Black Friday 2017

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
Merijn.
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 576
Lid geworden op: do 16 juni 2016, 16:00
Mijn mountainbike: staat in de kelder

Ook Futurum Shop doet mee met Black Friday.
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Bike-discount geeft vandaag 10% korting op Shimano en Radon. Korting geldt ook voor artikelen in de uitverkoop. Zo zijn bijvoorbeeld de remsetjes BR-M445 met €36,51 en BR-M506 met €54,82 nu spotgoedkoop.

Bikester doet ook mee met 15% korting op alles dit weekend.
modder zuigt!
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Net een setje 5/10 freerider elements voor €88,- (-15%) incl verzending bij Wiggle gescoord :)
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Schei toch uit man. Allemaal dezelfde kortingen als t hele jaar door. In europa is er toch geen black friday. Alleen marketing gezwets.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
joen
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: ma 21 december 2015, 21:06
Mijn mountainbike: Cube LTD SL

15% korting is ook niet echt speciaal. ik denk dat er maar heel weinig fietsenwinkels zijn waar dat niet af te dingen is. 10% minder kan altijd en voor 15% moet je een klein beetje meer je best doen.
toch leuk en interessant om te zien hoe korting werkt, zo vond ik laatst een foto van iemand die 2 pakjes paté had, 1 met bonus voor zal maar zegguhh 1.89 met een normale prijs van 2.15 en vervolgens een pak zonder bonus voor 1.89 :lol: toch zal ik zeer in m'n nopjes zijn als ik paté koop wat in de bonus is :roll: :lol:
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Het zal wel...ik hou die dingen al 2 weken in de gaten en heb ze tot nu toe nergens onder de €100,- gezien. 15% mag dan niet heel veel zijn maar €87,77 is nog altijd beter dan €106,99 bij de usual shops.
Black friday, sinterklaas of de paashaas is niet boeiend, 2 tientjes is 2 tientjes.
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13025
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

TenZNL schreef:Het zal wel...ik hou die dingen al 2 weken in de gaten en heb ze tot nu toe nergens onder de €100,- gezien. 15% mag dan niet heel veel zijn maar €87,77 is nog altijd beter dan €106,99 bij de usual shops.
Black friday, sinterklaas of de paashaas is niet boeiend, 2 tientjes is 2 tientjes.
:-q

Is inderdaad een mooi prijsje. Hoor graag nog eens of ze inderdaad waterdicht(er) zijn...!

Ik heb zelf bij cyclestore.co.uk twee hele goede deals gescoord: een Endura Singletrack jack voor 66,- en een Bell Super3 Mips voor 110,-. Kan geen Black Friday tegenop :winkie:
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Dennisvdb
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 891
Lid geworden op: ma 23 maart 2015, 21:44

joen schreef:15% korting is ook niet echt speciaal. ik denk dat er maar heel weinig fietsenwinkels zijn waar dat niet af te dingen is. 10% minder kan altijd en voor 15% moet je een klein beetje meer je best doen.
toch leuk en interessant om te zien hoe korting werkt, zo vond ik laatst een foto van iemand die 2 pakjes paté had, 1 met bonus voor zal maar zegguhh 1.89 met een normale prijs van 2.15 en vervolgens een pak zonder bonus voor 1.89 :lol: toch zal ik zeer in m'n nopjes zijn als ik paté koop wat in de bonus is :roll: :lol:
Kan wel zijn, maar ik heb onlangs offertes aangevragen bij verschillende webshops voor onderdelen om 2 complete fietsen op te bouwen (en dat waren toch echt serieuze bedragen met 2x Bronson CC frame, DVO, Eagle en alles carbon), kreeg doodleuk maar 5% korting als ik overboekte ipv Paypal. En dat was alle korting die ik kon krijgen...
jimbo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 411
Lid geworden op: di 27 december 2005, 22:36

Natuurlijk is iedere korting mooi meegenomen maar dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat het hier ook ' ineens' black friday' is omdat het zo hip is maar de kortingen zijn meestal niet hoger dan bij reguliere uitverkopen of modderdagen of wat dan ook. Het lijkt nog niet een beetje op wat ze in de usa doen met kortingen waar mensen een nacht voor in de rij staan of elkaar de harses voor in slaan.
Ik mountainbike niet, ik hobbel wat door de bossen.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Kapitein Iglo schreef: Is inderdaad een mooi prijsje. Hoor graag nog eens of ze inderdaad waterdicht(er) zijn...!
Elements zijn behoorlijk waterdichter, laatst over de weg terug door echt stromende regen en pas na 10 min natte voeten. :-q

(thx btw weet ineens dat mijn schoenen idd achter de bank bij de convectorput lagen :lol: )
Plaats reactie