wieleroutfits.nl

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7840
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

Van de week zag ik een niet al te dure lange broek bij Wieleroutfits.nl. Volgens de site leverbaar binnen 1 a 2 werkdagen. Dus deze maar besteld.
Krijg ik vandaag een mail.... :-{ :~ :-{ :~ :-{

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bestelling bij Wieleroutfits.

We hebben zojuist contact gehad met onze leverancier en helaas te horen gekregen dat het artikel, Rogelli Caserta MTB loose fit fietsbroek lang, niet meer leverbaar is. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u de 2XL voorstellen als alternatief.

Indien u een keuze heeft gemaakt mag u dit ons laten weten door dit e-mail bericht te beantwoorden. Wij hopen dat wij u hiermee verder kunnen helpen. Indien u geen alternatief kan vinden, is het natuurlijk altijd mogelijk om uw aankoopbedrag retour te ontvangen.

Graag horen we van u.

Met vriendelijke groet,

Team Wieleroutfits
Wieleroutfits.nl

Uw order is aangepast naar de volgende status.

Nieuwe status: Wachtend

Indien u vragen heeft over de order gelieve te reageren op deze mail.


Sorry hoor, maar van dit soort bedrijven zakt echt mijn broek af. Zeg dan gewoon meteen dat je niks op voorraad hebt en moet kijken wat er wel ogf niet leverbaar is.... :evil:

EDIT:
Ik moet ze wel toegeven dat ze snel zijn met het terugstorten van het geld....
Alleen antwoord op de reactie van mijner zijde geven ze dan helaas weer niet.
bennie83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 14 oktober 2013, 11:41
Mijn mountainbike: Bulls copperhead 29 plus

Ben het wel met je eens wat betreft slechte communicatie naar de klant over voorraad statussen van artikelen bij veel "kleine" webwinkels.
Dit heb ik zelf ook al een aantal keren gehad.
Alle producten staan vaak op "voorradig" en als je iets besteld moet je wel even direct betalen en vervolgens kan je dagen wachten op je product.
Uiteraard kan het een keer per ongeluk voorkomen vooral bij (te)snel groeiende webwinkels die dan naast een fulltime baan "er even bij" worden gerund.
Nats
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 152
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 14:17

Ik koop hier nooit meer, 2x iets besteld omdat ze de enige waren met dit merk in NL. Beide keren problemen ondervonden. Slechte communicatie (geen), elke keer zelf om de status van de bestelling vragen. Iets wat binnen 2 dagen geleverd zou moeten worden, uiteindelijk 5 weken op moeten wachten, met andere woorden vrij weinig op voorraad. Bij aankomst zat er een gat in de kleding, weer terug. Ter compensatie een paar foei lelijke sokken gekregen.
ErHaa
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 10
Lid geworden op: zo 17 april 2016, 14:30
Mijn mountainbike: Giant Boulder '07

Ik heb afgelopen maandag (2 mei) een bibshort besteld bij deze webshop, enkele momenten later een automatisch bevestigingsbericht. Daags erop een verzendbevestiging en de 4e vond mijn vrouw het pakje in de brievenbus. Toegegeven, ik heb geen duur product gekocht dat snel het risico loopt om niet leverbaar of op voorraad te zijn. Evengoed, ik heb niets te klagen. Ze hadden ook nog een vage optie om hun Facebookpagina te liken voor 5% korting, dus da's ook mooi meegenomen. :)

[edit] Ik heb niet goed gekeken, ze hebben me niet hetgeen gestuurd wat ik besteld heb. Ik bestelde een korte bib, maar kreeg een driekwart. An sich geen punt aangezien ik liever lange dan korte broeken heb. Daarbij is het vervangend product ook duurder dan wat ik besteld heb, dus ik ga verder niet klagen.
jernij
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 847
Lid geworden op: di 16 december 2014, 20:24

mud mate schreef:Van de week zag ik een niet al te dure lange broek bij Wieleroutfits.nl. Volgens de site leverbaar binnen 1 a 2 werkdagen. Dus deze maar besteld.
Krijg ik vandaag een mail.... :-{ :~ :-{ :~ :-{

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw bestelling bij Wieleroutfits.

We hebben zojuist contact gehad met onze leverancier en helaas te horen gekregen dat het artikel, Rogelli Caserta MTB loose fit fietsbroek lang, niet meer leverbaar is. Onze excuses hiervoor. Graag willen we u de 2XL voorstellen als alternatief.

Indien u een keuze heeft gemaakt mag u dit ons laten weten door dit e-mail bericht te beantwoorden. Wij hopen dat wij u hiermee verder kunnen helpen. Indien u geen alternatief kan vinden, is het natuurlijk altijd mogelijk om uw aankoopbedrag retour te ontvangen.

Graag horen we van u.

Met vriendelijke groet,

Team Wieleroutfits
Wieleroutfits.nl

Uw order is aangepast naar de volgende status.

Nieuwe status: Wachtend

Indien u vragen heeft over de order gelieve te reageren op deze mail.


Sorry hoor, maar van dit soort bedrijven zakt echt mijn broek af. Zeg dan gewoon meteen dat je niks op voorraad hebt en moet kijken wat er wel ogf niet leverbaar is.... :evil:

EDIT:
Ik moet ze wel toegeven dat ze snel zijn met het terugstorten van het geld....
Alleen antwoord op de reactie van mijner zijde geven ze dan helaas weer niet.
Ook zoiets gehad inderdaad... Besteld en niet op voorraad, wel alternatief geboden tot €5 duurder, had hier geen trek aan, binnen 2 dagen geld terug en ook geen antwoord op mijn mail....
Canyon Grail CF SLX (01/2024)

Canyon Lux World Cup CFR LTD (07/2023)

Canyon Aeroad CFR (05/2022)
Rolla78
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 177
Lid geworden op: do 28 februari 2013, 18:30
Mijn mountainbike: Bulls Copperhead 3 27,5"

Hier twee endura shirts besteld. Volgens de site 1 tot 3 werkdagen levertijd. Is uiteindelijk 5 werkdagen geworden. Wel een mailtje gehad dat ze verstuurd werden maar dan weer geen track en trace code erbij. Net ff jammer en niet wat ik tegenwoordig van een webshop verwacht. Hier geld dus 1x maar nooit meer!
awinkel
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3295
Lid geworden op: za 10 oktober 2015, 21:11
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL SL 6.9

Ook hier een keer wat besteld. Ook ik kreeg verkeerde artikelen toegestuurd. Een lange mouw i.p.v. korte mouw, verkeerde kleur en ook waren een aantal producten niet meer leverbaar.
Hier bestel ik ook nooit meer iets.
BrianW
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: vr 19 augustus 2016, 22:34

Twee broeken besteld, waarvaan eentje 'direct leverbaar' en de andere 'binnen 1-2 dagen'. Duurde uiteindelijk 5 dagen tot ik de broeken binnen had. Eentje was te groot, dus teruggestuurd. Kon op het forumulier aangeven dat ik een maat kleiner wilde.
Duurde een paar dagen, maar ik had op de site al gezien dat hij niet leverbaar was in die kleur en dus maar alvast dezelfde broek in een andere kleur besteld, die werd wel snel geleverd. Pas toen ik de nieuwe broek al in huis had kreeg ik een mail dat de andere niet meer leverbaar was. Kon kiezen tussen geld terug of iets anders bestellen en een gratis bidon erbij... Geld terug dus.

Op zich wel prima geholpen dus, maar duurt allemaal veel te lang. Als je mailt krijg je een automatische reactie dat ze 'ernaar streven' om je mail binnen twee dagen te beantwoorden. Levertijden kloppen blijkbaar ook niet Geen ramp allemaal, maar niet echt wat je van een webshop verwacht in 2016.
Plaats reactie