ubyk uk

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Wat kunnen hun eraan doen als het ff wat langer bij de post blijft liggen??
Mischa1970
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 29 september 2014, 18:21
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 300 TFS

Ik vind het afdoen met kijk maar of het bij het postkantoor ligt niet van bijzonder goede service getuigen. Wat mij betreft ligt het uitzoeken wat er met een bestelling is gebeurd aan de kant van de afzender.
Mischa1970
All rounder
All rounder
Berichten: 125
Lid geworden op: ma 29 september 2014, 18:21
Mijn mountainbike: Merida Big Nine 300 TFS

Even terugkomend op mijn eerder bericht, de dropper is gisteren eindelijk bezorgd na een maand gewacht te hebben. Fout blijkt dus bij royalmail te liggen. Verpakking was aardig beschadigd (misschien doordat douane het gecontroleerd hadden), maar de dropper werkt in ieder geval. Wat ik mij wel afvraag is of je als bedrijf zaken moet doen met royalmail want als ik zo lees op internet ben ik niet de enige waar het mis bij gaat. Binnenkort nog maar een herkansing geven, de dmr vault flatpedals zijn daar zo'n 30 euro goedkoper dan andere webshops.
peerke35
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 191
Lid geworden op: ma 5 september 2011, 23:10
Mijn mountainbike: trek Superfly FS7 2014

Afgelopen week een shifter en een derailleur van het bedrijf binnen gekregen. Order is prima verlopen. Het duurt idd wel even voor het op de deurmat ligt, maar goed, goedkoper kon ik het niet vinden in ieder geval.
Plaats reactie