wielerkledingoutlet.net

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
vdvalain
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 21 december 2009, 21:02

Hoi bikers ;

Heeft iemand van jullie ervaring tot aankopen van kledij bij wileroutlet.net ??

Ik heb nammelijk 3 weken geleden een wieleroutfit besteld en betaald en het enige dat ik op mail heb gekregen is dat de betaling ok was maar verder niets . Ik heb ook reeds een mailtje gestuurd naar wielerkledingoutlet.nl maar ik krijg daar geen antwoord op ??
Ik begin mij toch wat vragen te stellen daarbij ?

Graag oprechte reacties aub .
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

Grappig, heb daar ook eens gekeken, goedkoop en overjarig. Kijk ik onder het kopje verzenden en retourneren dan is dat een vertaalde pagina en daar krijg ik altijd jeuk van... Zie hieronder:
Verzenden & retouren
Het verschepen Beleid:
Snelle Verzending naar wereldwijd! Geen belasting!
Zodra u uw bestelling plaatsen door te klikken op de "Kassa" knop, zal u de pagina orderbevestiging zien en een e-mail met uw ordernummer zal naar u worden verzonden. Als u niet de bevestigingsmail ontvangt, Contacteer ons via email op deliastephens885@gmail.com.
expediteur
We gebruiken meestal DHL, EMS, UPS of FedEx om je items te leveren, direct aan uw deur.
Levering informatie
Zorg ervoor dat het invoeren van een juiste verzendadres is van vitaal belang bij het plaatsen van een bestelling, evenals het telefoonnummer en e-mailadres. Ons bedrijf is niet verantwoordelijk voor terugzending indien u ons een onjuist afleveradres.
Custom
U hoeft geen zorgen te maken over de vraag of het pakket de aangepaste succes kan passeren. Wij werken samen met de rederij te helpen klanten af te douaneprocedures. En je meestal niet nodig om geen belasting te betalen. Tot nu toe, de Douane aangifte percentage van onze producten 100% bereikt.
Verzending naar alternatieve adressen
In een poging om frauduleuze bestellingen te voorkomen, vragen wij alle eerste bestellingen te verzenden naar het factuuradres creditcard. Vanwege de aard van online transacties, is het voor ons niet mogelijk om face-to-face verificatie van de verstrekte informatie uit te voeren. We staan ​​elke volgende bestelling te verzenden naar een ander adres. Als je je eerste keer bestelling op een alternatief adres, neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij en hebben de alternatieve afleveradres toegevoegd als een erkende 'Verzenden naar' adres voor onze verificatie.
Retourneren
U kunt uw producten voor een volledige terugbetaling (minus verzendkosten) terug te keren als ze zijn ongeopend en in een verkoopbare toestand naar het onderstaande adres.
E-mail ons en laat ons weten welke producten u zal terugkeren. Zorg ervoor dat de producten veilig en stevig verpakt. Wij kunnen geen aansprakelijkheid aanvaarden voor goederen die verloren gaan of beschadigd raken tijdens het rendement proces. Wij verzoeken u daarom vragen om een ​​Certificaat van Posting bij het retourneren van producten per post. Zodra we de onderdelen hebt ontvangen, zal een terugbetaling worden actioned binnen 14 dagen.
Uitwisselingen
Als om welke reden je hebt het verkeerde product of de gewenste maat en het is onze schuld zullen we blij zijn om te betalen voor de retourzending kosten en zend u het juiste product, zonder extra kosten. We beweren dat de echte producten zijn beetje anders dan beeld met kleur, kwaliteit en ga zo maar door, veroorzaakt door afdrukken. Als je het hebt en "tegenstelling". We kunnen niet terug te betalen! Let op: U wordt verplicht om de terugkeer verzendkosten en andere, latere kosten
betalen. Annuleren van uw bestelling
Je hebt het recht om uw bestelling te annuleren voordat leveren! Maar je moet contact met ons op tijd. Als u onze checkout-proces heeft voltooid en uw bestelling nog niet is verzonden, zullen wij uw bestelling direct annuleren en betalen u het volledige bedrag. Als u wilt annuleren uw bestelling na te leveren. We kunnen geen geld aan u terugbetalen. Hoop dat je kon de schade die het zou leiden tot begrijpen.
Goederen moeten worden geretourneerd in onbeschadigde en verkoopbare staat binnen 14 dagen.
Zodra we de oorspronkelijke order items hebben ontvangen zullen wij dan uw geld terug binnen 7 werkdagen.
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

M.a.w. hier ga ik niet bestellen... Als het invullen van het adres van vitaal belang is....
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
Plaats reactie