bike-components.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Heeft iemand de eastereggs met discount al gevonden? Hier delen wordt gewaardeerd :)
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Ostereiersuche 2017
Even op de eitjes klikken.
modder zuigt!
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1061
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Oooooh, ik dacht dat ze ergens op de site verstopt waren... Doh! Thnx
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

POC -20% dat zet wel zoden aan de dijk, net even een MIPS helm besteld 60 euro korting.
Thanks want ik kon ze ook al niet vinden ;)
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

maaf2 schreef:Oooooh, ik dacht dat ze ergens op de site verstopt waren... Doh! Thnx
:lol: herkenbaar.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
Knerbert
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1057
Lid geworden op: ma 22 maart 2004, 12:25
Contacteer:

Weer blij mee: 8/5 besteld en betaald met creditcard - 11/5 alles wat ik besteld heb goed verpakt ontvangen van de dhl bezorger.
!! 26inch en dikke banden !!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Knerbert schreef:Weer blij mee: 8/5 besteld en betaald met creditcard - 11/5 alles wat ik besteld heb goed verpakt ontvangen van de dhl bezorger.
Zelfde verhaal hier. Fox Float DPS met 50% korting.
Gebruikersavatar
wiely
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: ma 18 augustus 2014, 14:50
Mijn mountainbike: Evil following I

Knerbert schreef:Weer blij mee: 8/5 besteld en betaald met creditcard - 11/5 alles wat ik besteld heb goed verpakt ontvangen van de dhl bezorger.
9-05 besteld, 11-05 geleverd :-q
Pyga oneten29 Gif groen

Practice makes perfect, unless your practice is wrong!!
Gebruikersavatar
wvdb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 198
Lid geworden op: wo 2 mei 2012, 16:41

Al meerdere bestellingen geplaatst bij BC
Ze hebben meestal de scherpste prijs, en leveren meestal in 2-3 dagen.
Paar weken terug een bestelling geplaatst, maar een product van OneUp was niet op voorraad. Keurig op de hoogte gehouden van de voortgang, en wanneer ze verwachten het product binnen te krijgen. Kreeg later helaas een mail dat dit door een productiefout nog wel even ging duren. Heb toen maar gevraagd of ze de andere producten al konden leveren. Dit kon en zijn dezelfde dag nog verstuurd.

Dus een prima zaak, met goede prijzen, communicatie en service.
patrickvb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: wo 27 augustus 2014, 17:29
Mijn mountainbike: Is neon geel en heeft 2 wielen

Woensdagmiddag een Reverb 2108 besteld, vandaag via track and tracé de melding dat hij geleverd is.

Is weer erg snel zoals altijd bij BC. Kan niet wachten tot ik thuis ben.
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Ook hier een paar items besteld. Stond op de site vermeld als "lagernd". Besteld, afgerekend en wachten maar op de bezorger. Krijg ik later bericht dat een aantal items toch niet in stock waren. Er zat een levertijd van een maand op. Na een maand wachten toch maar eens contact met bikecomponents opgenomen. Blijkt dat de levertijd nog 3 weken langer is. Omdat ik een tweetal dingetjes toch wel graag snel wilde hebben, werden deze alsnog verzonden. Ter compensatie kreeg ik het resterende deel van de bestelling gratis nagezonden. Da's dan weer wel positief.
Op mijn vraag om de rest van de order te annuleren en een refund te doen, werd niet meer gereageerd.
Vreemd.
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Ik bestel eigenlijk alles online.
Het meeste bij CRC daar gaat alles eigenlijk altijd goed.
Bij BC de laatste tijd toch wel geërgerd aan het feit dat ze dagen doen over order picken.
Spullen die op voorraad zouden moeten zijn zondag besteld donderdag pas verzonden.
Dus het weekend erop nog niet in huis.
Bij CRC is me dat nog nooit gebeurd.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Die ervaring heb ik juist niet bij BC.
In de ochtend besteld, in de middag verzonden. Vervolgens twee dagen later netjes in huis.

Bij CRC is de "next day delivery" wel ideaal als je iets echt snel moet hebben.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Squadra78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 248
Lid geworden op: ma 2 januari 2012, 13:28
Mijn mountainbike: Specialized Chisel

Sluit me aan bij Ironhorse Erik.
Ook weer eens wat besteld bij BC en het duurt inderdaad wel erg lang, voordat de order verwerkt/gepicked wordt. Irriteerde ik mij bij een vorige bestelling ook al lichtelijk aan.

CRC blijft wat dat betreft mijn favoriete onlineshop.
29ers rule!
WelkomBuiten
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 10:24
Mijn mountainbike: Titus Ti Fireline Evo
Contacteer:

Als ik een flinke stapel onderdelen en onderhoudsmateriaal tegelijk te bestellen heb, maak ik wel eens een spreadsheetje met verschillende winkels en de prijzen van hetgeen ik nodig heb. Zo heb ik een overzichtje om te beslissen wat ik waar kan bestellen.

Gisteren bleek het meeste bij Bike-components.de het goedkoopst te zijn. Vandaag daarom daar de bestelling gedaan. Wat schetst mijn verbazing? Ieder product dat ik gisteren had uitgezocht was vandaag iets duurder. Bij de meeste dingen was het maar een halve euro, maar toch duurder.

Alles bij elkaar was ik nog steeds goedkoper uit dan bij de concurrent, maar ik vermoed dat er met cookies wordt gewerkt die je bezoekjes bijhouden. Volgende keer dat ik een overzichtje maak, wis ik mijn cookies voordat ik ga bestellen, of ik wissel even van browser of computer.

Het zou kunnen dat ik paranoïde aan het worden ben, maar het is wel een groot toeval dat op de 10 producten die ik gisteren bekeken heb, er 10 vandaag duurder zijn.
Buitenspeler met extra aandacht voor moeilijke mensen.

Buiten is het beter! - Facebook - Instagram - Twitter
Plaats reactie