Ben ik bedonderd door BikeInn?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Gesloten
Ritchey79
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 9 december 2016, 20:57

Ik dacht bij BikeInn een Cannondale CFR Pro fietsshirt te kopen. Nu heb ik tijdens de betaal stappen mij ook geregistreerd wat je bij zoveel webwinkels kunt doen. Na bevestigen kreeg ik geen bevestiging e-mail. Nu wil ik een e-mail sturen maar ik mij probeer in te loggen gebeurd er niets en door te doen alsof ik mijn wachtwoord vergeten ben krijg ik de melding dat het e-mailadres onbekend is. Om aan een adres te komen moet je helaas ingelogd zijn en verder lijkt de site ook niet lekker te werken :~

Ik wil graag eerst een mail sturen voordat ik ga proberen te bellen (schijnt ook een ramp te zijn). Nu lees ik dat men contact kan krijgen via een gmail adres. Misschien dat iemand mij aan dit adres kan helpen want het geld is inmiddels nu ook van mijn creditcard gehaald.

BvD en groetjes, R.
Midstar
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 18
Lid geworden op: ma 10 oktober 2016, 19:37
Mijn mountainbike: Cube Race One LTD
Contacteer:

Ik heb zelf goede ervaring met bikeinn, ik kan ook gewoon nog inloggen,
en je kan contact op nemen met het contact formulier.
Probeer eens een nieuw account aan te maken met een tweede mailadres (even nieuw aanmaken), of via een vriend etc..
Dan even inloggen en je probleem voorleggen, komt vast goed.
Gebruikersavatar
nielsvo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1649
Lid geworden op: zo 5 maart 2006, 20:45
Mijn mountainbike: Pivot Mach 429SL

Met een credit card betaling hoef je ook niet echt te vrezen...claim indienen bij de maatschappij en je hebt daarnaast meestal 6 maanden garantie op de aankoop.
Maar ik zou het eerst via de normale manier proberen (mail/telefoon)...overal kan er wel eens iets fout gaan.
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1068
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Heb ooit iets besteld bij outletinn, dat is van dezelfde club. Ik weet niet eens meer precies wat er toen ookalweer was, maar contact verliep alles behalve soepel toen. Bij mij staat 'ie in ieder geval op mijn lijst 'nooit meer iets bestellen'.
WelkomBuiten
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 243
Lid geworden op: di 31 maart 2015, 10:24
Mijn mountainbike: Titus Ti Fireline Evo
Contacteer:

Verzending gaat volgens mij uit Spanje. Ooit schoenen (dressinn) besteld die te krap bleken. Terugsturen naar Spanje op eigen kosten. Vervolgens toch maar gewoon bij Zalando besteld. Werden prijzige schoenen door de retour.
Buitenspeler met extra aandacht voor moeilijke mensen.

Buiten is het beter! - Facebook - Instagram - Twitter
bonzaiking
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 629
Lid geworden op: zo 28 februari 2016, 21:49
Mijn mountainbike: gt zaskar/ superior team 29er

je kan ze ook bellen dat heb ik gedaan en het probleem werd toen opgelost
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

2 posters die hun eerste bericht plaatsen over een spaanse webshop en geheel toevallig tegelijkertijd nog een andere nieuwe poster die linkt naar een spaanse site die is gevuld met stockfoto's, dan weet ik niet wie er nou bedonderd wordt.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Had I Cannondale Myself daar ook geen jas gekocht waarvan de mouwen verkeerd om eraan genaaid waren?
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5580
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... it=bikeinn" onclick="window.open(this.href);return false;

:-D

CC maatschappij om een terugboeking vragen en die site links laten liggen.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Hier verder aub: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... it=bikeinn" onclick="window.open(this.href);return false;
Gesloten