Webshop

Wil je weten welke ervaring anderen hebben met een webwinkel of heb je tijdens het shoppen of surfen een koopje gespot, dan kun je dat hier kwijt.
Plaats reactie
hansie68
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 20 mei 2011, 15:06
Mijn mountainbike: cannondale 29er alloy 1

Is er iemand op dit forum bekend met deze webshophttp://www.outletfietskleding.com/" onclick="window.open(this.href);return false; ?
En heeft er iemand al eens wat besteld bij deze site?
Laatst gewijzigd door hansie68 op vr 13 februari 2015, 20:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Nog niet, het enige wat ik er over kan vinden is dat de site 1 maand en 5 dagen oud is.
John77
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 333
Lid geworden op: zo 17 augustus 2014, 18:08

Ziet er allemaal erg vaag uit. betalen via Western Union. Dan kun je net zo goed je geld buiten in een putje gooien.

Ik zou er niets kopen, teveel red flags.

Edit: http://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/v ... belazeren/" onclick="window.open(this.href);return false;



================================================
E - mail correspondentie
Om ons te helpen het maken van de e - mail meer nuttig en interessant , als je de e-mail opent van onze winkel , zullen we vaak ontvangen een e-mail een bevestiging van u gelezen te hebben van de geleverde e . ( als uw computer deze functie ondersteunt ) Wij zullen ook de vergelijking tussen onze klantenlijst en andere companies'in om de ongewenste berichten te vermijden

Contacteer ons via email op deliastephens885@gmail.com
==========================================================
the basic fact is no matter what you do to a turd - polish it, paint it, give it bling - it's still a turd, and there is nothing you can do about that underlying fact.
NatteKrant
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 879
Lid geworden op: di 14 augustus 2012, 19:58
Mijn mountainbike: Wilier 501 XN

Gehost in Roemenië.....


Nah...
hansie68
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 36
Lid geworden op: vr 20 mei 2011, 15:06
Mijn mountainbike: cannondale 29er alloy 1

ja ik had als een vaag vermoeden thanx mannen :-q
Plaats reactie