Fizik Nisene EUR 15 en Giro Transfer EUR 35

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
motormuis
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 309
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 14:31
Mijn mountainbike: Santa Cruz Chameleon custom build

Gezien bij http://www.kerstenwielersport.nl/, klik op "aanbiedingen". Zijn bijna halve prijzen.
De grens ligt bij gekneusde ribben.
Aepro
All rounder
All rounder
Berichten: 54
Lid geworden op: wo 18 mei 2005, 15:09
Mijn mountainbike: FatModul #SX03 XTR
Contacteer:

Hmmm leuke zaak en in de buurt 8) Ga ik van het weekend s ff kijken!!
" After eating an entire bull, a mountain lion felt so good he started roaring. He kept it up until a hunter came along and shot him. The moral: When you're full of bull, keep your mouth shut."
ROBZIE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: do 7 april 2005, 18:44

Zo'n super goede prijzen zijn dat nou ook weer niet :-{
Ultegra SPD-SL pedalen voor Euro 79,95 in de aanbieding, terwijl ze op www.walstock.nl in Maastricht het hele jaar door Euro 59,95 kosten. Een complete Ultegra-triple groep voor Euro 535,00 die kost bij Salden een heel jaar lang hetzelfde bedrag van Euro 535,00
Al enkele malen van bij Kersten zgn "echte" koopjes laten sturen, bleek dat de foto niet overeen kwam met het geleverde, bijvoorbeeld LX-grepen in het bekende blauw-grijs van 2004 in de folder, kwamen types van nog veel en veel ouder.
Dus goed opletten, enne..... www.salden.nl, wie kan daar nou onder. Doe er je voordeel mee, vooral als je enigszins in de buurt van Limboland woont... groeten :-q
Il Principe
All rounder
All rounder
Berichten: 77
Lid geworden op: wo 23 november 2005, 17:52

ja, en bij salden kan je ook echt erop aan dat je geen gezeik krijgt met eventuele garantie (NOT!). En er willen nog weleens defecte dingen tussen zitten, daarom is het daar zo goedkoop!
ROBZIE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: do 7 april 2005, 18:44

Wat een bullshit over defecte spullen en geen garantie bij Salden, ik kom er al ongeveer 15 jaar, heeuh wat zeg ik meer dan 20 jaar en heb nog nooit defecte spullen gekregen.
Oke ze blinken niet altijd uit van vriendelijkheid, maar wat mij betreft... zoek nog maar eens een 2e zaak waar ze die prijzen hanteren. En ik kijk wat dat aan gaat toch meer naar mijn beurs, dan naar overdreven popie/vriendelijke verhalen over service en garantie... en dan vervolgens bruto over netto in je nek gehakt worden.
Maar ja, je moet het wat mij betreft zelf maar weten!! :tong
Eriknmgn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 325
Lid geworden op: do 18 november 2004, 16:57
Mijn mountainbike: S-works 29" HT 2012, Singular Swift SS

topicstarter heeft het over Fizik Nisene EUR 15 en Giro Transfer EUR 35 niet over de pedalen e.d. en ik denk niet dat het nuttig is om daarop in te gaan.
ROBZIE
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 383
Lid geworden op: do 7 april 2005, 18:44

Tuurlijk als je ook iets wil zeggen.... en waarom mag er niets gezegd worden over de andere aanbieders van materialen die Kersten "te duur" aanbied?? Als de topic-starter het kopje "aanbiedingen" gebruikt had, wat had je dan te vertellen gehad??
Hou toch op met die belerende opmerkingen, laat mensen toch een "gezonde" discussie voeren, daar is een forum toch onder andere voor.
Greets :lol:
mcf1
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: di 9 november 2004, 22:41
Mijn mountainbike: Giant XTC C2

ROBZIE schreef: Dus goed opletten, enne..... www.salden.nl, wie kan daar nou onder. Doe er je voordeel mee, vooral als je enigszins in de buurt van Limboland woont... groeten :-q
Hopmans @ bergen op zoom is vaak nog goedkoper, alleen zetten ze de aanbiedingen niet op internet :-q beter voor mij :P (ik woon er namelijk in de buurt)
Uber-snelle Noob
Plaats reactie