www.wiggle.co.uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Vandaag voor de eerste keer iets besteld via Wiggle.nl, niet echt een warm gevoel aan overgehouden. Een eenvoudig setje Lizardskin beschermstickers, op de website staat "gratis verzending voor dit artikel" en in de Winkelwagen wordt het bedrag zonder verzendkosten getoond met daaronder een dropdown menu waarin de optie "Met Priority verzenden naar Nederland" is ingevuld (niet te wijzigen), vervolgens betaal ik via Paypal en zie dat er 5 euro extra is afgeschreven voor Priority verzending :evil: Maar goed, denk dat wil ik nog een keer zien dus loop het proces nog een keer door zonder uiteindelijk een betaalopdracht te geven. Blijkt dat hoewel de winkelwagen het bedrag zonder verzending toont je daarna apart priority moet uitzetten voor gratis verzending, dat vind ik nogal sneaky. Denk, ok, dan weet ik dat voor de volgende keer, prima, nog wel even checken of het bedrag op de keuzepagina voor verzending goed wordt aangepast, doe dit dus in de 2e order die ik niet echt wil plaatsen; word ik via het wijzigen van de verzendoptie direct uitgechecked (zonder op betalen te klikken) :evil: :evil: :evil:

Direct een mail gestuurd naar Wiggle.nl, krijg binnen notime bericht dat de order niet meer gecancelled kan worden omdat deze al verwerkt, ingepakt en verzonden zou zijn, en dat alles binnen luttele minuten :o (sure...). Half uurtje later een mail dat de order is verwerkt en binnen 1 dag bij Wiggle wordt verzonden. Koop al heel veel jaren jaar spullen online, vind dit echt sneaky en beroerde service, geen Wiggle meer voor mij.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Vorige week een Gemini Duo lamp besteld. Was niet op voorraad dus daar houdt je rekening mee. Levertijd zou dan tussen 2-6 dagen zijn. Kijk ik vandaag op de site staat de lamp op voorraad. Dan zou je denken dat je bestelling ook afgewerkt zal worden. Niet dus.....wellicht wel als je ' priority' kiest maar wat een BS dat je gewoon 5 pleuro moet afrekenen voor een snellere afhandeling maar ff afwachten...so far not very impressed.
Pedal damn it!!
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

De lamp is inmiddels binnen. Heeft er maar liefst 1 week over gedaan vanaf dag verzending tot dag ontvangst.

Dat zal het gevolg zijn van de keuze gratis verzending dan wordt de post per schildpad vervoert ;).

Maar goed als je daar rekening mee houdt, is het een prima shop waar je als vaste klant ook nog eens voor korting kunt sparen. Dat vind ik dan wel weer een goed initiatief.
Pedal damn it!!
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

nightcrawl schreef:Heeft er maar liefst 1 week over gedaan
Voor verzending van UK naar NL zijn dat heel gemiddelde waarden hoor.
M'n kortste ervaring was 2 dagen en m'n langste 2 maanden.
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
Hoka
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 978
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 23:16
Mijn mountainbike: FRM 10HP

eergisteren een te gekke fietsdrager besteld:

Afbeelding

Nu al binnen! en gratis verzonden!
Paul Rush
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2031
Lid geworden op: ma 26 januari 2009, 18:59
Mijn mountainbike: Staal:Ritchey P29, Genesis Croix de Fer 20

Mooi, simpel en strak! Euro 47,- is een mooie prijs.
Al gebruikt? Geen lakbeschadigingen waar de rubbers steunen op de klep.
Trekken de 4 haken geen beschadigingen aan de randen aan de klep.
http://www.wiggle.co.uk/saris-bones-solo-1-bike-rack/" onclick="window.open(this.href);return false;
Volgens de reviews wel even een paar riemen om de fiets te fixeren en iets voor je pedalen om beschadiging aan je klep/lak te voorkomen.
En wat is hier het praktisch nut van?
Hoka
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 978
Lid geworden op: do 10 juni 2010, 23:16
Mijn mountainbike: FRM 10HP

Gaat perfect! Zowel rubers als haken zijn zacht en veroorzaken geen beschadigingen. Inderdaad wel even oppassen met de pedaal en extra riempjes kan geen kwaad.
Het is de enige drager die een beetje normaal past op mijn MGF
kjvandongen
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: wo 6 juni 2012, 11:18

Ik heb minder goede ervaringen met de retourservice van Wiggle.
Onlangs een binnenbroek besteld voor ca. EURO 27. Bij ontvangst was ik niet tevreden met de broek en heb deze direct geretourneerd.

Voor het retourneren betaal je de pakketkosten in NL. Na ca. 2 wkn ontvang ik een bericht dat het product retour is gekomen, ze het bedrag terugstorten maar er "een kleine bijdrage voor het gebruik van ons lokale retouradres" aftrekken.
Enige tijd later ontvang ik EURO 18 terug van Wiggle, voor een aankoop van EURO 27!
Inclusief de retourkosten van EURO 6, kost het me EURO 15 om een broek te proberen bij Wiggle.....
Lijkt me geen ideale werkwijze voor een webshop.
PS: deze broek is tevens het laatste dat ik daar heb besteld!
Als je alles onder controle hebt, ga je niet hard genoeg!
EnglishBob
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 6 september 2005, 08:48

Hallo iedereen. Ik wacht nog steeds op een paar MTB schoenen die ik op 18 juli j.l. bij Wiggle heb besteld. Ik heb contact met ze gehad en ze hebben nog een paar opgestuurd. Helaas is er nog steeds niks gearriveerd. Ik had voor gratis levering gekozen. Is het de gewoonte dat het zo lang duurt? Ik begin me af te vragen of er iets aan de hand is met het post bedrijf die Wiggle pakketten in Nederland bezorgd. Moet ik misschien op marktplaats gaan kijken of ik daar mij spul kan 'opsporen'???
twowheeler
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 845
Lid geworden op: do 22 september 2011, 20:16
Mijn mountainbike: Radon Skeen Trail CF10

Ik ben juist erg tevreden over wiggle. Heb er al vaak wat besteld. Garantie van m'n camelbak verliep ook perfect via hun. Heb er zelfs een extra reservoir aan over gehouden!
Who needs roads when there's dirt
EnglishBob
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: di 6 september 2005, 08:48

Ik ben niet ontevreden over Wiggle en in het verleden heb ik nooit problemen mee gehad. Ik heb op dit moment twijfels m.b.t. de integriteit van het verzorgingsbedrijf die het pakket zou moeten afleveren en helaas heb ik geen idee welke bedrijf dat nou is.
Gub
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: za 7 september 2013, 16:34

GLS bezorgt in Nederland de post van Wiggle.
Ik heb laatst mtb schoenen gekocht en super snelle levering.
Zaterdag een paar retour gestuurd, ben wel benieuwd hoe snel ik mijn geld terug heb.
Maar tot op heden alles nog prima verlopen.
Tinus76
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: wo 7 augustus 2013, 08:31
Mijn mountainbike: Gaint XTC 2

Vorige week een nieuw zadel gekocht bij wiggle.nl. Gisteren netjes afgeleverd!
Gebruikersavatar
MTBnoob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 158
Lid geworden op: zo 4 augustus 2013, 17:06
Mijn mountainbike: Bulls Sharptail Supreme 29 (2013) - [Ridderkerk]

Hier ook een Zadel gekocht + bidon en houder. Keurig binnen 4 dagen binnen middels de gratis verzending optie. No problems!
Brokstukken
All rounder
All rounder
Berichten: 70
Lid geworden op: wo 10 maart 2010, 01:46
Mijn mountainbike: Cube AMS 130 SL

Ook hier geen goeie ervaringen met deze firma, gegarandeerd de volgende dag in huis zit toch wel een dag of wat tussen ( zal de tijdzone wel zijn denk ik ) maar wel achttien euries extra voor afgetikt.
Review geschreven met daarin het relaas maar deze is direct verwijderd omdat deze niet aan de
Voorwaarden voldeed ( zo krijg ik ook 100% tevreden klanten op mijn webpage )
kreeg een tegoed bon maar geen geld terug, ben bang dat ik deze niet ga verzilveren want hier bestel ik niet meer.
Racing is a life sentence without any possibility for parole
Plaats reactie