mijn mountainbike: Cannondale F1 2010 Trek 8000 '01 Stevens Cyclo lite cross Cervelo RS reetfiets

De koers is nu 1: 1.05 nu kopen!
Gebruikersavatar
wab
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 9 oktober 2005, 22:11

Ik heb mij vork intussen ook binnen. Het heeft twee weken geduurd, zal wel met de kerstdrukte te maken hebben.
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

de 17de besteld en vandaag al in huis :-q
Geen last van de kerst.
ga hier zeker vaker spullen kopen :-q
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Van welke bezorgdienst maken ze gebruik bij verzending naar Nederland? DHL, UPS??
cisco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6335
Lid geworden op: vr 18 augustus 2006, 10:56

dat weet ik eigenlijk niet eens :oops:
maar met beide diensten heb ik goede ervaringen :-q
misschien staat het wel op hun site, kijk daar anders is ff
A-j Plat Könt Proatn, mö-j ’t nich loatn!
A-j oolder wördt, wo'j wa wiezer mer nich altied verstaandiger
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

faxe schreef:Van welke bezorgdienst maken ze gebruik bij verzending naar Nederland? DHL, UPS??
Als ik het mij goed herinner: GLS

Edit: net even de mail nagezocht en inderdaad is GLS de leverancier in Nederland. E.e.a. loopt via Parcelforce.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
faxe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2784
Lid geworden op: vr 16 juli 2004, 18:10
Contacteer:

Ok, bedankt.

GLS heeft een depot in de buurt dus dat is mooi. Ben namelijk bijna nooit thuis.
blizard
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 9 augustus 2008, 00:57
Mijn mountainbike: Cannondale F1 2010 Trek 8000 '01 Stevens Cyclo lite cross Cervelo RS reetfiets

Gezien de koers van het pond om in UK te kopen, is het wel handig CRC er even naast te leggen
Een Met Inferno UltimaLite Helmet 2008 kost bij Wiggle € 89.36, bij CRC €69,41 Bike2Build Prijs: € 110,00
En MET Stravarius kost bij Wiggle €107.24, ik heb em besteld bij CRC voor €85.43 Bike2Build Prijs: € 165,00
Je bouwt dan wel korting op bij Wiggle, en de drempel is bij Wiggle 50 pond, bij CRC 100 voor gratis verzending.
Jelger
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 4 februari 2008, 13:57
Mijn mountainbike: Rockrider XC 500

Tip als je gaat bestellen bij wiggle: Zoek op google eens naar wiggle voucher.

Ik heb de net volgende code gebruikt voor 5 pond extra korting: YJUGA-D8ANK (allen geldig bij besteding van meer dan 25 pond).
blizard
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 9 augustus 2008, 00:57
Mijn mountainbike: Cannondale F1 2010 Trek 8000 '01 Stevens Cyclo lite cross Cervelo RS reetfiets

heb je je al geaboneerd op de nieuwsbrief, je vangt dan ook 5 pond
Jelger
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 4 februari 2008, 13:57
Mijn mountainbike: Rockrider XC 500

Nee had ik nog niet gedaan. Ik weet niet of die kortingen cumuleerbaar zijn? Anyway, het is nu toch al te laat. Ik heb de bestelling al geplaatst.

Edit: FF gecheckt, en je kan maar 1 code per bestelling gebruiken. Nadeel heb ik er dus niet van gehad. :-D
dader
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 478
Lid geworden op: zo 6 maart 2005, 17:24
Mijn mountainbike: ROOSTER!

Wicked DJ schreef:
faxe schreef:Van welke bezorgdienst maken ze gebruik bij verzending naar Nederland? DHL, UPS??
Als ik het mij goed herinner: GLS

Edit: net even de mail nagezocht en inderdaad is GLS de leverancier in Nederland. E.e.a. loopt via Parcelforce.
Niet altijd, mijn vork kwam vorige week binnen met TNT.
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

dader schreef:Niet altijd, mijn vork kwam vorige week binnen met TNT.
Het kan ook wel eens afhangen van het soort pakket en volume hoe het binnen komt.

Je ziet het in ieder geval als je de mail krijgt met de trackinggegevens.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Jelger
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1491
Lid geworden op: ma 4 februari 2008, 13:57
Mijn mountainbike: Rockrider XC 500

Hoe lang duurt het doorgaans voordat een bestelling binnen is?

Mijn bestelling is 29 december al bij wiggle weg gegaan, maar nu nog steeds niets ontvangen. Nu heb ik niet voor priority gekozen maar dit is wel wat anders dan Dld (vaak binnen 2 dagen, soms de volgende dag al).
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Jelger schreef:Hoe lang duurt het doorgaans voordat een bestelling binnen is?

Mijn bestelling is 29 december al bij wiggle weg gegaan, maar nu nog steeds niets ontvangen. Nu heb ik niet voor priority gekozen maar dit is wel wat anders dan Dld (vaak binnen 2 dagen, soms de volgende dag al).
Ik had wel met EURO 48 besteld, maar door de vrije dag van GLS ben ik nu de standaard week verder.

Zoals je ook in het CRC topic kan zien lopen de levertijden momenteel nogal uiteen.

Reken bij levering uit de UK gewoon op een week levertijd. Die Noordzee ertussen werkt gewoon vertragend. Dus Duitse levertijden ga je zelden meemaken, of alles moet echt meezitten.
Dus ik gok zomaar dat ze je morgen blij gaan maken met het pakket.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Plaats reactie