www.trail-addicts.com nieuwe webshop iemand mee bekend?

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
RR77
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 27 februari 2009, 11:47
Mijn mountainbike: Trek Stache 9, Slash 8 en Trek Rail 9.8. Dartmoor dirtjumper en een Cannondale SuperV800 uit 1997:-)

Was naar wat nieuwe kleding voor komende seizoen op zoek en kwam toen deze webshop tegen, http://www.trail-addicts.com.

Hebben mooi spul in de shop staan, maar heeft iemand ervaring met deze shop??
thijsbloemendal
All rounder
All rounder
Berichten: 101
Lid geworden op: ma 1 augustus 2011, 19:05
Mijn mountainbike: E-Enduro
Contacteer:

Bestaat al een tijdje goeie shop wel dacht ik.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

thijsbloemendal schreef:Bestaat al een tijdje goeie shop wel dacht ik.
Heb je er zelf dan al besteld Thijs? Je kan natuurlijk wel denken dat het goed zit maar dat weet je dan eigenlijk niet. Ik kijk altijd ff of er 'n webwinkel keurmerk is en of er ook 'n fysiek adres is dat je evt. kan bezoeken als je besteld hebt en 't gaat onverhoopt mis. Zie ik hier beide niet, site ziet er wel profi uit maar ook dat zegt nog niet veel. Zou nog ff beter checken voor je bestelt dus RR77 (oa op reviews ea, gewoon site intypen via Google).
Francois
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1195
Lid geworden op: wo 2 augustus 2006, 19:00
Mijn mountainbike: Gifgroene Stalen 29" en een Mosterdgele Gravelracer

Lijkt me gewoon een betrouwbare shop... ze hebben een Facebook pagina met meer dan 3500 volgers...zeer actieve pagina.
Specialized Epic, Croix de Fer en een race masjien
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Ja als je het zo bekijkt...voor mij blijft dat toch nog een vrij vaag criterium voor betrouwbaarheid. Maar ik ben dan ook altijd een beetje sceptisch door wat slechte ervaringen in het verleden.

Je kan natuurlijk ook eerst iets relatief goedkoops bestellen en als dat goed gaat heb je ook meteen een idee over hoe snel de webshop werkt qua levering en of je het dus kan vertrouwen...mocht het misgaan, dan heb je iig geen groot bedrag verloren.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Toevallig vorige week naar aanleiding van een facebook post wat besteld (ze hadden bescherming getest).
Ik heb ze nog niet binnen, maar krijg wel regelmatig een mailtje over de status. De beschermers liggen al wel klaar, maar ik had er ook een shirt bij besteld wat nog niet op voorraad is.
Ze geven zelf ook aan een beginnende webshop te zijn en controleren daardoor het automatische proces van de webshop nog een keer handmatig.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
R-HARMS
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 17
Lid geworden op: do 22 september 2011, 16:16
Mijn mountainbike: Specialized Levo SL
Contacteer:

Zie nu dit bericht pas! (beetje laat ;) ) Wiel-Maat je hebt gelijk. We hebben geen keurmerk, maar we zijn klein en echt alles kost geld. Zo ook het keurmerk :( als we alle labels willen hebben staan we al een paar honderd euro achter per jaar...
Maar goed we doen ons best!
it's all about the trails!! Check ons weblog: http://www.trail-addicts.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie