Brillen bij ActieSport

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

@ nami rijd jij toevallig met een alpina bril ik had er een die ook alles iets hoger deed lijken ook mn zitpositie, die is dus getrashed en nu ben ik de trotse eigenaar van een oakley monster dog white. :-D bling bling :-D
Nami
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 9 juni 2005, 16:48
Mijn mountainbike: Azonic Steelhead
Contacteer:

ultimateme schreef:@ nami rijd jij toevallig met een alpina bril ik had er een die ook alles iets hoger deed lijken ook mn zitpositie, die is dus getrashed en nu ben ik de trotse eigenaar van een oakley monster dog white. :-D bling bling :-D
Nee ik heb er een van UMBRO : Suprised :
Maar daar lijkt dus ook alles ietje hoger
Heb em al een week niet meer gebruikt denk ik :roll:
'K koop binnenkort gewoon een goeie andere :-q
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

Nami schreef:
ultimateme schreef:@ nami rijd jij toevallig met een alpina bril ik had er een die ook alles iets hoger deed lijken ook mn zitpositie, die is dus getrashed en nu ben ik de trotse eigenaar van een oakley monster dog white. :-D bling bling :-D
Nee ik heb er een van UMBRO : Suprised :
Maar daar lijkt dus ook alles ietje hoger
Heb em al een week niet meer gebruikt denk ik :roll:
'K koop binnenkort gewoon een goeie andere :-q
ik heb hem helemaal niet meer gebruikt, k*tbril ik ging ook mijn zitpositie aanpassen omdat ik dacht dat ik te hoog zat en in het bos is alles pikkedonker.

ik heb nu dan ook een oakley monster dog white *bling* en erg fijn.
Nami
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 9 juni 2005, 16:48
Mijn mountainbike: Azonic Steelhead
Contacteer:

ja ik ben niet meer zo van de brillen
takjes die langs m'n hoofd schrapen en de zon is wel het laatste waar ik last van krijg dus...
8) 8)
j.spapens
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 24 mei 2004, 22:30
Mijn mountainbike: Klein Mantra

Een goede bril voor €40,-? Misschien wel als je er een echte Oakley voor kunt krijgen ja.

Mijn ervaring is dat al die leuke brillen met wisselbare glazen, zoals die BBB's en vergelijkbare merken, binnen het half jaar wel kapot zijn. Ook een Uvex gehad met vaste glazen maar daar waren de pootjes weer te zwak van.

De beste brillen die ik ooit had waren de N'oakely, welke voor fl 3,95 in de folder van één van de drogisterijen stond. Heeft dezelfde pasvorm als de echte en vele malen steviger als al die andere nog enigzinds betaalbare brillen.

Het enige nadeel is dat je geen aangifte van verlies of diefstal doet mocht je ze kwijtraken op vakantie. :-D

Ik ben dus nog steed op zoek naar die ene ideale, goed afsluitende, niet te snel aanslaande, bril die tenmindste de N'oakley evenaard.
Michon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3935
Lid geworden op: vr 13 februari 2004, 01:23
Mijn mountainbike: TREK Topfuel 9.9ssl @9,7kg Madone 6.9 Di2
Contacteer:

Nami schreef:Ik heb er al een paar keer mee gefietst maar heb maar 1 keer echt een inschattingsfout gemaakt waardoor ik over me stuur lag :P ik weet niet of dat gevaarlijk is ofzo, maar als je gaat voor een goedkope bril die niet van je kop valt, dan kan je die best kopen..
Wel goed uitkijken natuurlijk :wink: :-?
Hahaha, ik kon het niet laten er even wat over te zeggen:
maar 1 keer een inschattingsfout gemaakt waardoor je over je stuur ging? :lol: Dat valt wel mee dan he? Is eens wat anders dan vallen door gladheid, jumps of andere tereingerelateerde valpartijen. Sorry hoor, geintje. Ik rij zelf al 4 jaar met dezelfde Sinner met verwisselbare glazen. Heeft me 4 jaar geleden 14 eurotjes gekost en is nog altijd heel. Pasvorm is aan te passen en het ding weegt weinig waardoor ie nimmer van me toet valt. :-q
WE BELIEVE IN BIKES
Look at the penalty for failure dude!

Fifth edition "Weekend Warempage" participant!!!
Nami
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 430
Lid geworden op: do 9 juni 2005, 16:48
Mijn mountainbike: Azonic Steelhead
Contacteer:

haha :D
:-q :-q
Plaats reactie