Maxxis prijzen 2.6 en up banden

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Gezien op het web:

Maxxis slash their 2.6 + tyre prices.
With the well-deserved popularity of the latest 2.6 and larger Maxxis tyres, OEM and UK sales have been astronomical, even at an eye-watering price tag. Now the costs of expensive moulds have been covered, Maxxis are keen to pass the savings back to the customer and will be slashing 37% off the price tag with immediate effect of all 2.6 and larger tyres.


Gaat dit ook voor de Duitse en Hollandse webshops gelden?
BC is nog 80 eur voor de 3C
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

37% zullen er in NL en Duitsland niet veel op mee kunnen gaan. Tenzij de distributeur ze ineens in de aanbieding doet voor de handelaar... Ik ga het in ieder geval niet redden. Dat zou betekenen verkopen met verlies. :((
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Mud mate, als Maxxis de prijzen verlaagd is dat de distributeur en kun jij ze goedkoper inkopen, toch?
en ik lees geen aanbieding, maar structureel vanuit Maxxis zelf. Jouw reactie is ook wel informatief.
Sorry dat ik refereer naar de webshops, realiteit is dat ik daar mijn banden koop.

Ik lees op de UK sites veel over Maxxis, maar 2x de prijs van Schwalbe weerhoudt me.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Heckler40 schreef:Mud mate, als Maxxis de prijzen verlaagd is dat de distributeur en kun jij ze goedkoper inkopen, toch?
en ik lees geen aanbieding, maar structureel vanuit Maxxis zelf. Jouw reactie is ook wel informatief.
Sorry dat ik refereer naar de webshops, realiteit is dat ik daar mijn banden koop.

Ik lees op de UK sites veel over Maxxis, maar 2x de prijs van Schwalbe weerhoudt me.

Enjoy!!
Nou bij de distributeur heb ik die verlaging nog echt niet waargenomen... Of de nieuwe rekening die met de nieuwe voorraad wordt opgestuurd moet ineens 37% lager gaan uitvallen... :lol: :lol: :lol:

Maar de kwaliteit is het prijs verschil, t.o.v. Schwalbe, wel waard hoor :wink:
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2917
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

mud mate schreef:
Heckler40 schreef:Mud mate, als Maxxis de prijzen verlaagd is dat de distributeur en kun jij ze goedkoper inkopen, toch?
en ik lees geen aanbieding, maar structureel vanuit Maxxis zelf. Jouw reactie is ook wel informatief.
Sorry dat ik refereer naar de webshops, realiteit is dat ik daar mijn banden koop.

Ik lees op de UK sites veel over Maxxis, maar 2x de prijs van Schwalbe weerhoudt me.

Enjoy!!
Nou bij de distributeur heb ik die verlaging nog echt niet waargenomen... Of de nieuwe rekening die met de nieuwe voorraad wordt opgestuurd moet ineens 37% lager gaan uitvallen... :lol: :lol: :lol:

Maar de kwaliteit is het prijs verschil, t.o.v. Schwalbe, wel waard hoor :wink:
denk je?, ik merk weinig verschil tussen de magic mary en de dhf, hooguit dat de magic mary wat meer grip heeft als het nat is, en dat voor de helft van het geld :-D

maar als de dhf en rekon in 2.6 wat goedkoper worden, en de nwe conti baron 2.6 me niet bevalt, er wel weer een maxxis set komt
Bird Aeris 9 blurple
Plaats reactie