MTB XL

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Iemand bekend met MTB XL?

Ik heb wat besteld maar kan niet betalen en staat bestelling staat al de hele dag in afwachting??
Als je klik op onderdelen die ze op de website te koop hebben staan krijg je een bericht dat ze desbetreffende artikel niet hebben??
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Is daar een site van dan?
Google kent hem in ieder geval nog niet.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

http://www.mtbxl.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
bk600
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 15 juli 2012, 16:43
Mijn mountainbike: is een BMC

Lijken net begonnen te zijn, veel productgroepen zijn nog helemaal leeg.
Bestseller is 'test product: not for sale'
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Nou net begonnen?

- Over MTB XL

Bedrijfsprofiel

MTB XL is een postorderbedrijf dat zich richt op verkoop van wieleronderdelen in de breedste zin.

MTB XL is sinds september 2011 actief en onderdeel van Kuiper Trading, opgericht in 2007.
Kuiper Trading is in de loop der jaren een toonaangevende speler is geworden in de branche op gebied van levering van Carbonwielen waarmee de nodige ervaring is opgedaan.

Partnerschap

Zakelijke klanten kunnen bij een grote bestelling een offerte aanvragen via info@mtbxl.nl of op werkdagen contact opnemen tussen 09.00 en 18.00 op 0174 294 970. Ook biedt MTB XL de mogelijkheid om relatiegeschenken te versturen onder uw naam.

Sponsorbeleid

MTB XL draagt de wielersport graag een warm hart toe en is daarmee graag betrokken.

MTB XL levert een sponsor bijdrage aan:

De Wateringse Wielerdag (Prof ronde, elke eerste Donderdag na de Tour!)
De Westbrabantse Pijl (meerdaagse wedstrijd voor Junioren 17 / 18 jaar)
Ronde van Oudenbosch (wielerwedstrijd, verschillende categorieën)
Wollebrand Driedaagse (jaarlijks terug kerende wielerwedstrijd voor trimmers)
Zomeravond competitie (vereniging Westland Wil Vooruit)

Naast een sponsorbijdrage te leveren aan de bovenstaande activiteiten, ontvangt MTB XL met regelmaat aanvragen. Elke aanvraag wordt beantwoord, helaas kunnen we slechts op een aantal aanvragen ingaan.

Vacatures

Momenteel zijn er geen vacatures beschikbaar bij MTB XL.
Denk jij toch een aanvulling te kunnen zijn binnen onze organisatie? Stuur dan je CV en motivatie naar vacature@mtbxl.nl

- Informatie

Afhalen

Het afhalen van uw bestelling is ook mogelijk op afspraak bij de Wielershop.
Bij het afhalen op afspraak behoord ook de mogelijkheid om uw bestelling buiten kantoor uren af te halen.
Wij verzoeken u contact met ons op te nemen om een afspraak in te plannen.

Bestelinformatie

U plaatst de producten die u hebben wilt in uw winkelwagentje, klikt vervolgens op afrekenen, vult uw adresgegevens in (automatisch wordt hierdoor een klantenaccount aangemaakt) of logt in met uw bestaande account. Vervolgens bevestigd u uw bestelling binnen slechts enkele klikken. Wij zorgen vervolgens dat u uw bestelde producten snel in huis heeft, of u haalt uw bestelling op afspraak bij ons in Wateringen (NL).

Van iedere bestelling via onze webwinkel ontvangt u automatisch een bevestiging per e-mail.

Indien u problemen tegenkomt tijdens het bestellen en graag geholpen wil worden dan kunt verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice. Telefoonnummer 0174 294 970 of email naar info@mtbxl.nl

Betaalmethodes

iDEAL: iDEAL is een betaalstandaard voor veilige en directe betalingen op internet. Indien u bij de volgende banken bankiert kunt u der gebruik van maken: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers met iDEAL kunnen betalen.


Standaard Overboeking: Overschrijving via Internetbankieren u ontvangt van Buckaroo (onze betalingsagent) een e-mail met betalingsgegevens en instructies.

Creditcard: Met uw creditcard (Mastercard, Meastro of Visa) betaalt u veilig in onze beveiligde betaalomgeving.

*Alle betalingen worden verwerkt door onze betalingsagent Buckaroo.

Bezorging


De meeste bestellingen binnen Nederland worden bezorgd door GLS.
Voor alle Europese landen, maar ook Noorwegen, Turkije en Zwitserland maken wij ook gebruik van DHL Express

Zodra uw bestelling is verstuurd berichten wij u per email.
Hierin vindt u ook een hyperlink om uw pakket online te traceren.

Bezorging door GLS vind plaats van maandag t/m vrijdag, op zaterdag bezorgd DHL Parcel.

U kunt indien gewenst bij uw bestelling uw werkadres als afleveradres aangeven.


Garantie


De garantie termijn en voorwaarden die wij hanteren zijn gelijk aan die, welke de fabrikant van het betreffende product hanteert. In het algemeen geldt dan dat de garantie alleen geldig is voor de eerste eigenaar voor een periode van een jaar. Hierbij nemen wij in bijzondere gevallen in overleg met de distributeurs altijd een mogelijkheid tot coulance in acht. Defecte of niet correct werkende producten dienen altijd ter beoordeling aangeleverd te worden.

Voor kettingen, tandwielen, binnenbanden, buitenbanden, grips en pedalen en zadels is een beperkte garantie van kracht: Zij komen alleen in aanmerking voor garantie als de klacht onmogelijk door het gebruik veroorzaakt kan zijn.

Een garantie aanvraag dient altijd eerst per email gestuurd te worden naar garantie@mtbxl.nl waarna wij zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Levertijd

Vrijwel alle producten die we aanbieden leveren wij uit onze eigen, of een externe voorraad. Uw bestelling heeft u dan ook in de regel binnen 1 tot 4 werkdagen al in huis. Mocht uw bestelling of een onderdeel daarvan een langere levertijd nodig hebben dan nemen we contact met u op.

Retourneren

Bij de Wielershop zien we u als klant graag tevreden terug keren, daarom is retourneren bij ons eenvoudig.

U heeft een bedenkperiode van 14 dagen na ontvangst uw bestelde artikel.
Producten die u retourneert dienen ongebruikt en origineel verpakt te zijn (indien redelijkerwijs mogelijk.)
Het retourneren van een bestelling is geheel kosteloos binnen Nederland.

U kunt een product als volgt retourneren:

Meld door middel van een e-mail te sturen naar onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.
U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.
U ontvangt via e-mail instructies voor de gratis verzending * van het artikel.
Na ontvangst van uw zending, stuurt De Wielershop een ontvangstbevestiging via e-mail.
Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug, afhankelijk van uw wens.

*Gratis retour verzending bieden we alleen aan binnen Nederland.
Aanbiedingen, kleding en slijtage onderdelen (denk daarbij aan banden, kettingen en cassettes) zijn hiervan uitgesloten.


Verzendkosten

De Wielershop hanteert de volgende tarieven voor het verzenden:

Nederland: € 5,95 , bij bestellingen boven de € 100,00 gratis.
België: € 6,95 , bij bestellingen boven de € 200,00 gratis.
Duitsland en Spanje: € 10,00
Overige Europese landen: € 15,00
Buiten Europa: € 50,00
Afhalen is alleen op afspraak mogelijk.

Meer over de condities

De pagina die u nu leest, geeft u een globaal overzicht van onze werkwijze.
De volledige condities zijn omschreven onder "Algemene Voorwaarden" en kunt u daar nalezen.

Wat wij u tot slot graag melden is:

Dat vrijwel alle bestellingen binnen 4 werkdagen worden geleverd.
Dat uw bestelling automatisch per e-mail wordt bevestigd.
Dat u altijd een duidelijk en overzichtelijk factuur ontvangt.
Dat er een retour-, ruiling- en garantieregeling is voor alle artikelen.
Dat wij eenvoudig te contacteren zijn per e-mail of telefonisch.

Suggesties & Klachten

Wij waarderen het zeer indien u suggesties of opmerking heeft en staan open voor al uw aanbevelingen.
Deze kunt u mailen naar suggesties@mtbxl.nl

Heeft een een klachten over onze service dan kunt u zich richting tot onze klanten service via info@mtbxl.nl
U ontvangt reactie op uw klacht in de regel binnen 1 werkdag, doch uiterlijk binnen twee dagen.

Mocht u niet tevreden zijn met de afhandeling dan kunt u zich ook schriftelijk wenden tot de Directie.
Hierop wordt binnen 14 dagen gereageerd, het adres is:

MTB XL
T.a.v. Directie
Postbus 175
2290 AD Wateringen
Nederland
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

De site is gewoon nog niet klaar, ze verkopen niks.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Telefoon nemen ze niet op en mail antwoorden ze niet....
Gebruikersavatar
bk600
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 15 juli 2012, 16:43
Mijn mountainbike: is een BMC

En als je Kuiper Trading belt? Dat zou het moederbedrijf zijn, MTB XL vermoedelijk alleen handelsnaam.
Gebruikersavatar
Arjan1
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2019
Lid geworden op: di 14 april 2009, 21:43
Mijn mountainbike: Idworx RnR-Cannondale Scalpel SE 2

Waarom zetten ze er een telefoon nummer op als je een ander bedrijf moet bellen?
Zit mij wel goed, als zij geen zaken doen willen is het hun probleem.
Ik ga niet jan en alleman afbellen om te kijken of mijn bestelling afgehandeld kan worden..
Gebruikersavatar
bk600
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: zo 15 juli 2012, 16:43
Mijn mountainbike: is een BMC

Je hebt gelijk, had niet gelezen dat je nog niet betaald had.
deer_hunter
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 984
Lid geworden op: ma 29 mei 2006, 13:17
Mijn mountainbike: Trek Fuel Ex6
Contacteer:

Er wordt geschreven over afhalen bij en winkelpand maar hebben zo te zien enkel een postbus. Verder niet bestaande social media accounts, ik betwijfel dat je het hier met een bonafide bedrijf te maken hebt.
Plaats reactie