bike-components.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13036
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Ik heb ook weer eens de gok gewaagd, de price alert op mijn nieuwe ParkTool werkstandaard leverde een niet mis te verstane korting op. Samen met allerlei andere troepjes, werd het netjes afgelopen woensdag bezorgd. En vorige week woensdagavond besteld, dus al met al tevreden!

En de Kapitein gaat tubeless, binnenkort!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Empathisch reageren ja inderdaad! Maar ik zou er niet graag willen werken, de afdeling garantie. Iedere klant wil nl. als eerste geholpen worden en het ene probleem is nog groter als de andere. Ze zullen wat om de oren krijgen. Ik wil niets goedpraten maar soms moet je reël zijn!

Nu in de post dan heb je hopelijk begin juli vervanging dan wel een gefixte pen!
Gebruikersavatar
Evanix
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 180
Lid geworden op: wo 12 augustus 2009, 18:21

Ik vind het een super zaak. Deze week ook weer een bestelling ontvangen met opbouwspulletjes voor de Pugsley. Alles goed verpakt, snelle levering en belangrijkste....goede prijs.
fonzie
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1615
Lid geworden op: zo 2 februari 2003, 18:29
Mijn mountainbike: een stalen

super hier ook weer voor de tigste keer een flinke bestelling geplaatst en snel en goed geleverd voor prima prijzen.
Here’s to alcohol: the cause of, and solution to, all of life’s problems.” –Homer Simpson
Gebruikersavatar
FXII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: vr 20 mei 2016, 15:05
Mijn mountainbike: Pinnacle Ramin
Contacteer:

Voor mij de go-to zaak voor de meeste onderdelen. Ook vaker wat online besteld en dan op gaan halen, ligt dan altijd netjes klaar!
¯\_(ツ)_/¯
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Op de site stond dat je in de winkel kon bestellen en wachten op je onderdelen. Nu was ik daar uit nood afgelopen maandag, XT remhendel van een maat afgebroken. Je kon wel bestellen, maar dan was het pas morgen binnen. Waarom dan op de site zetten dat je ter plekke kunt wachten op je onderdelen?

Toen maar thuis besteld haha.
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5246
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

BMW325TI schreef:Ja dat is jammer van BC. Hun garantie afhandeling is aan matige kant, heb al meerdere malen meegemaakt.
Ik heb het juist positief meegemaakt. Bij mijn dure helm (180e) ging na een 24-uurs race één van de pads splijten (niet goed geseald oid). Ik een fototje gemaakt en ze stuurden direct een nieuwe helm op (terwijl de pads ook los leverbaar zijn). "no questions asked". De oude helm natuurlijk wel retour gestuurd.

Je moet blijkbaar een beetje geluk hebben met wie het behandeld.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
BMW325TI
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: za 22 december 2012, 22:09

Ja klopt helemaal! ieder medewerker is weer anders.
Maare ik blij bij BC bestellen :-q
dre0_5
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: do 18 maart 2010, 21:02

ik heb ook niets dan goede evaringen met deze shop
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

heeft iemand al es de winkel in geweest ipv online te bestellen?
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Ik zelf niet, maar een kameraad van me wel. Ze hebben in de winkel weinig op voorraad, meeste komt vanuit een centraal magazijn. Je kunt wel online bestellen en dan in de winkel laten afleveren.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

dus niet echt een goede winkel om helmen of kleding te passen die ze wel in assortiment hebben?
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Je kan niet struinen door rekken kleding, mocht je dat zoeken. Maar je kan wel de kleding en de maten waar tussen je twijfelt bestellen, in de winkel passen, en dan besluiten welke artikelen je wil kopen en welke niet.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 898
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

Toen wij er waren een paar zondagen terug kon je niets bestellen. Ja, dat kon wel, maar dan was het pas de volgende dag in de winkel. En dat was niet aan het einde van de dag dat wij daar waren...
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

@Kamikaze-Freak: voor kleding kun je eens bij Boc24.de kijken. Ook in Aken met een fysieke winkel tegenover Tivoli Ijsbaan / Voetbal stadion Allemania Aachen. Veel Gore, Vode, Gonso, Pearl Izumi...
Eurobike.de, ook fysieke winkel ligt om de hoek. Beetje dezelfde merken.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Plaats reactie