Heb gezegd dat ik terug zou komen met een korte verslag. Camelbak besteld bij fietsweb.nl. Woensdagavond besteld, maandag ontvangen (zakelijk adres). Heb een BB en Camelbak besteld; dit stond op hun website:
------------------------------------------
Hallo,
Ik heb net mijn bestelling binnen van de Camelbak K.U.D. U. (
http://www.fietsweb.nl/camelbak-hydrata ... 655_41029/" onclick="window.open(this.href);return false;).
Op de verkooppagina stond:
• Met een 3 Liter Antidote reservoir met grote bijvuldop.
Deze ontbreekt echter. Kan deze nagestuurd worden?
Order gegevens:
Klantnummer xxxxxx
Factuurnummer 0000xxxxxx
Met vriendelijke groet,
------------------------------------------
Kreeg vervolgens telefoontje. Kan mij niet herinneren of er telefonisch excuses was geboden. Ging vooral heen en weer over de 2 opties (en enige 2 opties) die zij aanboden (26 euro betalen voor de waterzak of terugsturen) en ik vond dat ik hoor te krijgen wat ik besteld had. Zij gaf uiteindelijk aan dat ik er over mocht na denken. Ik had gevraagd hun opties in een email naar mij te sturen. Mail sturen hebben ze niet gedaan. Ik had maar kort het telefoon gesprek samengevat in de mail die ik terug stuurde.
------------------------------------------
Hallo klantenservice,
Gisteren telefoongesprek gehad over onderstaande email van mij. Hierbij gaven jullie de opties; 1) Waterzak op kostprijs bij te bestellen of 2) op jullie kosten terug te sturen.
Aangezien Camelbak het zelf aanbied met waterzak (
http://shop.camelbak.com/kudu-12/d/1344_c_100_cl_5784" onclick="window.open(this.href);return false; ) en de waterzak duidelijk aangegeven stond op jullie website, vind ik eigenlijk niet dat ik voor de waterzak hoef te betalen.
Aangezien dat niet een optie was, wil ik de Camelbak terugsturen op jullie kosten. Graag hoor ik wat en hoe.
------------------------------------------
Goedemiddag,
Bedankt voor uw mail.
U heeft inmiddels een retourlabel van ons ontvangen en u kan deze tas retour sturen. Graag pakbon of factuur toevoegen aan retour.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
-----------------------------------------
Woendagavond terug gestuurd, dinsdag geld op mijn rekening. €125 ipv de 129,95 van de rugzak.
------------------------------------------
Hallo klanten service,
Ik heb het 125 euro terug gekregen voor een rugzak die ik retour had gestuurd i.v.m. een plaatsingsfout op jullie website. Deze zou op jullie kosten teruggestuurd worden, ik zou graag het restende bedrag van 4,95 graag op mijn rekening zien.
Klantnummer xxxxxx
Factuurnummer 0000xxxxxx
Met vriendelijke groet,
------------------------------------------
Goedemiddag,
Krijg net door van mijn collega dat u helemaal gelijk heeft.
Ik boek de €4,95 vandaag ook nog terug.
Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
------------------------------------------
4.95 een dag later op mijn rekening ontvangen.
Zoals je ziet aan de emails; Er wordt in mail in iedergeval niet ingegaan op mijn klacht over de camelbak (die missende 4,95 hebben ze wel snel opgepakt) en excuses zie ik ook niet. Die bottom bracket die ik ook had besteld daar was niks mee.
Wat jullie er van vinden en of jullie daar wel of niet moet bestellen, dat laat ik lekker aan jullie over.