aliexpress.com

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
noahv
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: za 19 april 2014, 20:33

Hoi allemaal
Ik bestel tegenwoordig alles bij aliexpress en dan met name remblokken
t-8one
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 753
Lid geworden op: za 17 september 2005, 19:25
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei & Salsa Moto Rapido
Contacteer:

Leuk.
Brian80
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 190
Lid geworden op: ma 13 augustus 2012, 22:01
Mijn mountainbike: Trek Superfly 100 Elite

Joh.......
Leuk voor je !
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Vanwaar die onaardigheid jongens?
De topicstarter mag misschien wel wat specifieker zijn maar aan jullie commentaar heeft niemand iets.
ted
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 837
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 13:09
Mijn mountainbike: RB Xeon 600 (2008) & Giant ATX 880 / Gazelle Skystar FS
Contacteer:

Actiecameraatje, simpel fietslichtje (om oom agent tevreden te stellen) en dat soort "chinese meuk" haal ik daar wel weg, maar fietsonderdelen waarvan je bepaalde kwaliteit verwacht haal ik toch liever in NL.
Weg met die goudschaaltjes ! Live & let live :D
Gebruikersavatar
floris Zwitserland
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 10:03
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 2015,voorheen:Cannondale super raven 2000sl
Contacteer:

noahv schreef:Hoi allemaal
Ik bestel tegenwoordig alles bij aliexpress en dan met name remblokken

Groot gelijk, ik ook, alles komt uit china ook dat spul wat je in NL koopt, alleen moet Het Rijk, de handelaar en weet ik veel wie allemaal er iets aan verdienen wat het zo verschikkelijk duur maakt. Ik heb een Led lamp voor op het stuur en eentje op mijn hoofd, gebruik het al twee jaar , echt perfecte kwaliteit, voor 1 NL lamp kan je er tien in China kopen


http://nl.aliexpress.com/item/5-x-Cree- ... dVersion=1

Kleding is ook erg goed en goedkoop, elke jaar een nieuw setje, gooi die oude weer weg.

http://www.aliexpress.com/snapshot/6560 ... 9765434109

Ze sturen alles netjes op, en de aftersales is perfect, als je gratis verzending neemt moet je wel een maand wachten, als je dat weet is het niet erg.
Vandaag weer eens heel hard, langs de sportschool gefietst
Freediamond87
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 394
Lid geworden op: zo 12 januari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy C

Met name bij remblokken zou ik uitkijken voor namaak. Er zijn ook gevallen bekend van goedkope chinese remblokken voor auto's, die uit geperst zaagsel bleken te bestaan.
Gebruikersavatar
Qprs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1742
Lid geworden op: do 23 augustus 2007, 20:50
Mijn mountainbike: hebben ze moeten begrenzen

Freediamond87 schreef:Met name bij remblokken zou ik uitkijken voor namaak. Er zijn ook gevallen bekend van goedkope chinese remblokken voor auto's, die uit geperst zaagsel bleken te bestaan.
Ach, iedere 7 jarige productiemedewerker in een slecht geventileerde fabriek maakt wel eens een foutje, na een dag van 20uur ;)
Het is hier geen ponykamp!
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16805
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

floris Zwitserland schreef:
noahv schreef:Kleding is ook erg goed en goedkoop, elke jaar een nieuw setje, gooi die oude weer weg.
Zo goed is dat spul dan ook weer niet, ik doe vele jaren met mijn fietskleding. Ik betaal ook liever iets meer voor iets waarmee ik langer doe en dat waarschijnlijk ook beter zit. Ook beter voor het milieu dan jaarlijks weggooien lijkt mij.

Natuurlijk, quasi alles komt tegenwoordig uit China e.o. maar dat wil niet zeggen dat er geen kwaliteitsverschil is met duurdere merken.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
floris Zwitserland
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 10:03
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 2015,voorheen:Cannondale super raven 2000sl
Contacteer:

Natuurlijk, quasi alles komt tegenwoordig uit China e.o. maar dat wil niet zeggen dat er geen kwaliteitsverschil is met duurdere merken.[/quote]

Klopt, er is kwaliteits verschil, het is wat je wilt, kwalitatief of modern eruit zien, koop je bij Piet Zomers of bij de H&M.
Vandaag weer eens heel hard, langs de sportschool gefietst
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Met dat verschil dat die beide geen illegale kleding verkopen. De fietskleding waarnaar je verwijst is dat wel. Steeds vaker vist de douane het er tussenuit (bij meenemen wordt eea gedoogd, bij versturen officieel niet). Dan is het best jammer van de centen...
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
floris Zwitserland
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 10:03
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 2015,voorheen:Cannondale super raven 2000sl
Contacteer:

jf schreef:Met dat verschil dat die beide geen illegale kleding verkopen. De fietskleding waarnaar je verwijst is dat wel. Steeds vaker vist de douane het er tussenuit (bij meenemen wordt eea gedoogd, bij versturen officieel niet). Dan is het best jammer van de centen...
das het voordeel van Internet, ontvang je niks, verzenden ze het gratis nog een keer, maar van de 28 bestellingen is 100% binnen gekomen, het is ok maar een tip, je hoeft er niet aan mee te doen. ik ben toch niet blut
Vandaag weer eens heel hard, langs de sportschool gefietst
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Het blijft me verbazen dat wanneer het geld scheelt, iets illegaals ineens niet meer zo erg is. Maar goed, dat ben ik.
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
Gerard Butter
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: do 4 oktober 2007, 22:12
Mijn mountainbike: Merida Misson Elite / Scott Spark Expert
Contacteer:

Tja, en als het de overheid geld scheelt maken ze van iets legaals wel iets illegaals :)
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Kleding, lampjes, batterijen etc koop ik ook via de Chinese webwinkels. Ik schat dat ik zo'n 10 jaar geleden voor het eerst iets uit China/Hong Kong heb laten komen. Zo langzamerhand weet ik wel waar ik het beste wat kopen kan. Ik koop geen namaak merkartikelen maar kwalitatief goede spullen voor fractie van de Nederlandse verkoopprijs.

Remblokken, fiets of auto onderdelen daar waag ik mij niet aan. Het risico dat je inferieure kwaliteit krijgt is mij dan te groot.
Plaats reactie