Athleteshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Zouden ze in fin. problemen zitten ?
Hierdoor krijgen ze niet meer aangeleverd en daardoor kunnen ze niet meer leveren aan de klanten ?
Als dat zo is, dan is dat het begin van het eind. Ik zou annuleren en geld terugvragen ;)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2009
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

KevinBel schreef:Als er iemand nog een poging wil wagen:

Code: Selecteer alles

Kunnen we het goedmaken?  
Onlangs is jouw bestelling geannuleerd omdat jouw product niet geleverd kon worden; ons excuses hiervoor. De afgelopen weken hebben we heel hard gewerkt aan het verbeteren van onze samenwerkingen om hierdoor toekomstige leveringsproblemen te voorkomen. 
​​
Wij willen het graag goed maken met jou; daarom geven we je 15% korting op je volgende bestelling. 

We kijken er naar uit om jou weer terug te zien op Athleteshop.nl!
 
ATHLETESHOP-15
15% éxtra korting op alles
Geldig t/m 31-05-2018
CODE: ATHLETESHOP-15
Leuk om eens ATHLETESHOP-75 te proberen :D

Ik heb 1 bestelling gedaan, ging niet goed, na bellen wel netjes geld terug.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Nou, na 5 delay's ook maar geannuleerd..

Hier moet meer aan de hand zijn want hoe kan dit bedrijf nog..in bedrijf...zijn!?
Mark-xt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1131
Lid geworden op: za 12 januari 2008, 16:55

Lijkt een gevalletje te hard gegroeid en de zaken niet meer onder controle krijgen. December vorig jaar zijn ze verhuisd naar een groter pand en aansluitend is het gezeik begonnen.
modder zuigt!
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

ok, een redelijk risicoloze herkansing...
ik had nog de verzendkosten op mijn account teruggekregen (wilden ze niet terugstorten), dus net een pomp besteld van 18 euro... ik ben benieuwd :D

Verwachte levering op 07-06-2018.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Zit nu ook al 13 dagen op mijn geld te wachten!!
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

Dreezz schreef:ok, een redelijk risicoloze herkansing...
ik had nog de verzendkosten op mijn account teruggekregen (wilden ze niet terugstorten), dus net een pomp besteld van 18 euro... ik ben benieuwd :D

Verwachte levering op 07-06-2018.
haha, zelfs dat gaat niet goed.
keurige mails, ding niet op voorraad, of ik het een paar euro duurdere alternatief voor dezelfde prijs wilde hebben? ja, dat is goed.
daarna een mail dat de ander toch ook op voorraad komt, en welke van de 2 wilt u nu? doe de duurdere toch maar. Ok, gaan we doen...
en toen werd het weer: verwachte levering op donderdag. En dan zonder bericht weer de afspraak niet nakomen... Na, een mail weer de gemakkelijke excuses, en een toezegging die ze weer niet nakomen.
manman, wat een ballentent.
Ik ga mijn geld maar terugvragen :-{

edit: oh, wacht... ik heb ze al gemaild zie ik :lol:
"Het is donderdag, en weer heb ik geen verzendbevestiging...

elke webshop is vandaag de dag bestellen en een dag later in huis. bij jullie is het de vraag of het er binnen 1 maand is, of dat je uiteindelijk de order maar weer cancelt.

en nee, dit is niet mijn eerste negatieve ervaring.

het gaat goddorie om een courante fietspomp, manman.

en nu?"
biking1
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 245
Lid geworden op: zo 21 augustus 2011, 20:36

Ik probeer ook mijn geld terug te krijgen maar het lijkt een redelijke kansloze actie te worden. Je kunt evt ook bestellen met "achteraf" betalen. Ik ga maar eens kijken of ik op die manier het e.e.a. verrekend krijg.
There's old pilots and there's bold pilots. But there's no old bold pilots ;-)
Dockie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 11 september 2006, 23:32
Mijn mountainbike: Van Nicholas Tuareg/ Singular Swift

Zoals te verwachten, failliet, hoop dat iedereen z'n geld terugkrijgt.
http://www.dvhn.nl/groningen/Online-spo ... 25947.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

hmmm, kon niet uitblijven als je de berichten zo zag/las.
mijn fietspomp is er nóg niet, gisteren (!) wel een reactie, met wederom excuses en dat hij binnen 5 dagen op de post gaat. nou, ik ben er bang voor...

edit: website is ook onbereikbaar op dit moment.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Naar je geld en spullen kun je fluiten. In dit soort gevallen wordt een curator aangesteld. Belastingdienst is schuldeiser nummer een, daarna de bank> Distributiecentrum van 8000m2 moet ergens van betaald worden. Klanten zullen de laatste in de rij zijn. En kunnen doorgaans het beter op hun buik schrijven, dan heb je meer :lol:

Tijdje terug al besloten met nog slechts een paar winkels zaken te doen. Winkels waarvan ik ervaren heb dat ze service leveren (Online: bike-components, Rose, bike24 en Hibike. Waarbij veruit de meeste spullen bij bike-components vandaan komen. Offline: Cycleworks en MTBworks).
De overige winkels negeer ik (uit zondering was inderdaad Atheleteshop omdat die als een van de weinige Sunrace konden leveren. Dat ging goed, mazzel gehad).
Dreezz
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 966
Lid geworden op: di 11 februari 2003, 19:47
Mijn mountainbike: C'dale fsi carbon 1 '15

18 euro is de strop. gelukkig had ik niks duurders meer in bestelling staan, hopelijk andere forumleden ook niet. maar reken maar dat er heel veel gedupeerden zijn. onvoorstelbaar hoe mensen eindeloos aan het lijntje werden gehouden, na aandringen een toezegging kregen die niet werd nagekomen. ik las iets over 100 personeelsleden... ik zou persoonlijk heel erg blij zijn als ik niet meer bij zo'n onbetrouwbaar bedrijf (waar je mogelijk zelf ook moet liegen voor de kost) zou hoeven werken.

dank voor je rijtje betrouwbaren Jurriaan :-q
Gebruikersavatar
woodsen
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 21 juni 2012, 19:36
Mijn mountainbike: VOTEC F7 AM-2 / KONA UNIT

Had een SunRace CSMX3 (58 eu) in de bestelling staan sinds begin mei... 100.000 x gebeld en gemaild. Toezeggingen, beloftes en nog veel meer. Alles bij elkaar gelogen dus. Kan daar echt kwaad om worden. Bijna 60 eu weer weggegooid... Ik wil die cassette gewoon hebben! Ik had beter moeten weten met Athleteshop!
:x :x :evil: :evil: :((
Happy Trails
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

je kan via je bank/credit card nog een poging doen het geld terug te krijgen en anders hier in de rij aansluiten:
https://www.athleteshop.nl/customerserv ... conditions" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
woodsen
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 21 juni 2012, 19:36
Mijn mountainbike: VOTEC F7 AM-2 / KONA UNIT

Maar eens een poging doen dan, je weet het nooit...
Happy Trails
Plaats reactie