Goed, voordat we hier weer een hele strijd krijgen wie wat nu weer het goedkoopst kan vinden, het punt was dus dat een Nederlandse webshop geen Duitse is (dat hebben ze een jaar of 65 geleden nét weten te voorkomen namelijk).
Hierbij een +1 voor Christoph Nies Cycles, shop.cnc-bike.de.
Artikelen zijn niet duur, alleen de verzendkosten zijn met ruim 9,- aan de hoge kant. Wel een snelle en nette levering, en alles goed verpakt. Een aantal artikelen besteld (onder meer een Mavic 317-wielset). Omdat de tevens bestelde binnenbanden niet op voorraad waren, werd ik zelfs nog door de beste man gebeld of ik toevallig een maatje smaller kon gebruiken. Nette service dus, en zeker een aanrader.
Talent is net als juni, het verschil tussen mei en juli
Gaat niet echt lekker met cycles4U (o.a. bekend van F.A.T. Cycles).
Citaat BIKE 9/09:
"Die Homepage ist tot, Chefs nicht erreichbar: Gegen den Versender F.A.T. Cycles GmbH läuft ein Insolvenzverfahren am Amtsgericht Mönchengladbach."
Komt niet echt onverwacht want op het forum van onze oosterburen regende het al een hele tijd klachten over cycles4U.
De link naar de internetshop verwijst naar een site voor computersoftware
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Net een bestelling geplaatst bij CNC-shop. De verzendkosten die in de startpost staan kloppen niet? De verzendkosten zijn met €0,25 gestegen naar €9,50.
Gène schreef:Net een bestelling geplaatst bij CNC-shop. De verzendkosten die in de startpost staan kloppen niet? De verzendkosten zijn met €0,25 gestegen naar €9,50.
mzzl
Gène
Vreemd op de website van CNC staat namelijk (nog steeds) : Niederlande: EUR 9,25 (DPD)
If there’s life on other planets, then the earth is the Universe’s insane asylum.
Inderdaad vreemd, in mijn factuur staat een bedrag voor €9,50 aan verzendkosten (max. 5 kg aan €500,- waarde) Niet dat ik wakker lig van die €0,25, maar toch.
Heb telefonisch een XTR cranckstel besteld en derr. wieltjes Tacx T4050 a 6,- euro besteld,
met maar 4,70 verzendkosten.
Werd keurig in het nederlands te woord gestaan !
Gisteren ontvangen met factuur erbij.
Super! de komplete site vertaald in het Nederlands, Duits en Engels.
Nou, ik heb er weer een ervaring bij..... Bij H&S bike-discount (bike-discount.de) Ik had heel graag gewild dat dit een goede ervaring zou gaan worden, maar helaas. Ik een setje avid remmen besteld (12 april), netjes betaald, en kreeg ook vrij rap n mailtje terug met mn trackingnummer van dpd.... toen begon er al n lampje te branden. En idd, ze hebben t pakketje afgelverd bij de verkeerde persoon. (woont ook op n Onderweg, maar in n ander dorp). Dus ik naar bike-discount gebeld, en ik moest maar wachten tot na afgelopen weekend. Afgelopen maandag weer gebeld, en er zou iets aan gedaan worden. Gister weer gebeld, en kreeg te horen dat er nog niets is gedaan. Vandaag inmiddels drie keer moeten bellen, en nu is iedereen t pakketje kwijt, en dat t iig niet aan hun ligt. Da snap k, maar ga t dan wel ff uitzoeken met dpd aub. Ze zeggen dat ze wat aan t doen zijn, maar inmiddels 9 dagen later heb ik mn pakje nogsteeds niet, en t ziet er ook niet naar uit dat dit nog deze week gaat gebeuren...... Kijk, ik snap ook dat bike-discount hier niet veel aan kan doen, maar t is al zo vaak fout gegaan bij dpd, en voor bijna 9 euro verzendkosten mag er van mij wel n beetje haast achter zitten. Ohhja, dpd bellen hoef je helemaal niet te proberen, want je moet gewoon maar afwachten volgens hun wanneer de koerier er maar zin in heeft binnen 3 dagen om da pakketje op te halen en alsnog af te leveren.
reckles schreef:Nou, ik heb er weer een ervaring bij..... Bij H&S bike-discount (bike-discount.de) Ik had heel graag gewild dat dit een goede ervaring zou gaan worden, maar helaas. Ik een setje avid remmen besteld (12 april), netjes betaald, en kreeg ook vrij rap n mailtje terug met mn trackingnummer van dpd.... toen begon er al n lampje te branden. En idd, ze hebben t pakketje afgelverd bij de verkeerde persoon. (woont ook op n Onderweg, maar in n ander dorp). Dus ik naar bike-discount gebeld, en ik moest maar wachten tot na afgelopen weekend. Afgelopen maandag weer gebeld, en er zou iets aan gedaan worden. Gister weer gebeld, en kreeg te horen dat er nog niets is gedaan. Vandaag inmiddels drie keer moeten bellen, en nu is iedereen t pakketje kwijt, en dat t iig niet aan hun ligt. Da snap k, maar ga t dan wel ff uitzoeken met dpd aub. Ze zeggen dat ze wat aan t doen zijn, maar inmiddels 9 dagen later heb ik mn pakje nogsteeds niet, en t ziet er ook niet naar uit dat dit nog deze week gaat gebeuren...... Kijk, ik snap ook dat bike-discount hier niet veel aan kan doen, maar t is al zo vaak fout gegaan bij dpd, en voor bijna 9 euro verzendkosten mag er van mij wel n beetje haast achter zitten. Ohhja, dpd bellen hoef je helemaal niet te proberen, want je moet gewoon maar afwachten volgens hun wanneer de koerier er maar zin in heeft binnen 3 dagen om da pakketje op te halen en alsnog af te leveren.
sorry hoor, moest k ff kwijt
Bike-discount : toch goede ervaringen mee (meestal). Heb het ook al aan de hand gehad dat een zending opeens naar het Noorden vertrok. Om een nazending vragen. Ofwel krijgen zij dan het verkeerd gegane pakket terug binnen en ben jij tevreden ofwel, als je het kan gebruiken, laten ze dat nazenden.