Bikeshop met voorraad regio Antwerpen?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Weet iemand nog een behoorlijke bikeshop in de regio Antwerpen? Ik heb wat klein shimano spul nodig (kabels, remleidingen, remolie, etc) en heb nog wat eco-checks op te maken. Voorraad is natuurlijk handig maar wachten op een bestelling is ook geen probleem.

Alvast bedankt :-q
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Maar als je kan wachten op een bestelling kan je toch ook online je spullen halen? (Ik heb geen idee wat een eco check is overigens, wordt dan gekeken hoe groen je fiets is)
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Eco cheque en geen check dus :wink:
Ecocheques kan je gebruiken voor de aankoop van ecologische producten en diensten. Een ecocheque is een extralegaal voordeel dat een werknemer van zijn werkgever krijgt. Deze cheques zijn vrij van belastingen en sociale zekerheidsbijdragen. Mooi meegenomen dat je daar ook fiets(onderdel)en van kunt kopen :-q
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7385
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Tja, wat is in de buurt van Antwerpen. Van Eyck heeft doorgaans wel de nodige voorraad.

Die kl*te dingen zijn overigens tegen iedere vorm van vrije marktwerking IMHO, aangezien je ze alleen bij deelnemende bedrijven kunt inwisselen en alleen Sodexo en consorten er echt wijzer van worden. En echt ecologischer wordt het er ook niet van (zelfs gecomprimeerde CO2 kun je ermee kopen)...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5650
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Bedoel je Van Eyck sport in Sint-Pauwels, Cheeta?
nielsvo schreef:Eco cheque en geen check dus :wink:
Ecocheques kan je gebruiken voor de aankoop van ecologische producten en diensten. Een ecocheque is een extralegaal voordeel dat een werknemer van zijn werkgever krijgt. Deze cheques zijn vrij van belastingen en sociale zekerheidsbijdragen. Mooi meegenomen dat je daar ook fiets(onderdel)en van kunt kopen :-q
My bad, cheque idd.
Als grenswerker betaal je dus wel (NL) belasting over die dingen. Ze moeten dus op, anders gooi ik geld weg.
Maar idd, m`n Garmin is er ook van betaald. Die kwam trouwens van AS Adventure (Schoten) maar op dat vlak hebben ze erg weinig.
Plaats reactie