UK-shop: Justridingalong

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Afgelopen week Asym velgen besteld bij:

http://www.justridingalong.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik zag dat deze shop hier nog niet vertegenwoordigd was, bij deze dus :-D Een mooie website met flink veel keuze uit onderdelen voor wielen! En met een Euro-valuta-optie, geen gerekend met de GBP dus.

Bij de velgen stond verzendklaar in 5 dagen, die zijn nu voorbij dus even een belletje eraan gewaagd. Ze hebben het na het gesprek uitgezocht en mij zojuist een mail gestuurd met de levertijd. En daarbij excuses voor de late reactie. Vooralsnog hebben zij mij keurig te woord gestaan en snel via mail gereageerd. Dat is wel positief zover al hadden ze zeker even wat pro-actiever mogen zijn. Velgen komen woensdag binnen en al naar gelang de drukte gaan ze waarschijnlijk woensdag ook de deur uit.

Let ook op: verzendkosten zijn niet mals maar dit komt omdat ze 24hrs service van UPS hanteren. Ben dus benieuwd of mijn velgen donderdag worden geleverd.

Prijzen voor de WTB Asym zijn wel aantrekkelijk, ik heb iets van 77 euro per velg betaald zonder verzenden. Maar twee velgen inclusief verzenden zijn net even duurder dan bijvoorbeeld bij Bike-Laedle.de waar 1 velg al 160 euro kost op dit moment.
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4077
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

Goede webshop, ik heb er mijn Dually en Blunt wielset vandaan en Fat frontwiel. Levert vlot, duideijke afspraken en heeft vaak "bijzonder" nieuw spul vlot op voorraad. Niet echt goedkoop trouwens! Heeft binnen de UK blijkbaar een uitstekende reputatie als wielbouwer.
Levertijd shipping is vanuit UK vaak niet exact te plannen, is mijn ervaring.
Michiel
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1357
Lid geworden op: do 17 april 2003, 09:25
Mijn mountainbike: is gejat

Ik heb er jaren geleden ooit een set laten spaken. Waren goeie wielen voor een goeie prijs.
Es gibt keine Stelle in der Bibel, in der es heißt, du sollst das Gaspedal nicht bis zum Anschlag durchtreten!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Velgen eindelijk binnen gisteren. Vertraging opgelopen tijdens het transport. Niets waar deze shop iets aan kan doen. Alles keurig verpakt en op de dag van verzending nog een persoonlijk mailtje gehad. Al zijn ze in eerste instantie in dit geval niet geheel pro-actief geweest klinken ze wel als zeer sympathieke mensen. Dus een :-q
Plaats reactie