Primal Wear

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
chocolatemoeze
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 307
Lid geworden op: di 5 april 2005, 23:59
Mijn mountainbike: Canyon Dude CF

wat een psychedelische rotzooi!
reactie!=actie
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

chocolatemoeze schreef:wat een psychedelische rotzooi!
Zo zou je het kunnen noemen :roll:
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
MichelR
All rounder
All rounder
Berichten: 58
Lid geworden op: do 14 augustus 2003, 13:15
Mijn mountainbike: RockMachine Catastrophe

Ik vind het wel cool, heb nu zelf een shirt besteld van world jerseys:

Afbeelding

In de uitverkoop bij Barracuda. Heb ik, naast de normale rode, grijze, etc, shirtjes ook eens een heel ander (psychedelisch) shirt.

Ieder voor zich toch?
Just @
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 14:03
Mijn mountainbike: Giant NRS (custom built) RS Reba, XTR, Race Face, Magura Louise
Contacteer:

Lucifer schreef:Wat oerlelijk zijn die shirts. Agressief en hyper wordt je d'r van. Als ik zo'n ding aantrek krijg ik met iedere voetganger, automobilist, ruiter en alle andere mogelijke verkeersgebruikers ruzie....
Okee, smaken verschillen.... Ik heb al enige jaren enkele shirts van Primal Wear, maar in tegenstelling tot wat je vermoedt geen aggressieve reacties. Integendeel: je krijgt juist vaak spontane en leuke reacties!

Het is in ieder geval weer eens wat anders dan de geikte kopieen van team-shirts (waar ik uit principe tegen ben: als ik reclame ga rijden, wil betaald worden ook!!! :wink: )
Lucifer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2317
Lid geworden op: di 4 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic/Specialized Demo 8/Specialized Venge

Just @ schreef:
Lucifer schreef:Wat oerlelijk zijn die shirts. Agressief en hyper wordt je d'r van. Als ik zo'n ding aantrek krijg ik met iedere voetganger, automobilist, ruiter en alle andere mogelijke verkeersgebruikers ruzie....
Okee, smaken verschillen.... Ik heb al enige jaren enkele shirts van Primal Wear, maar in tegenstelling tot wat je vermoedt geen aggressieve reacties. Integendeel: je krijgt juist vaak spontane en leuke reacties!

Het is in ieder geval weer eens wat anders dan de geikte kopieen van team-shirts (waar ik uit principe tegen ben: als ik reclame ga rijden, wil betaald worden ook!!! :wink: )
Ligt ook niet zozeer aan die anderen, als wel aan mij :D ..... beschouw het een beetje als de muziek waar je harder van gaat rijden.... Ennuh, over het algemeen zijn teamshirts goedkoper dan shirts zonder reclame, wordt je toch nog een beetje gesponsord :wink:
Ride, ride, ride cause Lucifer is on your
t(r)ail !
Plaats reactie