moto-leder.com | AXO Downhill Crossing shoe

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Sjoerd001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 14:08
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 c:62 Race 29

Hallo, ik ben op zoek naar nieuwe MTB schoenen en wil wat meer 'skate' achtige schoenen ipv de Shimano's die ik nu heb.

Allereerst was mn oog gevallen op de 661 Filter Shoes, maar die kan ik nergens meer in het grijs met rood in mijn maat vinden. Chainreaction heeft ze dus wel, maar niet in mijn maat. Ze houden me nu al 3 maanden aan het lijntje met de melding dat ze begin vd volgende maand binnenkomen...

Dus ik ging zoeken naar een alternatief.

Ik vond op FC Moto (een goede site voor motorkleding etc) een goed alternatief, namelijk AXO Downhill Crossing shoes. Ik ken het merk niet, maar voor die prijs op die site wilde ik het gokje wel wagen. Echter pech, want ze hebben mijn maat niet meer.

Toen op de schoen gaan Googlen en kwam ik uit op de site moto-leder.com. Nooit van gehoord. Hier staan de schoenen er zelfs voor nog minder geld op en hebben ze blijkbaar alle maten nog...... Ik vind het allemaal een beetje te mooi overkomen om waar te zijn en vertrouw het niet. Er staan ook geen reviews bij de producten, etc. Aan de andere kant is de site wel goed gevuld met artikelen etc. Maar toch vind ik de site nergens echt terug, het merk schoenen overigens ook niet. Ik wilde contact met ze opnemen maar hun contact formulier werkt niet, de afbeelding laadt namelijk niet :-q

Hebben jullie ervaringen met deze site?
Kennen jullie dit schoenenmerk?
Hebben jullie tips voor een andere webshop die deze schoenen verkoopt?

Thanks!
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

het merk heb ik wel in voornamelijk italiaanse winkels zien liggen, maar heb er verder geen ervaring mee.
http://www.axo.com/us/company/" onclick="window.open(this.href);return false;

die site zou ik vergeten, als ik het adres google zegt tripadvisor dat er een restaurant zit.
https://www.tripadvisor.nl/Restaurant_R ... trict.html" onclick="window.open(this.href);return false;

deze kwam ik ook tegen:
http://forums.whirlpool.net.au/archive/2473879" onclick="window.open(this.href);return false;
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Over het merk Axo zou ik me geen zorgen maken. Net als bijvoorbeeld Alpinestar en Sidi maakt Axo al een tijdje schoenen, voornamelijk motorschoenen...

Winkel zegt mij ook niets, maar het is ook meer een Duitse webshop voor motorrij-accesoires natuurlijk... Zou de ervaring ermee eens op en Duits motorforum checken.
Sjoerd001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 14:08
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 c:62 Race 29

Afgelopen dagen heb ik er geen beter gevoel bij gekregen. Het is een vage site. Die schoenen heb ik na ongeveer 5 pagins in Google ook nergens gevonden. Wel contact gehad met de fabrikant, maar die geeft een beetje te korte antwoorden en heeft geen alternatief voor me.

Dus een streep door die schoenen. Gisteravond verder gezocht en toen vond ik op chainreaction toch weer Shimano's, maar dit keer een wat 'leuker' model. Dus die maar besteld :) Thnx voor het meedenken in ieder geval.
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

OK... :-q Maar heb je nu bewust voor een SPD schoen gekozen? Of zit het gat standaard dicht bij die schoenen... En moet je het stuk rubber verwijderen indien je spd plaatjes wil monteren...

Niets mis met SPD natuurlijk, maar dacht dat je een non-SPD schoen zocht...
Sjoerd001
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 234
Lid geworden op: wo 10 mei 2006, 14:08
Mijn mountainbike: Cube Stereo 140 c:62 Race 29

Ik wil wel weer SPD, vind ik fijner rijden (blijf dan altijd goed op de pedalen). Die 661's hadden ook SPD compatibiliteit overigens.
Plaats reactie