www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Faxmulder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: do 2 september 2004, 19:44
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Heb ook nog geen confirmatie email dat t verzonden is hoor.

En zover hoeven ze het ook niet te transporteren ;)
Gebruikersavatar
ori53
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 28 oktober 2007, 14:52
Mijn mountainbike: is klaar

Laatste keer dat ik er besteld had kreeg ik geen bericht van verzenden of tracking nummer.
Alleen een mail in de trant van: goods ready for despatch and will be picked up within one working day; goods will be delivered to you within 4-7 days.

en dat laatste is ook gebeurd. prima zaak tot zover :-q
Faxmulder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: do 2 september 2004, 19:44
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Tis vandaag binnengekomen...

Maar heb met mijn zatte hoofd verkeerd gelezen. Mijn spullen kwamen bij Sif.co.uk vandaan..

Wiggle was de laatste keer wel prima.

Excuus
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

Af en toe vraag ik me af of we geen topic moeten openen met een lijstje van mensen waar we meningen van webshops met een megakorrel zout moeten nemen...
Work... the eight hours between bicycle rides.
Dr. Eskimo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3057
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9
Contacteer:

Faxmulder schreef:Tis vandaag binnengekomen...

Maar heb met mijn zatte hoofd verkeerd gelezen. Mijn spullen kwamen bij Sif.co.uk vandaan..

Wiggle was de laatste keer wel prima.

Excuus
Ik denk dat je stif.co.uk bedoelt. Mmm, met een zatte kop een credit of debit card bij de hand nemen en dan parts bij een bikeshop bestellen zonder dat je later kunt herinneren bij wie het was. Classic!

Of 'numpty' zoals mijn vrouw zou zeggen :lol: :wink:
Faxmulder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: do 2 september 2004, 19:44
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

ik was niet de weg kwijt bij t bestellen...maar bij het plaatsen van mijn bericht hier ;)
ATX990
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1689
Lid geworden op: do 30 juni 2005, 20:50
Mijn mountainbike: Loves to ride!

Hebben deze gasten van wiggle ook een winkel, anders rij ik er ff naar toe om een RM frame te claimen :P
Love the ride! Rocky Mountain | EATS.place
martijn137
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 609
Lid geworden op: do 19 januari 2006, 23:31
Mijn mountainbike: Noname enduro

wiggle schreef: Wiggle Ltd
3 Optima
Northarbour Spur
Portsmouth
PO6 3TU

There are no facilities for customer personal collections at this address. Please do not attempt to collect an order as you will be turned away which may cause offence. There is no shop front or customer service facility available at our warehouse.
;)
I've been through the desert on a horse with no name
Faxmulder
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 750
Lid geworden op: do 2 september 2004, 19:44
Mijn mountainbike: Trek Remedy 8

Laat maar hier bezorgen.. dan kan je hem daarna MISSCHIEN bij mij ophalen :P
Skoezie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: za 7 mei 2005, 09:33
Mijn mountainbike: Giant Contend AR2

Vrijdag broek besteld en gisteren binnen. Lekker vlot.

Geen idee of deze tip hier al eens voorbij is gekomen, maar zodra je je uit en direct weer inschrijft voor de nieuwsbrief ontvang je een kortingscode voor 5 pond korting. Dit trucje is elke keer weer te gebruiken ;)
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

klopt! ook al een keer toen ik meerdere dingen nodig had zitten puzzelen zodat het losse orders werden, die nog wel groot genoeg waren voor free delivery ;-)
Ramon 73
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3

Skoezie schreef:Geen idee of deze tip hier al eens voorbij is gekomen, maar zodra je je uit en direct weer inschrijft voor de nieuwsbrief ontvang je een kortingscode voor 5 pond korting. Dit trucje is elke keer weer te gebruiken ;)
Nouwwww, ik heb het geprobeerd. Ben in de markt voor een Camelbak, dus in mandje gedaan, totaalkosten €58.08 met gratis verzending.

Nu komt het!!!!

Ingeschreven voor eNewsletter en kortingscode ontvangen voor 5 Pond. De camelbak die ik uitzoek kost 50,07 Pond.
Kortingscode ingevoerd en dan betaal ik €61.55!!!!! :o :o Dan telt men maar eventjes €9.27 verzendkosten.
Met korting dus NOG duurder!! Heb het bestelproces zover mogelijk doorlopen na het invoeren van de kortingscode, maar geen optie voor "Free Delivery"!! Heb sales maar een klaagmail gestuurd. Met code erop is CRC goedkoper!
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

Ramon 73 schreef:Kortingscode ingevoerd en dan betaal ik €61.55!!!!! :o :o Dan telt men maar eventjes €9.27 verzendkosten.
Met korting dus NOG duurder!! Heb het bestelproces zover mogelijk doorlopen na het invoeren van de kortingscode, maar geen optie voor "Free Delivery"!! Heb sales maar een klaagmail gestuurd. Met code erop is CRC goedkoper!
Dan bestel je hem lekker bij CRC. :roll: Dat gezeur de hele tijd.
Work... the eight hours between bicycle rides.
Ramon 73
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 23:33
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 3

Fanman schreef:
Ramon 73 schreef:Kortingscode ingevoerd en dan betaal ik €61.55!!!!! :o :o Dan telt men maar eventjes €9.27 verzendkosten.
Met korting dus NOG duurder!! Heb het bestelproces zover mogelijk doorlopen na het invoeren van de kortingscode, maar geen optie voor "Free Delivery"!! Heb sales maar een klaagmail gestuurd. Met code erop is CRC goedkoper!
Dan bestel je hem lekker bij CRC. :roll: Dat gezeur de hele tijd.
Dus je vindt het normaal dat MET korting de spullen duurder zijn als ZONDER korting ?!?!
Gratis GPS topo kaarten? Kijk eens op:
OpenMtbMap en de weekly updates.

Never argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
Jacub86
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: di 16 september 2008, 17:33
Mijn mountainbike: Giant Anthem X

Opzich zijn de spullen met korting ook echt goedkoper. De totaalkosten, door de toegevoegde verzendkosten, zijn hoger daarentegen.
Plaats reactie