bike-components.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Tummeke
All rounder
All rounder
Berichten: 94
Lid geworden op: za 1 april 2006, 20:47
Mijn mountainbike: Canyon AL 6.9, Radar
Contacteer:

2 tubeless conti bandjes besteld bij bikecomponents.de

Samen met de verzendkosten en de fles Stan's was ik in totaal bijna net zo duur uit als dat ik alleen de bandjes hier in Engeland bij Wiggle had besteld (hoewel die geen verzendkosten rekenen)

1 band was niet op voorraad zoals ik al had gezien, dus het duurde even voor de bestelling klaar was.. Maar na prima ondersteuning via de email, was het pakketje er 1 of 2 dagen (weet ik niet zeker) nadat ik besteld had..

Zeker een aanrader wat mij betreft.. Maar je moet idd wel een beetje duits kunnen :P
Robin v Berkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2874
Lid geworden op: ma 4 oktober 2004, 00:00
Mijn mountainbike: cannondale Scalpel team 09
Contacteer:

ik kan duits alleen lezen of schrijfen niet in duits
Skoezie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: za 7 mei 2005, 09:33
Mijn mountainbike: Giant Contend AR2

Alleen mailtje ff lezen is toch voldoende als je al wat besteld hebt? :~

ff juiste gegevens eruit vissen, dat in je internetbankierding invoeren en voila
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

hoe lang duurt het ongeveer dat het geld over is naar Duitsland, ik heb het afgelopen zaterdag overgemaakt. Ik heb nog niks gehoord verder, de pinkster dagen zat er wel tussen, maar mijn geld is inmiddels wel afgeschreven.
⛧⛧⛧
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

Ik ben gelukkig in de positie om het zelf in Aken af te halen. DPD is inderdaad een op zijn zachts gezegd "pakketdienst met vreemde bezorging". Ik laat daarbij altijd alles op mijn werk aankomen, dan weet ik zeker dat ik het krijg.
Voor de rest geen problemen met bike-components. Als je afgaat op de voorkant van het gebouw en de tijd dat ze weg zijn om spullen uit het magazijn te halen zou je haast denken dat het een immens groot magazijn moet zijn. Wel hebben ze niet alles opvoorraad. Ik bel vantevoren vaak op of het onderdeel werkelijk op voorraad is en ga het dan gelijk ophalen.
When I do good, I feel good. When I do bad, I feel bad. And that's my religion.
Chev
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: di 16 maart 2004, 00:06
Mijn mountainbike: Santa Cruz
Contacteer:

xRemcox schreef:hoe lang duurt het ongeveer dat het geld over is naar Duitsland, ik heb het afgelopen zaterdag overgemaakt. Ik heb nog niks gehoord verder, de pinkster dagen zat er wel tussen, maar mijn geld is inmiddels wel afgeschreven.
Als je van NL naar Duitsland geld over maakt duurt dat ca 4/5 dagen voordat het op hun rekening bij is geschreven. Werkdagen dan welteverstaan. Via bijv. mijn postbank.nl wordt het bedrag idd gelijk van je rekening geboekt, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dan op de rekening van de tegenpartij staat.
Het snelste is via creditcard of zoals Remo doet afhalen maar helaas is voor die €4,- verzendkosten het niet voor iedereen weggelegd om het "even op te halen"
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Chev schreef:
xRemcox schreef:hoe lang duurt het ongeveer dat het geld over is naar Duitsland, ik heb het afgelopen zaterdag overgemaakt. Ik heb nog niks gehoord verder, de pinkster dagen zat er wel tussen, maar mijn geld is inmiddels wel afgeschreven.
Als je van NL naar Duitsland geld over maakt duurt dat ca 4/5 dagen voordat het op hun rekening bij is geschreven. Werkdagen dan welteverstaan. Via bijv. mijn postbank.nl wordt het bedrag idd gelijk van je rekening geboekt, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dan op de rekening van de tegenpartij staat.
Het snelste is via creditcard of zoals Remo doet afhalen maar helaas is voor die €4,- verzendkosten het niet voor iedereen weggelegd om het "even op te halen"
ik ben denk ik iets te voorbarig geweest, ik kreeg gistermiddag een mailtje dat mn betaling binnen is. Het pakketje wordt maandag helaas pas opgestuurd, toch netjes dat ze het even mailen dat het pakketje wat later komt. Toch ga ik hier vaker bestellen! :D
⛧⛧⛧
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

gaan de verzendkosten eigenlijk per artikel of per levering?
ik neem eigenlijk aan per levering.
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
Tinman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2660
Lid geworden op: vr 24 oktober 2003, 15:49
Mijn mountainbike: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

per levering
crafty
All rounder
All rounder
Berichten: 76
Lid geworden op: ma 1 mei 2006, 15:03
Mijn mountainbike: Giant XTC 840

gelukkig, anders zou de prijs behoorlijk oplopen :P
gewoon gaan met die handel
_________________
GLAHFOT
mijn FotoStorm
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ik heb vandaag mijn pakketje in een Nike schoenendoos (met steunzolen erin) naast de deur gevonden. Alles zat voor de rest netjes verpakt. En toch een vrij snelle levering. Maandag rond 5 uur verstuurd, woensdag 10 uur in huis. Goede zaak, alleen wel vreemde dozen. Ik ga zeker vaker wat bestellen.
⛧⛧⛧
Roos
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 08:00

Wat zijn de kosten van betalen naar het buitenland via de postbank??? of komen er geen extra kosten bij kijken?
Gr Roos
xRemcox
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4107
Lid geworden op: za 3 juni 2006, 10:14

Ik zit bij ABN en had geen extra kosten. Ik weet niet hoe dat zit met postbank...
⛧⛧⛧
Skoezie
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 556
Lid geworden op: za 7 mei 2005, 09:33
Mijn mountainbike: Giant Contend AR2

Postbank betaald, geen extra kosten.

Bestelling 4 juni geplaatst en had m'n Camelbak een week later in een gammele kartonnen doos binnen.

Ga hier zeker vaker wat bestellen :-q
LTS Biker
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1432
Lid geworden op: ma 7 juli 2003, 22:16
Mijn mountainbike: GT LTS 1, Trek 9900 Pro Issue, GT RTS, GT Zaskar, Batavus Buster, GT Avalanche
Contacteer:

Betalingen binnen de EU horen kosteloos te zijn.
Je hebt wel alle betalings gegevens nodig. IBAN/BIC.
Online winkels sturen die vaak meteen mee met de rekening.
Alleen bij de postbank weet ik niet hoe ik intenationaal moet overschrijven.
Bij SNS gaat het makkelijk, alleen moet je veel invullen, bijv ook adres ipv alleen woonplaats.
Plaats reactie