Duitse en Oostenrijkse online shops by Enrico

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Bikediscount.de
Dikke plus.
Vrijdag xtr crank besteld om 15:00.
Dinsdag om 12:00 binnen.
Flux
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 226
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 10:15
Mijn mountainbike: Between Bikes ;-)

Actionsports.de

Vrijdag custom wielset besteld.
Woensdag geleverd.
Helaas waren ze de 10mm converter dopjes vergeten maar na een mailtje worden ze direct verzonden.
Al met al goeie service
Duchenne Heroes: 2007, 2008, 2010, 2012, 2014 en 2015! Alpe D'Huez Long Distance Triahtlon
Bikes: Trek Madone 3.5 2013 Giant Anthem 29er nieuwe Canyon in bestelling :-)
Sander_1972
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 15:38

Super interessant deze sites, word er veel via het buitenland gekocht dan? ik ben momenteel aan het rondkijken op Nederlandse webshops.
Flux
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 226
Lid geworden op: do 27 maart 2008, 10:15
Mijn mountainbike: Between Bikes ;-)

Regelmatig duitsland en engeland met leuke aanbiedingen
DoubleOne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 12 december 2012, 15:25

Iemand aanraders voor sites waar ze regelmatig mooie aanbiedingen doen op Fox-vorken?
hendriku
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 23
Lid geworden op: di 27 juni 2006, 13:00
Mijn mountainbike: Abcoude

Zelf altijd erg tevreden over bike-components.de. Scherpe prijzen en goede en snelle service
Hermannus
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 23 januari 2015, 10:24

scamid
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: wo 6 juli 2011, 07:35

Sow dat is een lijst! Zal er zeker gebruik van maken!
Gebruikersavatar
Enrico
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5893
Lid geworden op: za 5 juni 2004, 20:18
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced pro 1

Het overzicht is weer up to date. Het aantal shops dat minder dan € 10,- aan verzendkosten vraagt is aanzienlijk toegenomen :-)
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3461
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Enrico schreef:Het overzicht is weer up to date. Het aantal shops dat minder dan € 10,- aan verzendkosten vraagt is aanzienlijk toegenomen :-)
Thanks

Herperduin
Moderator
:-q
Gebruikersavatar
Bushwackert
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 432
Lid geworden op: ma 18 juni 2012, 16:15
Mijn mountainbike: 1000%

Das een indrukwekkende lijst met shops.

Gaat me weer geld kosten 8)
'Be like water my friend'
De_Kuijp
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 8 oktober 2015, 11:59

Bij bike-components kun je ook doorgeven als je bepaalde onderdelen elders goedkoper ziet(alleen nog maar uitgeprobeerd bij Duitse concurrenten). Je krijg dan redelijk snel een bericht terug met code zodat je het product voor dezelfde goedkopere prijs kunt bestellen. Laatst een mooie korting op een 105 ketting, RD en cassette ontvangen.
Gebruikersavatar
Plato112
All rounder
All rounder
Berichten: 71
Lid geworden op: do 4 juni 2015, 14:45
Mijn mountainbike: Trek Superfly 5 2014

De_Kuijp schreef:Bij bike-components kun je ook doorgeven als je bepaalde onderdelen elders goedkoper ziet(alleen nog maar uitgeprobeerd bij Duitse concurrenten). Je krijg dan redelijk snel een bericht terug met code zodat je het product voor dezelfde goedkopere prijs kunt bestellen. Laatst een mooie korting op een 105 ketting, RD en cassette ontvangen.
Werkt goed die price alert. Bij mijn laatste twee bestellingen ook gebruik van gemaakt en ze matchen bijna altijd de lagere prijzen die ik gevonden had. Slecht één keer niet, maar dat was ook op een item dat niet meer leverbaar was bij de shop met de lagere prijs. Ook bij prijzen van shops buiten Duitsland trouwens!

Tot nu toe zijn mijn ervaringen met bike-components sowieso erg goed. Ze leveren vrij snel voor een buitenlandse shop. Daarnaast had ik aangegeven dat het slangetje van een bleedkit wel erg los zat bij levering en daardoor flink geknoeid had, vervolgens kreeg ik meteen een tegemoetkoming bij een andere bestelling terwijl ik daar helemaal niet op uit was.
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Vrijdag de Vaude Minaki jas bij Zweirad Stadler besteld. Niet op voorraad dus duurt een paar dagen langer. Vandaag keurig een mailtje in de bus dat het langer gaat duren. Netjes. Verzendkosten zijn wel wat hoger (de lijst op p.1 klopt:13,70) maar omdat de Minaki overal minimaal 135 euro kost en hier maar 99 euro vind ik dat geen punt.

Ik kom trouwens wel vaker bij Stadler in de winkel op de grens bij D en A (in de buurt van Salzburg). Het is zelfs een vaste stop als ik er tijdens openingstijden voorbij kom. Je kunt er nl. wel eens bijzonder leuk slagen!
SietseF
All rounder
All rounder
Berichten: 127
Lid geworden op: zo 24 november 2013, 13:38
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro

Weet iemand of en wanneer de (meeste) webshops sale hebben? Met kleding heb je bijv. in Nederland altijd ongeveer vaste maanden waarin er sale is.
Binnenkort een crankstel aanschaffen namelijk (hoef niet per se nieuwste model).
Plaats reactie