Brake-stuff.de

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

http://www.brake-stuff.de/

Gisteravond een mailtje gestuurd voor een offerte omdat ze hier wel over de het juiste materiaal beschikken waar schijven van gemaakt dienen te worden (op mijn werk dus niet).

Vanmorgen al een reactie voor mijn custom zelf ontworpen schijven.

Afbeelding

Nette prijzen, maar wel een stukje duurder dan een normale schijf. Je kunt ook niet zelf ontwerpen en het aan hen over laten, maar dan weet je nog niet echt wat ze er van gaan maken...

Mooiste is natuurlijk als je zelf een schijf ontwerpt, die ze dan nog even nakijken alvorens ze hem gaan snijden. Weet niet of er Nederlands gesproken wordt, maar met je Engels en Duits zullen ze je in ieder geval snel antwoorden... :-q

Zelf heb ik de iges, step en dxf file gestuurd naar ze. In principe hebben ze bij dit soort "simpele" schijven wel genoeg aan een dxf file. Met een gewoon handschetsje kunnen ze ook wel wat, maar daar hebben ze wel wat meer werk aan... ;)

Over ongeveer 2 weken zijn de mijne klaar... :-D
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Even heel nieuwsgierig: maar wat kost dat nu dan, jouw ontwerp laten maken?
Suntoro
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1847
Lid geworden op: vr 4 juni 2010, 15:15
Mijn mountainbike: is voor sommigen een monster, voor mij gewoon zachtaardig... :)

Ik heb maaf2 overigens een PBtje gestuurd. Net zoals bij wielbouwers wil ik geen prijzen plaatsen. En zul je het betreffende bedrijf zelf maar moeten mailen voor een offerte op maat... ;)

Prijzen vond ik persoonlijk netjes...
Plaats reactie