Ventieldopje (autoventiel) met ingebouwde spanningsmeter

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hugofietst
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 511
Lid geworden op: vr 27 juni 2014, 15:10
Mijn mountainbike: Scott Scale 940

Best handig: http://www.dealdumpert.nl/bandenspannin ... dopje.html" onclick="window.open(this.href);return false;
1. Fiets verkleed als mountainbike
2. Specialized Hardrock Sport 29
3. Scott Scale 940
ollie
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1253
Lid geworden op: zo 19 februari 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Kona HeiHei Supreme/Kona WO/Genesis Volare 953 disc/Kona Unit

ja, vraag met altijd wel af hoe de toleranties liggen.
Gebruikersavatar
Patrick_V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2239
Lid geworden op: vr 23 maart 2012, 09:02
Mijn mountainbike: Canyon Stoic 3

En de afdichting.... wel leuk voor de stadsfiets, al is de band zelf ook wel een goede indicator :D
Gebruikersavatar
Dunc@n
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: di 10 september 2013, 09:09
Mijn mountainbike: GT Sensor Expert; Koga Beachracer; Giant Defy

Totaal waardeloos, bandbreete is veel te groot, werkt zelfs niet voor auto of caravan
Serieuze Wielerliefhebber zonder Ambitie
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

Dunc@n schreef:Totaal waardeloos, bandbreete is veel te groot, werkt zelfs niet voor auto of caravan
die beredenatie snap ik niet.. theoretisch is druk druk.. en is de breedte van de band het verschil tussen de druk per vierkante cm..

mijn mening over dit product.. het bereik van de indicator is niet handig omdat er meerdere mensen lagere druk in de banden hebben dan het ventiel voor gemaakt is

ik ken mensen met 0.8 bar in hun fatbike.. en ik heb 3 bar in mijn stads-mtb.. dus zou het alleen kunnen gebruiken in me veld-mtb die geen autoventiel heeft.. en dan zo ik alleen op de oranje moeten letten.. niet de groen
Nimbus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3901
Lid geworden op: zo 22 november 2009, 08:51
Contacteer:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bandbreedte" onclick="window.open(this.href);return false;
"The German word for nipple is 'Brustwarze', breast wart. Here I feel is a nation that may be relied upon to produce a man's bike."
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

gaat over radiogolven.. niets over pneumatische druk
hansdegebruiker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4900
Lid geworden op: zo 30 juli 2006, 22:15
Mijn mountainbike: Black adder & Niner air 9 carbon
Contacteer:

Is voor autoventiel.
Deze worden op MTB's niet zo vaak gebruikt.
Praktisch zul je er weinig aan hebben.
Je zult eerder merken tijdens het rijden dat je band leeg raakt dan dat het ventiel je waarschuwt.
Gezien de lage toegevoegde waarde niet bruikbaar voor mountainbikers.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

KAMIKAZE-FREAK schreef:
Dunc@n schreef:Totaal waardeloos, bandbreete is veel te groot, werkt zelfs niet voor auto of caravan
die beredenatie snap ik niet.. theoretisch is druk druk.. en is de breedte van de band het verschil tussen de druk per vierkante cm..

mijn mening over dit product.. het bereik van de indicator is niet handig omdat er meerdere mensen lagere druk in de banden hebben dan het ventiel voor gemaakt is

ik ken mensen met 0.8 bar in hun fatbike.. en ik heb 3 bar in mijn stads-mtb.. dus zou het alleen kunnen gebruiken in me veld-mtb die geen autoventiel heeft.. en dan zo ik alleen op de oranje moeten letten.. niet de groen
Laatst gewijzigd door Peter243 op di 17 maart 2015, 08:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

KAMIKAZE-FREAK schreef:
gaat over radiogolven.. niets over pneumatische druk
Tjonge, tjonge, tjonge,......
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

hansdegebruiker schreef:Is voor autoventiel.
Deze worden op MTB's niet zo vaak gebruikt.
Praktisch zul je er weinig aan hebben.
Je zult eerder merken tijdens het rijden dat je band leeg raakt dan dat het ventiel je waarschuwt.
Gezien de lage toegevoegde waarde niet bruikbaar voor mountainbikers.
+1
Gebruikersavatar
floris Zwitserland
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 255
Lid geworden op: zo 16 november 2014, 10:03
Mijn mountainbike: Canyon Nerve al 29 9.9 2015,voorheen:Cannondale super raven 2000sl
Contacteer:

Ik heb vier setjes gekocht(leuke cadeautjes dacht ik) tot ik smorgens een lekke band had, band verwisselen, laten oppompen en weer terug wisselen en dat smorgens vroeg, nee leuk speelgoed maar niet voor je auto, ik heb banden 255x45x18 en daar werkt het temninste niet.
Afbeelding
Vandaag weer eens heel hard, langs de sportschool gefietst
Plaats reactie