cyclingvelo uit Hong Kong op ebay

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Ik was toe aan een nieuwe dropper en ik wilde persé een 200mm dropper hebben.

Na me vergaapt te hebben aan een 9point8 fall line 200mm bij Bike-Components toch maar besloten dat me een prijs van €564 incl verzenden me veel te gortig was!
https://www.bike-components.de/en/9Poin ... te-p52843/" onclick="window.open(this.href);return false;

Toen zag ik dit op ebay:
https://www.ebay.com/itm/9Point8-Fall-L ... 1385904632" onclick="window.open(this.href);return false;

Na even gemaild te hebben met de verkoper of het een originele echte betrof, waar positief op werd geantwoord, heb ik gok genomen want het prijsverschil was aanzienlijk! UIteraard betaald via Paypal, dus mocht de dropper niet geleverd worden, niet aankomen of toch fake blijken te zijn dan kan ik altijd via Paypal mijn geld terug (proberen) te halen.
€334 heb ik in totaal betaald, waarbij er nog €19 inklaringskosten bij kwamen. (cyclingvelo had namelijk op de verpakking gezet dat het een onderdeel van €35 was :tong )

Dus in totaal heb ik voor deze dropper €353 betaald. Toch onder de streep €211 minder.
Levertijd was 2 weken met track-and-trace.

Het is natuurlijk altijd een gok wat je uit china krijgt, wat je uiteindelijk betaald, hoe lang het duurt (vooral de douane in NL kan de wachttijd verdriedubbelen) maar tot nu toe heb ik goede ervaringen hiermee.

Garantie is natuurlijk lastig bij deze dropper, maar onderhoud is perfect zelf te doen (staan zeer goede video's online) en de onderdelen kan ik gewoon WEL bij BC bestellen. :winkie:
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Pfoe, zal ik eerst jou afwachten of gewoon meteen bestellen ?
Hopelijk blijft deze wel heel :winkie:
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Als we een maandje niks meer van je horen was het toch niet de juiste kwaliteit. ;-)
Laatst gewijzigd door awinkel op vr 22 juni 2018, 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

Haha! Velgen?
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3299
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Oeps..gevalletje iets teveel tegelijk doen. :lol:
doezel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1594
Lid geworden op: ma 26 september 2011, 15:59
Mijn mountainbike: Evil the Following & Zealous Division & ProPAIN Rage

tiewrap schreef:Pfoe, zal ik eerst jou afwachten of gewoon meteen bestellen ?
Hopelijk blijft deze wel heel :winkie:
Tjah, àlles gaat een keer stuk (zeker bij mij) En dan is het maar de vraag of het aan het materiaal, aan het gebruik of (hoogstwaarschijnlijk) beide ligt.

Hoe dan ook; ik ben nog steeds redelijk experimenteel aangelegd. Reviews zijn leuk maar ik wil toch ook graag een eigen mening vormen of iets doezelproof is.
Crusher Propain Rage
Don't Shoot Evil The Following
Antibike Zealous Division
Plaats reactie