bike-components.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Those were the days my friend, you thought they'd never end...
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

.
Laatst gewijzigd door Mario070 op di 31 oktober 2023, 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Nou gisteren een Fox Float X2 voor een ZEEEEEEEEEEER scherpe prijs gekocht. Stond bij op voorraad. Bij de bevestiging staat leverbaar vanaf 7 maart 2018. Niet dat ik erop zit te springen maar das niet netjes ;) Maar mij hoor je niet klagen over deze topaanbieding :D.
Pedal damn it!!
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Krijg GVD net een bericht dat ze de demper niet kunnen leveren maar ze bieden met het 2018 model aan tegen een speciale prijs die maar liefst € 300,-- meer is. Man man BC begint steeds meer een ballentent te worden.
Pedal damn it!!
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

Oke ik heb net een demper besteld voor een zeer scherpe prijs geen problemen hier..
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Dat verhaal van nachtkruiper lijkt er idd toch op dat de voorraadindicatie niet kloppend is. 'k Zou me zo kunnen voorstellen dat ze oude voorraad in de uitverkoop doen en er uiteindelijk meer mensen dat product willen kopen dan dat ze op voorraad hebben.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

Maar het rare is dat BC vindt dat alles wat op de website staat geen aanbod is. Nee klanten van BC worden uitgenodigd een aanbod aan BC te doen op de spullen die op de de website staan en dat dat dan door BC aanvaard moet worden voordat er een koopovereenkomst tot stand komt.

Pffffffff de omgedraaide wereld. Fijne algemene voorwaarden die ze daar hebben.

Heb er denk ik wel een kleine mercedes aan spullen besteld maar ik ga mijn heil voortaan ergens anders zoeken want de goedkoopste zijn ze ook allang niet meer
Pedal damn it!!
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3280
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Dat is toch bij elke Duitse webshop zo?
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

awinkel schreef:Dat is toch bij elke Duitse webshop zo?
Geen idee nooit naar gekeken omdat ik nog nooit 'problemen' gehad heb. Maar vreemd vind ik het wel.

Bij action-sports.de is het anders zie ik net.
Pedal damn it!!
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

nightcrawl schreef:Krijg GVD net een bericht dat ze de demper niet kunnen leveren maar ze bieden met het 2018 model aan tegen een speciale prijs die maar liefst € 300,-- meer is. Man man BC begint steeds meer een ballentent te worden.
Ja da’s best kansloos. Ik zit ook steeds vaker bij bike24 of bike-discount...
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29837
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Nightcrawl, op grond vd kleine lettertjes raadt je ons af hier te bestellen ?
Ik klik altijd op Akzeptieren, maar jij hebt dat natuurlijk uitgezocht ;)

M'n Thomson dropper is na ruim 4 jaar aan service toe, er komt wat speling op.
Gekocht bij B-C (en ze verkopen 'm nog steeds) dus vorige week gevraagd wat een servicebeurtje kost.
Doen ze niet.
Als ik nog garantie heb ruilen ze 'm om, maar een servicebeurt kunnen ze niet regelen.
Toch merkwaardig (garantie heb ik na ruim 4 jaar uiteraard niet meer).
Na wat doorvragen wilden ze 'm wel naar Thomson in de VS sturen.
Maar dat kan ik zelf ook, RMA formulier staat op de site van Thomson.
Alles in een doos en dan maar hopen dat de rekening niet tegen gaat vallen.
Daar heb ik B-C niet voor nodig...

(nu een Engelsman gevonden)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
nightcrawl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1270
Lid geworden op: ma 20 oktober 2008, 21:01
Mijn mountainbike: Niner Jet 9 RDO / Niner Air 9 RDO / YT Capra Pro Race 29 / YT Jeffsy Pro Race 29

ThaSingleTrackMastah schreef:Nightcrawl, op grond vd kleine lettertjes raadt je ons af hier te bestellen ?
Moet zeggen dat er tot op heden nog nooit iets fout is gegaan. Dus nee afraden niet maar zoals Kaptain Visstick al eerder aangaf bestel ik de laatste tijd bij de concullega's omdat ze gewoon stukken voordeliger zijn dan BC. Heb het idee dat de prijzen daar de laatste tijd flink omhoog zijn gegaan. Ach ja ze moeten ook het Enduro team en de leuke trips die ik geregeld op feestboek voorbij zie komen ook financieren hé.

Maar naar mijn mening is de verkoop raar......Zo we hebben een mooie website met 1 miljoen artikelen. Je kunt bestellen maar dat hoeven we niet te accepteren maar wel alvast het geld incasseren.
Pedal damn it!!
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

ThaSingleTrackMastah schreef:Nightcrawl, op grond vd kleine lettertjes raadt je ons af hier te bestellen ?
Ik klik altijd op Akzeptieren, maar jij hebt dat natuurlijk uitgezocht ;)

M'n Thomson dropper is na ruim 4 jaar aan service toe, er komt wat speling op.
Gekocht bij B-C (en ze verkopen 'm nog steeds) dus vorige week gevraagd wat een servicebeurtje kost.
Doen ze niet.
Als ik nog garantie heb ruilen ze 'm om, maar een servicebeurt kunnen ze niet regelen.
Toch merkwaardig (garantie heb ik na ruim 4 jaar uiteraard niet meer).
Na wat doorvragen wilden ze 'm wel naar Thomson in de VS sturen.
Maar dat kan ik zelf ook, RMA formulier staat op de site van Thomson.
Alles in een doos en dan maar hopen dat de rekening niet tegen gaat vallen.
Daar heb ik B-C niet voor nodig...

(nu een Engelsman gevonden)
Even wat anders, JUNCKER BIKE PARTS is de importeur en kan je, gok ik maar zo, verder helpen met de service.
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29837
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

naze1975 schreef:Even wat anders, JUNCKER BIKE PARTS is de importeur en kan je, gok ik maar zo, verder helpen met de service.
THX, maar pas sinds kort.
Van Thomson ondertussen het advies gekregen om 'm naar die kerel in de UK te sturen.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29837
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

nightcrawl schreef:
ThaSingleTrackMastah schreef:Nightcrawl, op grond vd kleine lettertjes raadt je ons af hier te bestellen ?
Moet zeggen dat er tot op heden nog nooit iets fout is gegaan. Dus nee afraden niet maar zoals Kaptain Visstick al eerder aangaf bestel ik de laatste tijd bij de concullega's omdat ze gewoon stukken voordeliger zijn dan BC. Heb het idee dat de prijzen daar de laatste tijd flink omhoog zijn gegaan. Ach ja ze moeten ook het Enduro team en de leuke trips die ik geregeld op feestboek voorbij zie komen ook financieren hé.

Maar naar mijn mening is de verkoop raar......Zo we hebben een mooie website met 1 miljoen artikelen. Je kunt bestellen maar dat hoeven we niet te accepteren maar wel alvast het geld incasseren.
Rare voorwaarden.
Soort van CYA, maar als consument moet je dus maar afwachten of je bestelling compleet wordt geleverd.
(en je rekening controleren op terugstorting)
Was me ook al opgevallen dat ze duurder zijn geworden.
Laatste bestelling "gehalveerd" omdat een aantal artikelen bij Deporvillage (soort Spaanse Futurumshop) een stuk goedkoper waren.
Een 11-speed XT upgrade set was bij Depor in losse onderdelen (shifter, derailleur, cassette, ketting en crank) goedkoper dan als complete set bij B-C.
Bij m'n zoektocht om een andere bike uit te rusten met Eagle 12 speed kwam ik er ook al achter dat ik niet bij BC moest zijn.
Enduro team en biketrips, allemaal leuk en aardig, maar ik betaal liever voor m'n eigen biketrips, niet die van iemand anders ;)

Het einde van een tijdperk ?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie