Ervaringen met S tec sports

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Daerrsa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 29 maart 2018, 16:39

Goedemiddag. Ben nieuw op dit forum. Was benieuwd naar jullie ervaringen met S tec sport uit Schermbeck. Heb daar een Rotwild gekocht dec 2017. Leverdatum +/- maart 2018. Krijg weinig te horen wanneer de fiets geleverd gaat worden. Div. keren gebeld maar geen duidelijke antwoorden en de leverancier verwijst naar de handelaar.
Gebruikersavatar
ultimateme
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4816
Lid geworden op: wo 29 september 2004, 20:08
Mijn mountainbike: Canyon Exceed CFR

Welkom op het forum. Prima plaats om ervaringen uit te wisselen zoals je zult gaan merken.

Maar je vraag had beter hier geplaatst kunnen worden: http://www.mountainbike.nl/forum/viewforum.php?f=22

Maar om je vraag te beantwoorden, heb goede ervaringen met die zaak. Ben er jaren geleden wel eens geweest. Komt vast goed.
Daerrsa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 29 maart 2018, 16:39

Dank je voor je raad. Wil je het artikkel verplaatsen voor mij? Bvd
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Daar moet je mij dan weer voor hebben ;)

Bij deze dus. Wat betreft je vraag meteen een tegenvraag: Heb je de fiets al betaald of niet?
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7363
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Ik heb er ook een fiets vandaan die destijds ook in december besteld is en medio maart geleverd zou worden... Met die fiets drie garantiegevalletjes gehad waarbij ze prima service geleverd hebben en ook de communicatie omtrent het probleem en de te volgen procedue was snel en professioneel. Ik heb er wel zelf voor gekozen om alle communicatie in het Duits te doen; of daar een verschil in zit kan ik dus niet beoordelen.

Als ik edoch een verbeterpunt zou moeten noemen, dan is het de communicatie over lead times. Ik snap an sich dat niemand er wat mee opschiet wanneer ze dingen communiceren waarover eigenlijk geen duidelijkheid is en ik vind niets irritanter dan 'nee volgende week, nee volgende week' wanneer men eigenlijk niets in handen heeft om dat op te baseren, maar af en toe hoop je toch iets pro-actiever op een status update tussen bestelling en "hij staat er"...


Volgens mij is hun normale procedure een relatief klein aanbetaling (al kan dat anders zijn tussen fietsen die toch al bij de importeur besteld zijn als winkelvoorraad en fietsen die volledig op klantorder besteld worden) en de rest bij levering.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Daerrsa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 29 maart 2018, 16:39

Dank je
Daerrsa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: do 29 maart 2018, 16:39

Nee een aanbetaling van 200 euro.
Heb echter een beetje het idee dat men niet toegeeft dat er problemen zijn met leveringen en dat het extra maanden kost om daadwerkelijk te leveren.
Plaats reactie