Verzameltopic aanbiedingen Aldi,Lidl, Xenos e.a. discounters

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Kartoffel schreef:Daar ga je geen spijt van krijgen Jurriaan, ik heb deze standaard vorig jaar gekocht en er al onwijs veel plezier van gehad. Het is natuurlijk geen ParkTool, maar voor het geld doet 'ie het onwijs goed!
Goed om te horen dat ie bevalt Kartoffel. Scheelt dat ik nooit een Parktool heb gehad :wink:
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2038
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Jurriaan schreef:
Kartoffel schreef:Daar ga je geen spijt van krijgen Jurriaan, ik heb deze standaard vorig jaar gekocht en er al onwijs veel plezier van gehad. Het is natuurlijk geen ParkTool, maar voor het geld doet 'ie het onwijs goed!
Goed om te horen dat ie bevalt Kartoffel. Scheelt dat ik nooit een Parktool heb gehad :wink:
De horizontale pijp, waar de bike klem aan zit wil nog wel eens wat draaien wanneer je fiets er in hangt. Ik heb dit opgelost door een stukje biba in de klem van de staande pijp te doen. Zit geen beweging meer in :-q
Speedybiker2
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 24
Lid geworden op: wo 6 augustus 2014, 17:53
Mijn mountainbike: Cube Attention

Heb deze standaard ook. Inderdaad wat tussen de buis en de klem doen en werkt perfect. Zelf met duct tape gedaan.
Duct Tape Is Like The Force: It Has A Light Side And A Dark Side And It Holds The Universe Together.
Gebruikersavatar
Kartoffel
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 339
Lid geworden op: vr 5 juni 2015, 17:38
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM V4

Heeft er iemand wel eens zo'n zadeltje geprobeerd? Voor €9,- mag je eigenlijk niets verwachten, maar ze zagen er niet eens heel gek uit eigenlijk...
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Ik heb de 100 van horst op een lidl zadel gereden. Het is maar net wat je gewend bent en of je het prettig vind zitten.
Dat zadel zit nu op mijn hybride, daar rijd ik vaak zonder zeem op. Maar alsnog rijd ik er ritten van 40km mee zonder zadelpijn.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Geweldig 100km op een 9 euro zadel :-q

Top tip mbt de horizontale buis. Ga ik gelijk toepassen zodra ie binnen is.
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Ik rijd op mijn retro's ook op een Medicus zadel van de Lidl. Prima ding.

Vwb de standaard: Bij mij is de hele kop, welke op de verticale buis zit oeoa manier wat los gekomen. Toen ik een van de stalen bikes (zware Batavus) erin hing merkte ik dat de horizontale ligger wat afhing, toen ik er wat beter naar keek bleek dat de kop er nog maar net opzat.
Cube-Dennis
All rounder
All rounder
Berichten: 129
Lid geworden op: di 9 augustus 2016, 13:28
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX8 2019

Jurriaan schreef:De toename van het aantal fietsen in onze schuur heeft mijn onderhoudswerkzaamheden naar buiten verplaatst (en dus kan ik mijn mtb niet meer ophangen) 8) En dus heb ik gekozen voor een dergelijke standaard Ik ben heel benieuwd of ie voldoet
hahaha, zelfde probleem hier :winkie:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5575
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Vanochtend ook maar eens gekeken of ze bij ons dat zadel verkochten. Geen zadel dus liep ik naar buiten met een tondeuse. :roll:
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Als je daarop gaat zitten heb je gelijk een kale zak. :lol:
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5575
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

:-D

Just the way the girls like it. :winkie:
Rudy78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 228
Lid geworden op: di 21 augustus 2012, 22:11
Mijn mountainbike: Cube Reaction Pro 29 (2014)
Contacteer:

Ik heb ook de standaard besteld! Ben benieuwd, de reacties hier stemmen mij wel positief!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn fotografie website!!
Mijn strava account
Mijn bike in show your stuff
MysticBiker
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 8 februari 2017, 18:41

Ik heb net ook de montagestandaard besteld bij de Lidl, net als de shoftshell jas, boxershort, korte broek, sokken en fietsshirt. En dat allemaal voor een prijs die je normaal alleen al voor een montagestandaard kwijt bent :)
Ullrich
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 43
Lid geworden op: ma 21 september 2015, 21:31
Mijn mountainbike: Giant Terrago 2

Zoals velen hier boven mij ook de montagestandaard besteld + sokken.

Vorig jaar net gemist, ik ontdekte 'm een poosje later. Sleutelen is zonder soms toch wel wat lastig, ben heel benieuwd!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5575
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ik ben er nog steeds zeer tevreden mee met de standaard. Softshell jas vorig seizoen erbij gekocht omdat de armen er ook afgeritst kunnen worden en al jaren de thermo's in gebruik. Die zijn echt top, doen echt niet onder voor een Craft of Odlo die ik ook in de kast heb liggen.
Plaats reactie