goedkoop spul bij cyclewear.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Brabobiking
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 199
Lid geworden op: do 7 juli 2011, 19:57
Mijn mountainbike: Is een Spanjaard.

Ik heb afgelopen vrijdagavond mouwstukken en een onder shirt met korte mouwen en windstopper front en een bril van prorace besteld.
Net stond de postbode aan de deur met het pakketje, moet zeggen alles ziet er goed uit.
Mouwstukken vallen een beetje lang uit maar dat is niet zo erg.
Ook het shirt zit goed maat L en ik ben 1,84 lang.
De prorace voodoo bril ziet er ook degelijk uit en zit mij prima er zitten 5 lenzen bij.
Ik zeg 100 punten voor cyclewear.eu .
Gebruikersavatar
No Biker
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 756
Lid geworden op: za 19 maart 2011, 21:26
Mijn mountainbike: Iets van metaal, kunststof en rubber

Zeer goed aan te raden als er interessante aanbiedingen zijn.
Maandag shirts besteld, vandaag van het postkantoor gehaald. Goede communicatie en snelle levering.
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Zag dit topic en ff op site gekeken...
Nu dus wat vakantiecenten opgemaakt :)
Buchie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 240
Lid geworden op: wo 7 juli 2010, 20:36
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 2019
Contacteer:

Scottie2000 schreef:Zag dit topic en ff op site gekeken...
Nu dus wat vakantiecenten opgemaakt :)
Dat was ik ook al van plan, ik denk dat ik voor een Sugoi bib short ga. Is best prijzig, maar lijkt me heerlijk vor de wat langere ritten...
Een keutel in den morgen, is een dag zonder zorgen...
RobD_
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 13 juli 2012, 19:28

Iemand die de nieuwe aanbieding van de sportbrillen al heeft getest? Een rode/blauwe bril met 3 setjes glazen (verwisselbaar) van 62,50 voor 9,95. Wel een erg scherpe aanbieding als je het mij vraagt, was benieuwd naar de kwaliteit daarvan...
Team Charity Bikers
Duchenne Heroes 2013
Een gezond kind heeft 1000 wensen, een ziek kind maar één!!!
Scottie2000
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 914
Lid geworden op: za 12 mei 2012, 17:01
Mijn mountainbike: 2016 YT Jeffsy comp pro, 2017 Giant Fathom LTD, 2019 Giant Anthem 29er1

Nog wat meer vakantiecenten weggebracht....
De jasjes voor het najaar/winter waren in de aanbieding en nog op voorraad in mijn maat..

(Dat vind ik overigens wat minder van die site, je moet de artikelen bekijken alvorens de maat die er nog beschikbaar is in beeld komt)

Oja, voor het vrouwtje nog een shirtje, toch hopend dat het nog een keer droog wordt..
MarkNB
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 09:54
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3

Voor de mensen die een baggy short met zeem zoeken, op cyclewear gaat de Sugoi Remote voor 29,95. Heb m vandaag binnen en prima kwaliteit. Fijne zeem ook. Heeft geen afsluitbare zakken (achterzakken hebben wel klitteband)
bimbo33
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 327
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 15:15

MarkNB schreef:Voor de mensen die een baggy short met zeem zoeken, op cyclewear gaat de Sugoi Remote voor 29,95. Heb m vandaag binnen en prima kwaliteit. Fijne zeem ook. Heeft geen afsluitbare zakken (achterzakken hebben wel klitteband)

Thanks voor de tip!
Ben na dit gelezen te hebben er gister achter gekomen dat deze zaak in Budel ligt en een showroom/winkel heeft die dagelijks te bezoeken is.
Was eigenlijk van plan om een Endura Hummvee aan te schaffen alleen lees je daarvan in reviews vaak dat de maatindicatie erg krom is de liner niet van geweldige kwaliteit is en je in de liner vaak een maat kleiner nodig hebt dan de broek (en de broek weer in 1 of 2 maten groter dan normaal), wat dus niet mogelijk is om apart te bestellen.
Ben dus vanmiddag langs gegaan bij cyclewear, de broek bekeken, gepast en gekocht.
Eerste indruk is niet slecht, de zeem van de liner lijkt van erg goede kwaliteit en zit erg fijn, enige nadeel is dat hij vast in de short zit en dus niet met knoopjes oid vast zit geklikt, maar goed als hij fijn zit hoeft hij er ook niet uit en als hij niet fijn blijkt kan hij er ook permanent uit.
Maar de broek zit erg prettig, goede pasvorm. Dit model in het zwart was er alleen in L en een L is dan ook wat ik van een L verwacht, niet te groot en niet te klein, gewoon goed.
Voor 29,95 euro heb je volgens mij veel waar voor je geld.
Duurzaamheid moet nog blijken maar vooralsnog idd een aanrader dus!
MarkNB
All rounder
All rounder
Berichten: 82
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 09:54
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3

:-q
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Kijk! Zat al een tijdje te wachten op baggy shorts bij cyclewear! Maar is naar kijken.
rippie v70
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: vr 16 september 2011, 20:55
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR 29

Even een opsteker voor Cyclewear
Ik had daar in juni een "camelback" gekocht voor een heel schappelijke prijs.
Tijdens de MH2D bleek het mondstuk erg te lekken, erg itrritant natuurlijk.
Maandag heb ik aan Cyclewear gevraagd of deze los verkrijgbaar waren ze hebben mij geheel gratis een nieuwe gestuurd. Woensdag binnen met de post binnen!

Da's nog eens service en het vermelden waard!
Better safe than sorry
ronald43
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 25 april 2012, 11:51
Mijn mountainbike: Haibike edition
Contacteer:

Heb al regelmatig iets bij cyclewear besteld en het blijft goed. Snelle service en voor de prijs goede kwaliteit.
Neo_
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 40
Lid geworden op: ma 16 november 2009, 16:45
Mijn mountainbike: Scott Scale 29er 2013

staat in mn favorieten :)
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Zo vandaag even de winkel binnen gehopt voor wat beenstukken.
Zitten goed en niet te duur.
Ook meteen even een petje voor onder de helm meegepakt.
(jammer dat ze die niet van sram in het rood zwart hebben. Maargoed, All Mountainbike met Astana petje... ;)
Lekker belangrijk. Ze hebben daar een goede doktor,haha.
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Aardig veel Ultima spul in de aanbieding. Zojuist armstukken en handschoenen besteld. Ben altijd tevreden geweest over Cyclewear. Prijzen passen bij m'n budget en levering is goed. Benieuwd hoe het deze keer gaat verlopen.
Plaats reactie