bike-components.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
joriz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 26 november 2004, 11:39

Ook goede ervaring met deze online shop, ze bieden enorm veel aan, als je een bestelling plaats en ze hebben niet op stock sturen ze je een email of je hierop wilt wachten ofniet.
Trek Fuel ex9
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

DPD sucks, met 'tracktrace' kun je zien waneer het komt en zorg er dan voor dat je thuis bent want ze stelen als raven(eigen ervaring).
Nu laat ik het altijd op mijn werk bezorgen als DPD de bezorging doet. Ze komen altijd rond dezelfde tijd en dan zorg ik dat ik er ben.
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

klinkt allenmaal goed, er is bijna altijd wel iemand thuis hier, dus de bezorging moet goedkomen.
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
baronekke
All rounder
All rounder
Berichten: 62
Lid geworden op: zo 23 oktober 2005, 13:52
Mijn mountainbike: Speci Rockhopper Pro XT
Contacteer:

Jurriaan schreef:zorg er dan voor dat je thuis bent want ze stelen als raven(eigen ervaring).
Dat vind ik nogal een stevige aantijging.
Ik ben ook van plan iets te bestellen bij BC, maar als dat door DPD geleverd wordt heb ik zo mijn twijfels.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om even te vermelden wat er gebeurd is bij je Jurriaan?
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

ik denk niet dat ie op DPD doelt met raven, maar de mensen die rondom zijn woning 'lopen'
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
maximus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: za 22 oktober 2005, 23:29
Mijn mountainbike: specialized epic marathon
Contacteer:

ik had ook een splinternieuwe marzzochi marathon race in de tuin liggen na een bestelling uit duitsland, dacht eerst iemand een lege doos in de tuin gepleurd bleek het mn nieuwe vork te zijn. na aanleiding van dat bestel ik niets meer tenzij rembours. nu ga ik het afhalen. de laatste tijd bij die shop in aken prima zaak duurd alleen wat lang voordat je buiten bent met je parts ze nemen hun tijd daar
ps ik had wel een parkeerbon van die aachener politsei :evil:
da heije moaj gedoan
hanz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1139
Lid geworden op: do 28 november 2002, 09:40
Mijn mountainbike: Canyon Lux

maximus schreef:ik had ook een splinternieuwe marzzochi marathon race in de tuin liggen na een bestelling uit duitsland, dacht eerst iemand een lege doos in de tuin gepleurd bleek het mn nieuwe vork te zijn. na aanleiding van dat bestel ik niets meer tenzij rembours.
Daar kan bike-components ook niet veel aan doen, is gewoon de bezorgservice. (volgens mij dezelfde als bike-discount)
maximus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 249
Lid geworden op: za 22 oktober 2005, 23:29
Mijn mountainbike: specialized epic marathon
Contacteer:

nee absolute niet maar die :evil: dpd pakketdienst vraag me af wat er zou gebeuren als het gestolen was ik had niks getekend voor ontvangst mischien een idee voor hobbyisten :D
da heije moaj gedoan
Wesley.t
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: do 27 april 2006, 14:18

Even een paar vraagjes over deze zaak...

Als je besteld hebt, krijg je dan een bevestigingsmail met daarin de datum van aflevering of moet je maar afwachten totdat ze voor de deur staan? Of bellen ze voor een afspraak (mijn Duits is niet echt geweldig :P) En wordt het pas verzonden nadat ze je geld binnen hebben of per direct?
Gebruikersavatar
wab
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 410
Lid geworden op: zo 9 oktober 2005, 22:11

Wesley.t schreef:Even een paar vraagjes over deze zaak...

Als je besteld hebt, krijg je dan een bevestigingsmail met daarin de datum van aflevering of moet je maar afwachten totdat ze voor de deur staan? Of bellen ze voor een afspraak (mijn Duits is niet echt geweldig :P) En wordt het pas verzonden nadat ze je geld binnen hebben of per direct?
Ze versturen natuurlijk pas als ze het geld binnen hebben. Verzending gaat gewoon met de post en daar zitten altijd een paar daagjes marge op, maar ze laten het wel weten als de spullen de deur uit gaan. Ik heb alleen maar positieve ervaringen met deze zaak!
vinniebakkie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 262
Lid geworden op: zo 25 september 2005, 16:03
Mijn mountainbike: Giant Advanced 27,5

had er vorige week wat besteld, duurde wat lang voordat ik bericht kreeg dat het verzonden was. maar het artikel was niet meer leverbaar, kreeg een strakke aanbieding ( Hartslagmeter HAC 4 Pro voor 165, of mijn geld terug) in dit geval koos ik dan mijn geld terug. Vond dit wel een goeie service!
vinniebakkie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 262
Lid geworden op: zo 25 september 2005, 16:03
Mijn mountainbike: Giant Advanced 27,5

Gister mailtje gehad dat het geld terug was gestort, vanochtend was het alweer terug, prima service daar!
bosmus
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 275
Lid geworden op: wo 6 april 2005, 11:40
Mijn mountainbike: SCC02

Oke, niet duur, maar ik wacht al wel 7 weken! op mijn balhoofdlager.
Ik krijg keurig elke 1 1/2 week bericht dat het weer 2 weken kan duren.
Stel je de vraag waarom zo'n fabrikant niet meteen de werkelijke levertijd opgeeft, bv 8 weken, krijg je geen antwoordt. Zou toch eigemlijk wel willen weten waar ik aan toe ben.
Op de site wordt een levertijd opgegeven van 2-7 dagen :~
The hell with limits
If you can read this you're within range
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

ik ben het meet je eens dat zij jou zouden moeten laten weten hoe lang het nog gaat duren.
Maar weten zij het of houdt de fabrikant hun aan het lijntje? (2-7 dagen levertijd betekend misschien bij hun, levertijd onbekend)
JorisR6
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2395
Lid geworden op: zo 24 juli 2005, 22:11
Mijn mountainbike: Epic Elite

hanz schreef:
maximus schreef:ik had ook een splinternieuwe marzzochi marathon race in de tuin liggen na een bestelling uit duitsland, dacht eerst iemand een lege doos in de tuin gepleurd bleek het mn nieuwe vork te zijn. na aanleiding van dat bestel ik niets meer tenzij rembours.
Daar kan bike-components ook niet veel aan doen, is gewoon de bezorgservice. (volgens mij dezelfde als bike-discount)
Daar kan bike-components heel veel aan doen. Gewoon verzendkosten 5 euro omhoog gooien en een goede, betrouwbare pakketdienst inschakelen.

Voor mij reden genoeg om niet bij deze shop te bestellen.
Duchenne Heroes 2007 | Trans Germany 2008 | Cape Epic 2009 | Transalp 2010 | Duchenne Heroes 2011 | Cape Pioneer Trek 2013 | Duchenne Heroes Italia 2013
Plaats reactie