Verzameltopic aanbiedingen Aldi,Lidl, Xenos e.a. discounters

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

Ik vind het ook zeker een aanrader voor het beginnende persoon. ik heb zo'n beetje alles al eens gebruikt in die set voor de onderhoud en reparatie van mijn fietsen en de opknappers voor vrienden. heb de cranktrekker wel kapot gekregen dus daar heb ik nu een parktool voor gehaald en niet meer stuk te krijgen

mijn advies is: koop die set en je merkt vanzelf wat je vaak gebruikt of kapot maakt, koop je daar een goede versie van, en kan je een hele tijd vooruit
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Bowiex schreef:Ik kan je vertellen dat je van het hele koffertje naw. niet meer gebruikt dan de kettingzweep en lock ring tool.
mogelijk dat je de conussleutels nog kan gebruiken igv. cup/conus naven.

Het setje is hopeloos verouderd tov. de huidige standaarden. 80% is niet bruikbaar op jouw Polygon.
Ja ik zat ook al te twijfelen; o.a. die kettingzweep is idd iets waarvoor ik dacht dit te kunnen aanschaffen, maar die kan je los ook best voor redelijke prijs kopen en een aantal andere dingen zou ik bij aanschaf hiervan dan weer dubbel hebben. Op zich is de prijs niet torenhoog maar is voor mij nu niet echt een efficiënte aanschaf.

Thx voor de overige input ook trouwens! :-q
Gebruikersavatar
Mart!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 1 november 2017, 11:48
Mijn mountainbike: Scott Aspect 910

Even een snelle melding dat de Lidl de fietsstandaard weer online beschikbaar heeft en ook nog eens in de aanbieding voor maar 24,99. Koopje volgens mij en een no-brainer voor iemand die hobbymatig aan z'n fiets sleutelt, nog niet zo'n standaard heeft maar geen zin heeft om meer geld uit te geven. Zelf erg tevreden over!

Afbeelding

https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Fietsst ... p100232982" onclick="window.open(this.href);return false;
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Dat ding is inmiddels toch eigenlijk altijd via Lidl-online te bestellen?
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
knrd
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: do 13 juli 2017, 21:12
Mijn mountainbike: is smerig!

Kapitein Iglo schreef:Dat ding is inmiddels toch eigenlijk altijd via Lidl-online te bestellen?
Heb het een tijdje geprobeerd maar hij was tot op heden elke keer niet leverbaar.
Nu heb ik hem dan toch kunnen bestellen. Ben benieuwd!
Gebruikersavatar
Mart!
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: wo 1 november 2017, 11:48
Mijn mountainbike: Scott Aspect 910

Kapitein Iglo schreef:Dat ding is inmiddels toch eigenlijk altijd via Lidl-online te bestellen?
Laatst zocht ik hem voor iemand en toen kon ik hem niet vinden, nu hij er weer op staat vond ik dat wel meldingswaardig :-q
wespa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 28 september 2015, 18:20

Mart! schreef:Even een snelle melding dat de Lidl de fietsstandaard weer online beschikbaar heeft en ook nog eens in de aanbieding voor maar 24,99. Koopje volgens mij en een no-brainer voor iemand die hobbymatig aan z'n fiets sleutelt, nog niet zo'n standaard heeft maar geen zin heeft om meer geld uit te geven. Zelf erg tevreden over!

Afbeelding

https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Fietsst ... p100232982" onclick="window.open(this.href);return false;
Top bedankt! Heb hem meteen besteld.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Is dat een beetje stevige machine?
Of is het duidelijk 'waar' voor dat geld?
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Echt stevig zou ik het niet noemen. De kunststof verbindingen zijn voldoende om de fiets te dragen maar daar houd het wel op.
Ik gebruik hem ondertussen alweer 2 jaar en voor mij is het voldoende, maar je krijgt inderdaad wel waar je voor betaald.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

OK, dan denk ik dat ik liever eerst een jaartje een krantenwijkje ga doen.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
D-man
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 667
Lid geworden op: do 22 januari 2015, 20:34
Mijn mountainbike: S-works Epic

Flow&Co schreef:Echt stevig zou ik het niet noemen. De kunststof verbindingen zijn voldoende om de fiets te dragen maar daar houd het wel op.
Ik gebruik hem ondertussen alweer 2 jaar en voor mij is het voldoende, maar je krijgt inderdaad wel waar je voor betaald.
Ik gebruik hem zelfs voor de E-mtb van mijn vriendin (22kg) Moet wel zeggen dat dat op het randje is, deze hang ik dan ook niet te hoog. Voor een normale bike is ie echt dikke prima vind ik!
Ik ben mij er eentje...
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3830
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

Mart! schreef:Even een snelle melding dat de Lidl de fietsstandaard weer online beschikbaar heeft en ook nog eens in de aanbieding voor maar 24,99. Koopje volgens mij en een no-brainer voor iemand die hobbymatig aan z'n fiets sleutelt, nog niet zo'n standaard heeft maar geen zin heeft om meer geld uit te geven. Zelf erg tevreden over!

Afbeelding

https://www.lidl-shop.nl/CRIVIT-Fietsst ... p100232982" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik wou deze net plaatsen, maar iemand is me al voor geweest zie ik.

Heb hem vanochtend besteld. Zo'n handig ding. Fietsmaatje had em al en wilde hem gelijk ook zelf hebben!
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Een prima ding! Gebruik 'm inmiddels alweer bijna 3 jaar.
Gebruikersavatar
PII
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 417
Lid geworden op: ma 21 maart 2011, 09:33

Deze werkstandaard recent aangeschaft en idd veel beter dan verwacht! :-q
Aan het weer ligt het niet...
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Vanaf maandag heeft Lidl een multitooltje en een fietspompje in de aanbieding.
AfbeeldingAfbeelding
modder zuigt!
Plaats reactie