10 tot 70% korting bij Barracuda.

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Wel alleen dit weekend.

Deze prijzen zijn enkel geldig voor bestellingen via onze website www.MTBikers.com van zaterdag 20 augustus 19u tot maandag 22 augustus 19u.

Opgelet, sommige artikelen zijn slechts in zeer beperkte hoeveelheden leverbaar, bestel dus snel !

Wij aanvaarden geen backorders, m.a.w. als een besteld artikel niet meer op voorraad is, wordt dit van de bestelling geschrapt.

Vanwege de grote toeloop op onze website gedurende deze 48u is het mogelijk dat de update van de website t.o.v. de eigenlijke voorraad wat vertraging oploopt. Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een product dat nog op de website zichtbaar is, niet meer leverbaar is.

Gedurende deze 48u zijn internetbestellingen enkel betaalbaar via credit card: Visa, Eurocard of American Express.

Aangezien alle artikelen gedurende deze 48u in promotie staan, kunnen de kortingsbonnen van 2,5 Euro niet gebruikt worden.

Uw bestelling zal in 2 à 5 dagen geleverd worden met Chronopost (met bewijs van ontvangst).


http://www.mtbikers.com/jump.html
<3
Baho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 2 april 2003, 19:44
Mijn mountainbike: een rood-witte uit denekamp

Iemand al echte koopjes gespot? Ik dacht dat ze soms eerst de prijzen verhoogd hadden, om vervolgens er weer wat vanaf te doen ... :oops:
Some stop to smell the roses, while others prefer to see them only as red streaks that line the sprint to the finish.
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Ze zijn zo al goedkoop, en nu dus nog eens minstens 10% van de prijs af. Prijzen zijn zeker niet eerst verhoogd. Zo werken die jongens niet. Overigens is het ook altijd de moeite om hun 24h-sales in de gaten te houden.
In Les2Alpes mijn cranks om zeep gereden. Dus moest ik er nieuwe hebben. Even getwijfeld welke het zouden worden. Uiteindelijk de Diabolus gekocht voor de mooie prijs van...... 199euro! :o Stonden die dag net in superpromo. Prijzen zijn niet altijd consequent. De Shimano Saint crank bvb staat 299, wat duurder is dan in de meeste andere (online)shops. Maar de service is super. Bij hen ga je zelden gezien zijn en daarom zie je er mij vrij vaak.
Keep the rubber side down!
Baho
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 231
Lid geworden op: wo 2 april 2003, 19:44
Mijn mountainbike: een rood-witte uit denekamp

Bedoelde er eigenlijk niet zo veel mee, een deus voor 199 euro (dacht ik) is natuurlijk een hele goede prijs :-q :-q
Viel me op bij een paar weg-naven, die waren gisteren overdag 79 euro (volgens mij) en 's avonds waren ze ook 79 euro, maar dan met grote rode letters en een van-prijs erbij.

Ik heb geen ervarind met barracuda, maar hoor er wel veel goeds over.
Some stop to smell the roses, while others prefer to see them only as red streaks that line the sprint to the finish.
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Als je je inschrijft voor hun nieuwsbrief krijg je zowat dagelijks
mail over leuke spulletjes die ze goedkoper aanbieden.

Zoals Japs al zegt, de 24h-sales.
<3
lennart07
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 325
Lid geworden op: di 18 november 2003, 00:07
Mijn mountainbike: Principia & mijn racefiets: Cube
Contacteer:

ik heb er 2 setjes jimmy's ust 2.1 gekocht voor 27 euro per stuk, nergens kan je ze goedkoper vinden. binenn 1,5 dag in huis :-q
Principia!!!
Cube???
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Ik krijg die mailing ook, en er zitten inderdaad leuke spullen voor leuke prijzen tussen... Maar ik vind het jammer dat je met een creditcard moet betalen, geeft me altijd een beetje een onveilig gevoel via het internet... :roll: Ik maak het geld liever gewoon over, voel ik me beter bij.
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Al is deze aktie allang voorbij...

Echt een topzaak Barracuda. Ze hebben weleens wat verkeerds gestuurd maar dat werd altijd goed opgelost. Het is bestellen en ALTIJD binnen 1 a 2 dagen binnen, dat kun je bij Bike2Build niet zeggen.

Betalen met CreditCard is altijd goed gegaan, zo'n groot bedrijf is wel te vertrouwen.
Don't just train... train right.
Thijsje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: ma 14 juni 2004, 18:49
Mijn mountainbike: Trek Superfly
Contacteer:

Jeffrey schreef:Betalen met CreditCard is altijd goed gegaan, zo'n groot bedrijf is wel te vertrouwen.
Maar je geeft je creditcardnummer wel vrij via het internet... :roll:
msxx
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5179
Lid geworden op: zo 16 mei 2004, 15:13
Mijn mountainbike: Een Yank
Contacteer:

Thijsje schreef:
Jeffrey schreef:Betalen met CreditCard is altijd goed gegaan, zo'n groot bedrijf is wel te vertrouwen.
Maar je geeft je creditcardnummer wel vrij via het internet... :roll:
Net zoals al die duizenden andere mensen dat doen.. ;-)

En wat denk je dat er gebeurt als je met een creditcard betaald in een restaurant of in een taxi, dan geef je het nummer ook vrij aan een wildvreemd persoon...

Niettemin is het bij mij altijd goed gegaan, mocht het misgaan dan is dat doorgaans wel gedekt door de verzekeringsmaatschappij van de bank..
Plaats reactie